Miten varaatte hotellin ilman luottokorttia?
Kataoin booking comin kautta hotelleja, kohdekaupungista vain kaksi antoi tehdä varauksen ilman korttia. Ja ne ovat liian kalliit jne. Myös hotellien omien sivujen kautta ei onnistu.
miten te luottokortittomat varaatte hotellinne? visa elektron ei käy.
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:50"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:43"]
Ei hotellivaraussivustoilla yleensä Electron käy, koska sinne ei voi tehdä katevarausta. Eri juttu jos ostaa netistä jotain, niin yleensä voi laittaa Electronin tiedot luottokorttikohtaan.
[/quote]
Pystyy tekemään katevarauksen, mutta silloin tietysti pitää olla rahaa tilillä.
[/quote]
elektron ei käy hotellin varaukseen, koska jos et maksakaan, niin tässä tapauksessa hotelli veloittaa luottoyhtiötä. Elektronilla ei välttämättä ole katetta, joten ei kelpaa vakuudeksi hotelleille.
Lainaan kaverin korttia, ei oikein onnistu muuten.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:50"]
Ei hotellivaraussivustoilla yleensä Electron käy, koska sinne ei voi tehdä katevarausta. Eri juttu jos ostaa netistä jotain, niin yleensä voi laittaa Electronin tiedot luottokorttikohtaan.
[/quote]
[/quote]
elektron ei käy hotellin varaukseen, koska jos et maksakaan, niin tässä tapauksessa hotelli veloittaa luottoyhtiötä. Elektronilla ei välttämättä ole katetta, joten ei kelpaa vakuudeksi hotelleille.
[/quote]
No minulla on kelvannut...kumma juttu. No tilillä on kyllä ollut aina rahaa kun olen varaukset tehnyt, ovat saaneet katevarauksen tehtyä heti.
Minulla ei ole kelvannut Electron Booking.comissa, vaikka tilillä on ollut rahaa enemmän kuin tarpeeksi. Kerran hotellista otettiin heti varauksen jälkeen yhteyttä, että kortti ei käy. Kerran taas vasta sisäänkirjoittautuessani ilmoitettiin, että kortti ei ollut käynyt.
Mä oon joskus löytänyt hotellin eBookersin kautta ja maksanut etukäteen. Luulisi että siinä toimisi Electronkin?
Mä olen ains tehnyt varaukset Bookingin kautta Electronilla. Jopa Jenkkeihin se kävi. Eli en kyllä nyt tajua sun ongelmaa. Toki mulla on aina ollut tilillä katetta noihin vaikka hotla onkin maksettu vasta paikan päällä
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 13:13"]
Mä olen ains tehnyt varaukset Bookingin kautta Electronilla. Jopa Jenkkeihin se kävi. Eli en kyllä nyt tajua sun ongelmaa. Toki mulla on aina ollut tilillä katetta noihin vaikka hotla onkin maksettu vasta paikan päällä
[/quote]
Homma juju on siinä että läheskään kaikki hotellit eivät tätä hyväksy.
Miksi electronilla saisi sitten ostettua esim bensaa automaattiasemalta, jos kortilta ei teidän mukaanne voi ottaa katevarausta?
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 13:20"]
Miksi electronilla saisi sitten ostettua esim bensaa automaattiasemalta, jos kortilta ei teidän mukaanne voi ottaa katevarausta?
[/quote]
No koska se summahan lähtee sieltä sama tien. Hotellivarauksen takuuksi sitä korttia ei veloiteta.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:43"]
Yksi vaihtoehto on lentää sinne Puolaan ja varata hotelli vasta siellä, joko turistitoimistosta tai menemällä suoraan hotelliin. Jos ei ehdottomasti halua yöpyä tietyssä hotellissa ja kaupungissa riittää majapaikkoja.
[/quote]
joo, parempi näköjään vaan pyytää taas siskon luottokorttia lainaksi. En uskalla lasten kanssa lähteä ilman etukäteisvarausta. Ap
[/quote]
Kyllä mä olen aina voinut Bookingin kautta varata Electronilla, jopa Jenkkeihin. Tosin mulla on tilillä ollut katetta vaikka hotla onkin maksettu vasta paikan päällä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 13:20"]
[/quote]
No koska se summahan lähtee sieltä sama tien. Hotellivarauksen takuuksi sitä korttia ei veloiteta.
[/quote]
Ei muuten lähde. Jos näppäilet summaksi vaikka 50 e ja tankkaatkin vain 30 e, kortiltasi tehdään 50 e katevaraus ja tankkauksen päätyttyä veloitetaan 30 e.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:27"]
Ette vissiin matkustele ulkomailla omatoimisesti? Luottokortti on vakuutena, ei sitä veloiteta etukäteen.
Itse en pärjäisi ilman luottokorttia, maksan sillä lennot ja varaan hotellit.
Niin ja ihan vaan kysymyksenä: miksi pelkäätte sitä luottokrttia? Ei sinne itsestään mitään laskuja kerry.
[/quote]
En pelkää, mutta periaatteessa en halua maksaa palvelusta, jota en tarvitse enkä käytä.
[/quote]
Nythän tarvitsisit ja käyttäisit sen hotellin varaamiseen.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 13:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:48"][quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:43"]
Yksi vaihtoehto on lentää sinne Puolaan ja varata hotelli vasta siellä, joko turistitoimistosta tai menemällä suoraan hotelliin. Jos ei ehdottomasti halua yöpyä tietyssä hotellissa ja kaupungissa riittää majapaikkoja.
[/quote]
joo, parempi näköjään vaan pyytää taas siskon luottokorttia lainaksi. En uskalla lasten kanssa lähteä ilman etukäteisvarausta. Ap
[/quote]
Kyllä mä olen aina voinut Bookingin kautta varata Electronilla, jopa Jenkkeihin. Tosin mulla on tilillä ollut katetta vaikka hotla onkin maksettu vasta paikan päällä.
[/quote]
Ettekö te nyt tajua, ettei se siitä katteesta kiinni ole, eikä booking.com:illa ole sen kanssa myöskään mitään tekemistä. Hotelleilla on erilaisia pankki- ja laskutusjärjestelmiä, ja kaikki eivät sitä Electronia hyväksy vakuudeksi. Myös eri maiden välillä voi olla eroja. Minulla ei ole hyväksytty Italiassa, vaikka katetta on ollut moninkertainen määrä hotellihintaan verrattuna.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 11:27"]
Ette vissiin matkustele ulkomailla omatoimisesti? Luottokortti on vakuutena, ei sitä veloiteta etukäteen.
Itse en pärjäisi ilman luottokorttia, maksan sillä lennot ja varaan hotellit.
Niin ja ihan vaan kysymyksenä: miksi pelkäätte sitä luottokrttia? Ei sinne itsestään mitään laskuja kerry.
[/quote]
En pelkää, mutta periaatteessa en halua maksaa palvelusta, jota en tarvitse enkä käytä.
[/quote]
Sama täällä, ei ole ollut tarvetta. Minulla ei ole kyllä mitään estettä, on vakituinen työpaikka ja luottotiedot kunnossa, mutta en ole vain tarvinnut. Ulkomailla en ole käynyt vuosikausiin, ja silloin kun olen, on varaus tehty matkatoimiston kautta ja liput ostettu sieltä. Puolisollani on kyllä luottokortti, joten jos tilanne tulee, laitan hänen tililleen rahaa tarvittaessa ja hän hoitaa varaukset. Olen minä harkinnut, mutta kun ei vaan ole ollut tarvetta.
Tässä ratkaisu: http://netplusprepaid.com/active/ . Hyvin toimii lentojen ostoon ja hotellivarauksiin
Matkatoimistoissa ei tarvita luottokorttia. Kyllä niidenkin katalogeista luulisi jotain hotelleja löytyvän.
Itse varannut Electoronilla ja paikan päällä maksanut takausmaksun minkä saa takaisin lähtiessä! Eli kyllä onnistuu :) Voit vielä varmistaa asian soittamalla hotellille! Hotels.com sivulla myös tämä lukee.
Hyvä kysymys. Onko varaussivustoa, jossa kävisi Electron, verkkopankkimaksu tai pelkkä varaus ja maksu paikan päällä?
[/quote]