Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierto sekaisin

Vierailija
19.09.2020 |

Viime kuussa olin tunnistavinani ovulaation. Limat tuli ja siitä seurasi kuiva kausi (minulla kipua vain joka toinen kuukausi). Kuusi päivää 'ovulaatiosta' alkoi tiputteluvuoto. Välillä jäi vain pyyhkiessä paperiin, muutaman kerran tuli kirkasta verta vähän phs:iin. Tätä jatkui kuukautisiin saakka, jotka olivat pari päivää myöhässä ja kestivät normaalin 5 päivän sijaan 3 päivää. Menkkojen alusta nyt kaksi viikkoa ja koko sen ajan ollut kuiva kausi eli limat eivät ole missään vaiheessa lisääntyneet.
Nyt tunnen oikealla puolella (sillä puolella tunnen aina) ovulaatiokipuja, mutta valkovuoto ei ole muuttunut mihinkään, edellään ns. Kuivaa.

Tein eilen ja tänään kahdet ovistestit, mutta plussaa ei tullut. Eilen tuli todella tumma viiva sekä aamulla että illalla (aamulla tummempi), mutta ei yhtä tumma kuin kontrolliviiva. Tänään on tullut vain haaleita viivoja.

Onko kellään ollut samaa? Mistä voisi johtua? Minulla ei ole koskaan ollut tällaista, aina lisääntynyt valkovuoto menkkojen jälkeen, kunnes oviksen jälkeen taas vähentynyt. Mietin, jos viime kierto olisikin ollut ovuloimaton, niin voisiko tämä kaikki nyt vaan olla seurausta siitä?

Apua.. :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko kuiva kausi jatkua ihan ovikseen saakka ja tulla ne ovislimat vaan ilman, että välissä tulisi sitä lisääntyvää valkovuotoa? Jos ovis nyt esim olisi huomenna tai ylihuomenna? Ap

Vierailija
2/3 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa auttaa D;

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up