Runkkaatteko yhdessä orgasmiin
Viimeksi runkkasimme yhdessä autossa rautatieaseman parkissa, M 54 & N 53
Kommentit (34)
Mies on runkannut edessäni, mutta minä en jotenkin kykene rentoutumaan enkä kiihottumaan. Olenkin miettinyt tuon videon kuvaamista, koska jos se ei näytäkään hyvältä niin eihän sitä tarvitse miehellekään näyttää. Mut en tiedä, olisko se sittenkään hyvä ajatus, koska mies on aika haluton muutenkin, niin säikähtäiskö sitten liikaa ja tulis parin kk selibaatti, kun osaanhan mä itsekin itseni tyydyttää.. Voi apua, kuinka musta on tullutkin näin ujo ja umpimielinen, olin ennen estoton ja villi ja viriili, nykyään mun seksuaalisuus on nitistetty ja en uskalla enää mitään, etten vaan säikäyttäis tota miestä taas kauemmaksi. Anteeksi avautuminen!
Usein toisiamme. Se on nopea helpotus. Aika hyvin ollaan opittu tulemaan samaan aikaan... se vasta kivaa onkin. Toimii myös session alussa, että saadaan homma käyntiin.
Viimeksi eilen saunassa ollessa hyväilin miehen kalun kovaksi. Suihkussa sitten runkkasi isoa kaluansa ja laukesi päälleni. Niiiiin kiihottavaa!
n36
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen saunassa ollessa hyväilin miehen kalun kovaksi. Suihkussa sitten runkkasi isoa kaluansa ja laukesi päälleni. Niiiiin kiihottavaa!
n36
Kuin ison?
Meillä miltei joka kerta. Ei edes tartte ehdottaa, kun kumpikin tietää ettei seksi kesken kummaltakaan. Elikkä loppu huipennus tulee oman käden kautta. Vaimo saa monesti jo päällää oltua orgasmin, mutta mä tartten vähän enemmän. Tämä on tapahtunut aikaisempienkin tyttö ystävien kanssa ja kyllä ne aika kiinnostuneita olivat pikku extraan.
Löysin uuden miehen ja 46 uskallan kokeillan ihan mitä vain. Käsiraudat käsilaukussa jos alkaa kovasti panettamaan kesälomamatkalla. Kumpaakin kiinnosti peppuseksiin tutustuminen ja voi mikä taivas aukeni. Hikisen leikkipäivän jälkeen on ihana köllötellä miehen kainalossa ja vetää vielä yksi varvi käteen ja samalla mies sormettelee yhdessä tai kahdessa reiässä. Oi tätä antamisen riemua!
Juu kyllä, miestä kiihottaa älyttömästi mun pimpin litinä kun sormetan ja minä kiihotun miehen runkkaamisen katsomisesta tosi paljon, on niin miehekästä ja seksyä että huhhuh. Kumpi tahansa saattaa aloittaa ja aina toinenki innostuu.
Kaikista eniten tykkään jos mies runkkaa mun edessä jalkojen välissä ja välillä hyväilee kalulla mun klittaa myös ja sit runkaten laukeaa mun pimpin päälle. Yleensä kuitenkin niin että mä saan häntä katsoen ja sormettaen orkun ensin ja mies haluaa tuikata pipariin tai suuhun lopuksi ja laukeaa sillai.
Mä en muuten ymmärrä mitä ”kehtaamista” tuossa on. Ihan tavallista vaihtelevaa seksiä ja toisistamme nauttimista.
N44+M40
Vierailija kirjoitti:
Mies on runkannut edessäni, mutta minä en jotenkin kykene rentoutumaan enkä kiihottumaan. Olenkin miettinyt tuon videon kuvaamista, koska jos se ei näytäkään hyvältä niin eihän sitä tarvitse miehellekään näyttää. Mut en tiedä, olisko se sittenkään hyvä ajatus, koska mies on aika haluton muutenkin, niin säikähtäiskö sitten liikaa ja tulis parin kk selibaatti, kun osaanhan mä itsekin itseni tyydyttää.. Voi apua, kuinka musta on tullutkin näin ujo ja umpimielinen, olin ennen estoton ja villi ja viriili, nykyään mun seksuaalisuus on nitistetty ja en uskalla enää mitään, etten vaan säikäyttäis tota miestä taas kauemmaksi. Anteeksi avautuminen!
Tosi ikävää tommonen, pitää pidätellä ja varoa. Eihän siinä tosiaan itse edes vapaudu ja kiihotu jos alitajuisesti mielessä että mies ei ehkä ihan täysillä mukana tai joutuu häpeilemään itseään jotenkin.
En suosittelisi videota, vaan ihan koittaa päästä avoimempaan ja leikkimielisempään seksiin ihan livenä. Mulla on tosin ollu tommonen suhde jossa en tuntenut itseäni seksuaalisesti vapaaksi ja halutuksi, eikä se siitä ikinä mihinkään muuttunut.
Nykyisen miehen kanssa kaikki toisin ja seksi on vapaata ja ihanaa. Mekin runkkaillaan toistemme vieressä useinkin esileikkinä, siitä jatkuu usein suuseksiin ja/tai vibraleikkeihin ja päättyy intohimoiseen läps läps naimiseen ja orgasmiin :D
Pari kertaa ollaan vaimon kanssa tuota tehty. Ite haluisin useemminki mut vaimo on sitä mieltä runkkaamiset hoidetaan yksin. Kovetun aina ku ajattelen vaimoni masturbointia
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa ollaan vaimon kanssa tuota tehty. Ite haluisin useemminki mut vaimo on sitä mieltä runkkaamiset hoidetaan yksin. Kovetun aina ku ajattelen vaimoni masturbointia
Miksiköhän tuolleen ajattelee? Meillä taas tulee tosi harvoin masturboitua yksin koska kahden on kivempi, on lisäkiihotusta toisesta. Me ehdotetaan sitä jompi kumpi, ei aina halua koko kaavan mukaan seksiä.
Ja jos toista ei huvita, ei ole pakko osallistua, minä oon masturboinut orkun miehen vieressä kun se kattonu telkkua. Mut toisin päin ei onnistu, jos mies aloittaa niin mä en kyllä kärsi olla kiihottumatta, meen aina mukaan heh.
Voi joo, tykätään molemmat! Tarkoitus nyt kesällä toteuttaa tuo aloittajan auto-juttukin. Minä sormetan ja mies ajaa, pysähtyy sit kun ei enää kestä ja sit lauetaan samaan aikaan :)
Vierailija kirjoitti:
Yleensä yhteinen runkkutuokiomme käynnistyy siitä, kun naiseni alkaa hieroa tussuaan nukkumaan mentyämme. En kärsi sitä katsella, vaan vedän mulkun esiin pyjamahoususta ja alan siinä vedellä.
Naistani kiihottaa suunnattomasti, kun runkkaan ja hän alkaa tavallisesti kitistä nautinnosta sormettaessaan. Itekin saan potkua naiseni nautinnosta ja yleensä pitkitän sessiotani niin, että naiseni saa ensin orkun ja sitten hyppäänkin pukille ruiskimaan mällit ränniin.
Meillä on just näin. Vaimo kiusaa minua rupeamalla hieromaan itseään. En kestä sitä yhtään, on niin pervon seksikästä, ja kalu suorastaan räjähtää pystyyn. Hän taas rakastaa katsella runkkaamistani. Eli tehdään sitä paljon yhdessä. Hän saa siitä kun mälli lentää tisseille, on kuulemma niin kiihottavia koko operaatio ja varsinkin se minun laukeamiseni. Jos hän meinaa tulla kesken pyytää tulemaan kasvoille ja silloin lähtee heti... Se on parasta.
Perinteinen tapani runkata kasvoille kermoja on hiipunut muutaman naisen kanssa vaikka se oikea olisikin kohta tulevilla treffeillä erimieltä tämän nuorkerman lataamisessa. En halua sanoa liian nätti, mutta monille käteenveto on on and off joten me suosimme all on lips like volcaeno jossa kiteytyy pursuava suuräjähdys miehen agressiota tarzanihuutona, ime vielä seuraavatkin todellakin.
Hyi yök.