Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin laittaa vessaan jotain "hassua"

Vierailija
17.11.2013 |

ja ajattelin jos laittaisin hyllylle vaikka Victorian ja Danielin tai Willisin ja Katen hääkuvan prameisiin kehyksiin tai jotain vastaavaa. (Vähän kuin entisaikaan oli ulkohuusissa Charlesin ja Dianan hääkuva :)

Mulla on siis muuallakin vähän sellaista kitschiä, siis ihan pienissä määrin mutta wc:ssä ei ole vielä mitään.

Ihmettelisitkö jos tulisit mulle kylään tuota hääkuvaa vessassa?

:)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sulle hassua 

http://www.baronbob.com/bogmonster.htm

Vierailija
2/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 14:08"]

Siinä sulle hassua 

http://www.baronbob.com/bogmonster.htm

[/quote]

Ihana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi, vaan olisin iloinen halvasta huvista!

(Itselläni on Enterprisen kuva kehyksissä hyllykön päällä. Ei siis vessassa, mutta katson esimerkkini edustuvan samanlaista "huumorintajua" kuin tää sun ajatuksesi.)

Vierailija
4/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että olet päävikainen ja luulet olevasi hyvä ystävä kuvassa olevan hääparin kanssa :) Tulisi uutta syvyyttä ystävyyssuhteeseen...

Vierailija
5/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että olet tosi urpo.

Vierailija
6/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei olisi hauskaa vaan tylsää. Toi vessamörkö olisi paljon hauskempi.

Vierailija
7/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vessamörkö ei ole kyllä minun tyyliini sopivaa millään tavalla. Hain jotain kitschiä, en lapsellista. ap

Vierailija
8/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikeä idea, mutta mua kyllä karmis jotkut naamakuvat vessan seinällä. Väritin shampoopullostakin jonkun perverssin näköisen hiustaiteilijan lärvin piiloon mustalla tussilla :D

Vierailija
9/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 14:34"]

Veikeä idea, mutta mua kyllä karmis jotkut naamakuvat vessan seinällä. Väritin shampoopullostakin jonkun perverssin näköisen hiustaiteilijan lärvin piiloon mustalla tussilla :D

[/quote]Enpä tullut ajattelleeksikaan, että joku sitten näkisi kun toimitat vessassa jotain :) Mut ajattelin kuvan kooksi siis jotain kymppikuvaa tai vastaavaa, en sen isompaa. Ja sen paikka olisi pöntön päällä olevalla hyllyllä, jossa siis myös viherkasveja, meikkijuttuja koreissa ja sen sellaista. Ehkä joku kynttiläasetelmakin voisi sopia joukkoon :)

Nyt viimeistään te pidätte mua ihan vinksahtaneena :) ap

Vierailija
10/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuxun kuva vessaan.

Vierailija
11/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä! Se ois just ihanan kahjoa katseltavaa vessassa. Mut kumpi olisikaan parempi, ruotsalaiset vai britit? Ehkä jostain syystä Williami olisi parempi, ruotsalaisia kun jotkut fanittavat oikeastikin...?

Vierailija
12/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unionille on tauluja ja kehystettyjä vanhoja sanomalehden sivuja vessassa. Entä jos laittaisin oman hääkuvan? Mietin joskus dukukuvien laittoa sinne, mutta luovutin ajatuksesta.

Vierailija
13/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä tabletin ennakoiva teksti on hirveä. Teksti muuttuu käsittämättömästi, kuinka sen saa pois? iPad

Vierailija
14/14 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 14:38"]

Ei pidetä! Se ois just ihanan kahjoa katseltavaa vessassa. Mut kumpi olisikaan parempi, ruotsalaiset vai britit? Ehkä jostain syystä Williami olisi parempi, ruotsalaisia kun jotkut fanittavat oikeastikin...?

[/quote]Kiva kuulla :) Toisaalta itse tykkään hirveästi Madeleinen ja Chrisin hääkuvasta, tai ainakin yhdestä kuvasta joka on heidän häissään otettu. http://royalweddings.hellomagazine.com/imagenes//madeleine-of-sweden-chris-oneill/201306081386/chris-oneill-emotion-wedding//0-8-263/chris-oneill--d.jpg - tuo oikeanpuoleinen. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi