Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaisiko joku auttaa EDULLISEN kaukomatkan valinnassa? Mistä löytyy?

Vierailija
17.11.2013 |

2 aikuista lähdössä. Täällä aiemmin haukuttiin, että 3000-5000euron (yhteensä) kaukomatka on kallis. Nyt kun olen eri hakukoneilla hakenut ja matkasivuja tutkinut, on halvimmat kaukokohteet (Afrikka, Amerikka, Etelä-Amerikka n. 2000euroa per henkilö).

Etsinkö ihan vääristä paikoista, vai miten varata edullinen kaukomatka mielenkiintoiseen paikkaan n. 9-14 vrk ajaksi?

Kiitos!!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostamalla lennot ja hotellit erikseen. katsomalla lentotarjouksia; menkää sinne mihin lentää halvalla (toki kannattaa ottaa huomioon myös hotellien hinnat ja paikallinen hintataso, jos haluaa pitää kokonaisbudjetin kurissa ei tietenkään kannata lentää halvalla jonnekin, jossa on superkallista).

tässä oli mun mielestä hyviä vinkkejä myös: http://secretwardrobe.bellablogit.fi/2013/09/05/20-vinkkia-kutistaa-matkabudjettia/

Vierailija
2/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa pari konkreettista esimerkkiä edullisesta kaukomatkasta! Nuo 2 vinkit tietää jokainen, mutta sitten kun käytännössä yrittää etsiä, niin löytyy vain näitä 2000euroa per henkilö, ihan halvimmillaan....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei niin väliä minne, eikä hotellin tarvi olla se paras mahdollinen, niin kyllä voi päästä melko edullisesti. Ostatte pelkät lennot ja katsotte hintalaatusuhteelta hyvän hotellin. Tottakai matkatoimistot ottavat välistä aina kun "paketoivat" matkoja. Lisäksi jos jaksatte itse valmistaa ruokaa (valitsette sellaisen majoituksen jossa se on mahdollista), niin säästää pitkän pennin.

Vierailija
4/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis haluat että joku näkee vaivan sun puolesta? Räätälöi teille matkan. Ehei jos haluaa säästää rahaa, niin joutuu näkemään itse vähän vaivaa etsiäkseen niitä halvempia vaihtoehtoja. Kaikista ei ole siihen.

Vierailija
5/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös paljon matkustusajankohdasta.

Vierailija
6/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, tyypillinen ilkeä ja kiero av-mamma, joka ei osaa lukea: otsikossa oli että osaako joku auttaa! Sinä ET ainakaan osannut! Joten hei hei, voit häipyä ketjusta! Tämä on vain mukaville ihmisille.

Vierailija
7/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

airbnb.com kannattaa tsekata majoitusta etsiessä.

Halvat lennot kauas esim Lontoosta toinen vaihtoehto (sinne pääsee Norwegianilla noin satasella, ryanilla vielä edullsemmin.) Pakettimatkat kaukokohteisiin todella edullisia, esim orlando oli 499£ viikon reissu BA:n kautta majoituksineen, kannattaa katsoa myös paikalliset pakettimatkan järjestäjät.

Mutta kukaan ei sitä matkaa täällä räätälöi, sun pitää itse aktivoitua.. se tosin usein palkitaan.

Vierailija
8/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, tuosta selostuksestasi bnb ja ba yms ei saa mitään selvää. Valitan. Selkeämpiä ohjeita...

Vierailija
9/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitosen pointti oli, että milloinkohan haluatte matkustaa. Mikään hakukone tai lentoyhtiö ei anna aina edullisempia vaihtoehtoja kuin muut eikä mikään kohde ole aina halvempi. Esim karibialle löytyy halvempia matkoja kesällä, talvella sesonkiaikaan taas paljon kalliimpia.

Vierailija
10/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seiskan selitys ei aukea niin ehkä parempi pysyä kotona Suomessa ja matkustaa vaikka Tampereelle.

Vierailija
11/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska pysy sää pois täältä nettikiusaamasta....

Vierailija
12/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin sain seiskan selostuksesta selvää. Kyllä sun ap vaan sitten pitää maksaa vähän enemmän, josset tuon vertaa viitsi käyttää aivosolujasi ja vastaat vielä typerästi ihmiselle joka sinua yrittää auttaa.

Vierailija
13/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ap suurinpiirtein tietoa milloin olisitte menossa, ja haluatteko isoon kaupunkiin, rantakohteeseen vai minkälaiseen. Katson teille vaihtoehtoja tässä parin tunnin sisällä.

Vierailija
14/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

12, en ole vastaillut tässä ketjussa, ainoastaan kysynyt. 

13, ihanaa kiitoksia! Haaveissa olisi välillä 20.2-20.4 ja tuosta aikavälistä mieluiten pääsiäisenä eli lähtö 17.4 noin 9-14 vrk kestävä matka Kenia ja Tansania Sansibar tai Rio de Janeiro ja Buenoss Airess tai Amerikassa road trip joko idässä tai lännessä...

Kiitos!!

AP

Vierailija
15/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole tehnyt tätä itse, mutta olen kuullut että esim. tallinnan kautta matkustaessa voi saada huomattavasti halvemmalla loman, ja juuri noita kaukokohteita. varsinkin siis jos asutte pääkaupunkiseudulla niin kannattaa ehkä katsoa myös virolaisten matkatoimistojen sivuja.

ja tosiaan ap, lisää speksejä kaivattaisiin! minusta kaikki tähän mennessä tulleet vinkit ovat olleet hyviä, mutta vaikea kertoa mitään tarkempaa kun et itsekään anna sen tarkempaa tietoa. koska olisitte menossa ja minkälaista lomaa haluatte? eli onko pääasia että pääsette matkalle, ja esim. majoituksen laadulla ei niin väliä, olette tottuneet budjettimatkailuun (no ilmeisesti ette), vai haluatteko majoittua esim. vähintään neljän tähden hotellissa, jossa on uima-altaat jne..?

Vierailija
16/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Icelandairilla lennot 16.-29.4. HKI-NY-HKI 577euroa. Tuohon väliin sitten se roadtrip. Auton vuokraaminen on USA:ssa suhteellisen halpaa, lisäksi jos ette ota mitään kansainvälisiä huippuhotelleja vaan majoitutte b&b:issä pikkupaikoilla, niin majoituksen voi saada suht edullisesti. Eli uskoisin että tuo reissu tulisi kustantamaan jonkun 1500e/henkilö? Tosin Usassa ei mun mielestä ole halpaa, kun hintojen päälle lätkäistään alv ja sen lisäksi ruokapaikoissa joudut maksamaan sen 15-20 prosenttia tippiäkin vielä.

Vierailija
17/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, anteeksi, luulin että olit 8! Pallontallaajien keskusteluista löytää hyviä vinkkejä esim. kohteista ja halvoista lennoista.

Vierailija
18/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen on huono aika: hotellit yöltä kalliimpia ja tossa olisi sitten takaisintulo pääsiäisen alla, jolloin lentojen hinnat nousee.

Varmaan olet perus hakukoneet käynyt läpi? ebookers, momondo, skyscanner, rantapallo, supersaver..

Vierailija
19/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Buenos Aires EIKÄ BUENOSS AIRESS!!!

Vierailija
20/30 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkomatkoilla 8 päivää Rio de Janerossa huhtikuussa noin 1300 euroa ihan ilman mitään tarjouksia edes. No juu, sanoit että 9 päivää min, mutta ehkä tuotakin voisi harkita..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi