Mies kysyy
Mies kysyy täällä. Mitä te naiset odotatte miehen tekevän ulkonäkönsä suhteen? Nyt rehellisiä vastauksia arvon naiset. Jumaloin teitä.
Kommentit (26)
Täällä monien mainitsema perussiisteys on se tärkein asia. Sen lisäksi mulle vaikuttaa paljon myös pukeutuminen.
Turn offina pukeutumisessa on mulle mm.
-leijonapaidat/-korut
-huonosti istuvat farkut
-huonosti istuva tai kamalan mallinen nahka- tai farkkutakki
-vaalensininen kauluspaita aina ja kaikkialla (mun mielestä kyseinen vaatekappale sopii vaan työvaatteeksi)
-vaatteet hankittu kaikki halpahallista
-vaatteet kuluneita tai suorastaan rikkinäisiä
Pukeudut siististi, vaikka sitten t-paitaan ja farkkuihin. Mut ei missään nimessä mihinkään kiitos- tai leijona t-paitaan!
Käyt parturissa riittävän usein.
Ajat partasi, tai siistit viikset jne. riittävän usein
Tuoksut puhtaalle
Kiitos.
Näitä:
- Pysyvän normaalipainoisena
- Siistivän karvoituksensa (=hiukset, parta, kainalot, alapää)
- Peseytyvän säännöllisesti
- Käyttävän deodoranttia
- Jos on hiukset niin ne olisi suositeltavaa laittaa jotenkin siististi
- Siisti pukeutuminen ihmisten ilmoilla, kotona nyt voi pukeutua mihin vain
- Puhtaat hampaat
Lihakset eivät saa olla näkyviä. Mikään ei ole kuvottavampaa kuin pullistelevat lihakset. Paino täytyy pitää sellaisissa lukemissa, että tuuli ei vie - mieluusti ihan kunnolla massaa.
Kynnet lyhyinä.
Hyvä perushygienia.
Kuten muutkin sanoo, puhdas, siisti ja suht hajuton (ei ylettömästi partavettä, eikä mitään axea) niin kroppa kuin vaatteet :)
hyvät hampaat ja hyvä hymy!
hiukset saa olla sekaisin mutta puhtaat.
jos pidemmälle mennään niin vaatteet 'huomaamattoman tyylikkäät', eli ei tarte prassailla merkeillä, eikä väärin istuvia vaatteita, oli ne sitten merkkivaatteet tai tokmannin hyllyltä.
ja ne 'tribaalitatska t-paidat' on aivan hirveet!!
Mun mies ei ole koskaan haissut hielle (tiedän, on yksilöllistä), ei edes taloraksalla tai urheillessa. Jos on tehnyt jotain ruumiillista voi käydä kolmekin kertaa päivässä suihkussa. Puhdas ominaistuoksu on ihana ja siihen tilkka hyvää partavettä:)
Fysiikasta huolehtiminen on tietty plussaa kenelle tahansa, mutta en valita miehelleni hänen lievästä ylipainostaan mikä oli olemassa jo ennen tapaamistamme. Parimetrisessä miehessä ei niin haittaa...
Huoliteltu pukeutuminen tilanteen mukaan, collegehousuja ja t-paitojakin on siistejä:D Siistit farkut ja paita arkena pikkutakin kanssa ilahduttaa silmää enkä pahastu puvustakaan jos sen osaa kantaa...
Mutta hymy ja pilke silmäkulmassa on tärkein asuste:D