Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Allerginen ravintolassa eilen

Vierailija
17.11.2013 |

Tapahtui Chicosissa eilen.

Olimme ostoksilla ja päätimme käydä syömässä. Tilattiin kaikille sopivat annokset. Aikamme niitä odottelimme, kun oli ruuhkaa. Tarjoilija toi annoksemme, mutta yhtä annosta ei meinannut antaa, koska siitä hänen mielestään puuttui kastike. (Juuri kastikkeettoman olimme tilanneet allergiselle! Ja tarjoilija oli eri kuin tilauksen vastaanottanut.) Aikamme saimme selittää hänelle, että ihan oikeasti haluamme kastikkeettoman annoksen. Lopulta uskoi, kun alkoi jo äänet nousta.

Eipä jäänyt kovin hyvä mieli siitä ruokailusta, vaikka ruoka olikin hyvää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story, bro! 

Vierailija
2/3 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chico's ei ole koskaan ollut mikään laadukkain paikka. Kerran yksi seurueessamme tilasi ruuan ja sanoi, että ihan mikä vain muu perunavaihtoehto, mutta EI uuniperuna, sanoi vielä lopuksi tarjoilijalle, että "yllättäkää minut!". Yllätys sieltä tulikin, lautasella oli se uuniperuna. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi kerran yhdessä Kotipizzassa niin, että sain väärän pitsan. Olin tilannut feta-kotzonen (joka on siis sellainen calzonen tapainen kaksin kerroin käännetty pitsa, jossa on salaattia välissä), mutta sainkin kanakotzonen. Sanoin asiasta tarjoilijalle (joku nuori tyttö), joka lupasi hoitaa asian. KOhta hän toikin mulle pitsan, joka oli SE SAMA KANAKOTZONE. No, menin tiskille vähänhiiltyneenä ja vaadin uutta. Kun uusi pitsa tuli, sen toi tiskin takana ollut nainen, joka ei ollutkaan tietoinen, että mulle oltiin tuotu tahallaan väärä pitsa - enhän mä tietenkään olisi ollut hiiltynyt, jos kyse olisi ollut pelkästä mokasta.

Kiva, jos olisin vaikka ollut tosi allerginen jollekin pitsan täytteelle ja luottanut siihen, että nyt on oikea lätty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi