Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei samaa uudestaan!

20.07.2006 |

Viime keskenmeno tapahtui vapun aikaan eli muutama kuukausi sitten. Terveyskeskuksen varmistamaa plussaa edelsi läjä haalean vaaleita plussatuloksia ja epävarmuutta. Spontaani keskenmeno tapahtuikin sitten seitsemännellä viikolla. Nyt tilanne on taas sama. Kp 42 testasin eilen aconin 10-testillä ja haalean vaalea " plussa" tuli. Viivanpaikka tai haamu. Oireita ei ole niinkuin ei viimeksikään. Kyllä sen raskauden pitäisi jo näkyä testissä kunnolla, jos kaikki olisi hyvin. Tällä hetkellä vaan toivon että kuukautiset alkaisivat nopeasti ja itsekseen. Aion testata maanantaina tai tiistaina uudelleen (en kyllä odota yhtään tummempaa viivaa) ja keskiviikkona sitten lääkäriin. Pyydän ultraamaan kohdun, että katsovat mitä siellä oikein on. Ollaan lähdössä parin viikon kuluttua reissuun, enkä halua että kohtu alkaa siellä tyhjentyä. Epätoivo on valtava, ja pelko siitä etten saa ikinä testiin muita kuin hailu-viivoja on suuri. En vaan millään jaksa tätä odotusta.

Tsemppiä teille muille km:n kokeneille ja kiitos kun olette kuuntelemassa!

Pumpsu kp 43

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivat edelleen haaleita. Kävinkin jo perjantaina ultrassa. Jotain kohdussa näkyi, mikä nyt oli aika itsestäänselvyys, kun muutenhan testi olisi näyttänyt selkeää negaa. Ei osannut sanoa lääkäri oikeastaan yhtään mitään. Viikon käski odotella ja sitten takasin seurantaultraan. Tämä on siis nyt tuleva perjantai. Ei kovin positiiviselta gynekologi vaikuttanut...olisi pitänyt jo jotain vähän enemmän näkyä. Enpä tiedä mitä tapahtuu jos ja todennäköisesti kun perjantaina saan kuulla että samoin on nyt tämän tokan vauvan alun kanssa tapahtunut. Romahdanko ihan täysin, vaiko mitä tapahtuu...En ole kuitenkaan missään vaiheessa raskaudesta ehtinyt iloita. Jotenkin tuntuu että nyt suriessa saatan surra koko tätä tilannetta kuin sitä yhtä tiettyä syntymätöntä. Surullista.

Niin ja se meidän matkakin lähestyy. Osaisikohan joku neuvoa että saako sitä itse valita kohdun tyhjennystavan, vai päättääkö viisaammat sen? Viikoilla on kai tähän vaikutusta? Edellisessä keskenmenossa vuoto kesti lähemmäs kaksi viikkoa, ja sellaista jatkuvaa riesaa ja tulehdusriskiä en millään haluaisi mukaan pilaamaan kauan odotettua lomaa (ollaan matkassa kolmisen viikkoa). Että mitäköhän pitäisi tehdä? Pyytää kaavintaa, että saavat toivottavasti heti kohdun tyhjäksi, vai luottaa ammattilaisten valintaan?

Huolesta kipeä Pumpsu

Vierailija
2/4 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti jaksamista ja halauksia sinulle. Toivottavasti tilanne pian selviää, koska epätietoisuus on kestämätöntä.

Itselläni on kaksi keskenmenoa takana. Molemmat osuivat hyvin lähelle toisiaan (3kk välissä) ja surusta toipuminen vei aikaa. Nyt rv5+5 ja pieni pelko sydämessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

drofak:Kiitos vastauksesta ja onnittelut plussasta! Mitkäs sulla on nyt tilanne, onko pikkuinen pysynyt matkassa? Kaikkea hyvää sulle ja tarrasukka masuasukille!

Mulla tilanne eteni juuri niin kuin arvasin. Kolmessa ultrassa ehdin käydä tilannetta seurailemassa, kunnes eilen alkoi vuoto. Viime yönä piti lähteä ambulanssilla sairaalaan, kun kivut yltyivät niin kamaliksi. Siellä tutkimuspöydällä sikiöpussi tuli sisältöineen ulos. Luin tänään papereista että pistivät pussin PAD-näytteeksi. Osaakohan kukaan sanoa mitä meinaa? Saankohan jotain tuloksia tai jotain?

En oikein osaa edes enää itkeä koko tapahtumaa, olin niin varautunut tähän. Jotenkin vain tiesin että näin tulee käymään. Ja ikävintä on, että olen ihan varma, että seuraavassakin raskaudessa käy aivan samoin. Haluaisin päästä jo johonkin tutkimuksiin, mutta eihän mihinkään kahden keskenmenon jälkeen oteta. Tuntuu ettei kukaan ota minua todesta näitten tuntemusteni kanssa. Jotain vikaa mussa täytyy olla. Tuntuu niin turhauttavalta yrittaa vielä kerran, epäonnistua, ja sitten vasta joku on kiinnostunut tutkimaan ja auttamaan.

Pumpsu ja kaksi pikkuista enkeliä

Vierailija
4/4 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sinulle pumpsu. Minulla meni kesken raskausviikolla 8 ja tämä tapahtui tammikuussa. Koko ajan sen jälkeen on yritetty uudestaan ja uudestaan ja olen todella epätoivoinen, kun uutta raskautta ei ole näkynyt. Pelkään kyllä keskenmenoa tulevaisuudessa todella paljon. Tsemppiä sinulle =)