Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin kolmen kimppaan kahden miehen kanssa

Vierailija
17.11.2013 |

mutta minua pelottaa, että miehet alkavat touhuta keskenään. Onko huoleni aiheellinen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa, etteivät ala telakoitumaan 

Vierailija
2/11 |
26.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan itellä tuntunut hyvältä, kun oli kaksi munaa pillussa.  Kovin nahnisti ja sit vielä, kun panivat eri tahtiin, niin läpi oli kuin olisi höylätty. En mää ainakan enää aio kahta munaa yhtäaikaa sisääni tunkea, sanokoot muut mitä hyvänsä. Yksi iso riittää mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kylässä välillä ja silloin naidaan vuorotellen ja yhtaikaa 2pillussa nainen yleensä saa hurjat orgut ja sitten tupla spermat sisälle.. Kiihottavaa

Vierailija
4/11 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kaikki heteromiehet intoutuvat spontaanisti homoseksiin aina kun se on mahdollista... 

5/11 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan mietit.

Suurin osa heteroita kuitenkin.

Meitä olisi 2, haluatko ja milloin?

Vierailija
6/11 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaaraa ei ole koskaan ollut. Harrastettu kolmen kimppaa jo 15 vuoden ajan ja aina aviomies ja vieras on keskittynyt pelkästään minun nautintoon ;)

Ei muuta kun rohkeasti kokeilemaan. Saatat yllättyä iloisesti..

S.

Vierailija
7/11 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.11.2013 klo 16:07"]

Jos valitset kaksi huomaavaista heteromiestä, niin ei pelkoa. Tapahtuma on kiihottava ja tyydyttävä, kunhan muistatte pitää iloisen mielen yllä. Mikäli joku kokee tilanteen vaikeaksi on parempi lopettaa.....toivon sinulle miellyttävää kokemusta!

[/quote]

Kyllä miesten pitäisi tietää mitä sinulle tehdään. Käskytä heitä iloisella tavalla, uskoisin että tulette nauttimaan.M50+.

Vierailija
8/11 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUNAA PILLUUN...

Vierailija
9/11 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos toinen mies oon mä niin ei hätää. lyön turpaan jos joku äijä edes koskee :)

Vierailija
11/11 |
17.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valitset kaksi huomaavaista heteromiestä, niin ei pelkoa. Tapahtuma on kiihottava ja tyydyttävä, kunhan muistatte pitää iloisen mielen yllä. Mikäli joku kokee tilanteen vaikeaksi on parempi lopettaa.....toivon sinulle miellyttävää kokemusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme