Runkkaatteko yhdessä orgasmiin
Viimeksi runkkasimme yhdessä autossa rautatieaseman parkissa, M 54 & N 53
Kommentit (34)
Ei yhtäaikaa, eriaikaan. Yhdessä kylläkin,
Juu, usein. Kovasti kiihottaaa nähdä, miten mies runkkaa itseään ja samalla hän katselee mun touhua.
Juu, kyllä runkataan. Molempia kiihottaa katsella. Ja runkkaamme myös toisiamme. Myös pitkät sensuellit, eroottiset hieronnat kuuluvat ohjelmistoon. Googlatkaa filmejä Yoni ja Lingam hieronnoista ;-)
Ei ikinä!
Emme ole edes keskustelleet asiasta. Meillä vain naidaan eikä pahemmin muuta. Joskus jokunen asennon vaihto ja se on siinä.
Ei me ehditä orkkuun asti. Tai siis mä ehdin saada orgasmin itsekseni kun katson miehen runkkaamista ja sitten tekeekin mieli kyrpää. Mies tulee syvälle pilluun ja minä laukean uudestaan. Toimii ;) N24
Ei se ole normaalia toimintaa.
runkkaushommelit hoidetaan yksikseen, näin on.
Joskus viikonloppuaamuisin peiton alla, kun lapset on heränneet, eikä viitsitä kovin peittoa heiluttaa.
[quote
uthor="Vierailija" time="26.07.2014 klo 10:35"]
Joskus viikonloppuaamuisin peiton alla, kun lapset on heränneet, eikä viitsitä kovin peittoa heiluttaa.
[/quote
Tarkennan vielä, että tyydytämme toisemme käsin, emme itseämme. Liekö tuo sittem runkkaamista?
Yleensä yhteinen runkkutuokiomme käynnistyy siitä, kun naiseni alkaa hieroa tussuaan nukkumaan mentyämme. En kärsi sitä katsella, vaan vedän mulkun esiin pyjamahoususta ja alan siinä vedellä.
Naistani kiihottaa suunnattomasti, kun runkkaan ja hän alkaa tavallisesti kitistä nautinnosta sormettaessaan. Itekin saan potkua naiseni nautinnosta ja yleensä pitkitän sessiotani niin, että naiseni saa ensin orkun ja sitten hyppäänkin pukille ruiskimaan mällit ränniin.
Totta kai yhden kerran, että näki mistä toinen itse pitää. Mun miehellä on kyllä sen verran iso terska, ettei esinahka mene yli kuin tietyllä tekniikalla. Itse se osasi sen tietysti hyvin onanoidessaan, minulla meni käsihoidon opettelussa aikaa.
Joskus harvoin yhdesämutta aika usein vaimo runkkaa mut kuivaksi. Se on molemmista kiihottavaa... vaimokin on monesti häveliään oloinen mutta katsoo kyllä silmä ja nännit kovana kun spermaa syöksyy kalusta..
En ikinä kehtais. Eikä mieskään. Ois ihanaa kehdata.
Päivä levolla joskus peiton alla lapset vieressä mietitty n älä näyttäsikö tenaville kuinka lapsia tehdään
Musta on kiva katsella kun mies runkkaa ja samalla koskettelee minua. Itsekin hieron itseäni, mutta en ole koskaan saanut orgasmia, joten se jää tästä puuttumaan. Olen ajatellut aina etten ole mikään villi vaan ihan tavallinen sekstailija, mutta tätä palstaa lukiessa olen huomannut että mä teen oikeastaan mitä vaan. En ymmärrä miten jotkut eivät kehtaisi masturboida toisen katseen alla tai miksi ei anneta suuseksiä. No tapoja monenlaisia, mutta hieman avartamalla omaa kokemusmaailmaansa voisi saada seksistä enemmän irti. En mä joskus ammoisina aikoina olisi uskonut nuolevani miehen peppua tai antavani peppua, mutta niin vaan on tullut tehtyä ja nautittua.
Juu aika useinkin mun pyynnöstä. Siis ymmärsin kysymyksen tyyliin omin käsin onneen kumppanin nähden.
Kerran lähetin videon leikkihetkestän ja tulemisestani klittakiihotimen kanssa. Ollaan siis etäsuhteessa. Jännitti laittaa video miehelle mutta tein sen. Ajattelin että mies tykkäisi. No ei se inhonnutkaan mutta vastaus taisi olla luokkaa "ihan kiva."
Luulis että mies ois vastannu vaikka omalla videolla takaisin.. mutta jokainen tavallaan! Itseäni jännitäisi kyllä myös laittaa viedoo omasta "leikistä" N22
Me runkataan yhdessä aika usein. Useimmiten toisiamme mutta välillä myös esittelemme toisillemme miten homma hoituu omin käsin...tosi kiihottavaa katsella ja myös näyttää! M55 N53