Love Connection, osa 5.
Mitäs mietteitä jaksosta? Yritän olla paljastamatta liikaa mikäli joku ei ole vielä katsonut. Mutta kyllä lavatansseissa vaikutti vähän siltä, että tässähän voi olla vielä aineksia pieneen naarasleijonien väliseen taistelukohtaukseen. ;D Savolaisjenkki Matti on kyllä symppis tyyppi. Ihan selvästi elementissään oli hän, oli sitten itikoiden syöttinä metsässä tai kallionkielekkeellä roikkumassa. Sitten taas se purjehduspoika, nimeä en muista. Ihmettelen todella hänen valintaansa kenet lähetti kotiin. :/ Oli tyttö itsekin aika mykistyneen oloinen kun silmiään katsoi. Se poika tuntuu olevan enimmäkseen vitsillä mukana. Karaokevetonsa oli kyllä erittäin vitsikäs. :D
Kommentit (209)
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 21:18"]
Oonko mä sokea kun en näe Markusta mitenkään superkomeana joka saa kaikki naiset???
[/quote]
En mäkään pidä sitä erityisen komeana, eikä oo yhtään mun tyyppiä, mutta ymmärrän kyllä, että keskivertonaiseen vetoaa.
no ei kyllä henrillä ole amerikassa mitään saumaa päästä suutelemaan naisia peräjälkeen. ihan hullua menoa, kun 47-v. koulupojaksi pukeutunut amerikan ihme lähmii suominaisia rantapöpelikössä samaan aikaan kun seuraavat jo odottavat vuoroaan.
todella jännityksellä odotan kun seuraavassa jaksossa kooirauimaopettaja hiiltyy kun henri paukuttelee sen keittiön kaapinovia.
Mäkin vihaan kaapinovien paiskojia, joten olen kyllä koiranuittajan puolella tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 22:24"]
no ei kyllä henrillä ole amerikassa mitään saumaa päästä suutelemaan naisia peräjälkeen. ihan hullua menoa, kun 47-v. koulupojaksi pukeutunut amerikan ihme lähmii suominaisia rantapöpelikössä samaan aikaan kun seuraavat jo odottavat vuoroaan.
todella jännityksellä odotan kun seuraavassa jaksossa kooirauimaopettaja hiiltyy kun henri paukuttelee sen keittiön kaapinovia.
[/quote]
Nauroin koko illan tällle kommentille ja kun erehdyin lukemaan tän nyt, niin naurattaa vieläkin. Oli jotenkin niin osuvastai kirjoitettu. Suomalaiset naiset lähmittävänä rantapöpelikössö :D
Olikos Matilla ollut naisia ennen.. tuntuu että vähän liikaa analysoi ja miettii eikä oikein uskalla heittäytyä ...Tai sitten ohjelman neitoset ei vain nappaa?
Henri haaremineen on kyllä viihdyttävää seurattavaa :D
Kyllä tuo muuten pitää paikkaansa sinänsä, että suutelussa huomaa onko kemiaa vai ei.
Mun mielestä Markus on kumminkin ihana. Musta hänen hymy ja ne hassut(joku kirjoitti näin?)hampaat on söpöt.
Oho, mulla ja Nina N:llä on 15 yhteistä kaveria (ja mulla fb-kavereita n.90 eli ei kovin montaa), olipas yllätys.
Se, että saa kuvansa clamoksen sivuille ei ole mikään saavutus, tosiasiassa sinne voi näköjään mennä melkein kuka tahansa normaalin ihmisen näköinen. Yks tuttu löytyy tuolta myös, eikä tytöllä ole mallimittoja saati alalla pärjäämiseen vaadittavia kasvoja. Perussievä massaneiti, joka pääsi heittämällä sisään niin halutessaan.
Mun mielestä taas EI tarvitse suudella tietääkseen onko kemiaa vaiko ei. Vai olenko totaalisesti väärässä? Minusta sen jo tuntee kun ihmisen kanssa muutaman kerran puhuu, että onko sitä magnetismia, vetovoimaa mitä lie kemiaa. Ei pussailla edes tarvitse, vaikka jos on oikein puoleensavetävä tyyppi niin silloinhan HALUAA pussata ja mennä lähelle! Mutta ei sitä kaikkien kanssa tekisi niin kuin tämä Henri. Minä uskon, että seuraavaksi Henrillä putoaa Sari. Liian itsevarma tyyppi hänelle. Jäljelle jäävät Ninat. Nuorempi Nina? Miksi haluaa noinkin vanhaa miestä kun itse on vasta 30 v??? Julkisuudenhakuinenko?
Matti taas on mielestäni kovinkin aseksuaalinen. Söpö mutta en tiedä. Jotain puuttuu. Markus lapsellinen mutta eilen näytti hauskan puolen. Olisi ollut kiva olla laulamassa karaokea hänen kanssaan ;-).
Huvittavaa tuo Henrin naikkosten tälläytyminen ja ylipukeutuminen, etenkin kun sulho itse on niin casual. Mökillekin tultiin kuin häihin konsanaan pl. Riina jolla vermeet kohdillaan. Samoin eiliset tantsut, Henkka t-paita ja farkut (missä lippis?) ja naiset kuin vihille menossa.
Kilpailu on kovaa? :)
Mä en nähny Eevaa ens viikon insertissä.. Lähteeköhä se lätkimää?? Ja huomasitteko että Markus kirjotti Eevalla ainoostaan että "Rakastan".
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 11:25"]
Mä en nähny Eevaa ens viikon insertissä.. Lähteeköhä se lätkimää?? Ja huomasitteko että Markus kirjotti Eevalla ainoostaan että "Rakastan".
[/quote]
Hannalle myös: Rakastella, Markus.
Jotenkin se blondi Niina on - anteeksi nyt vaan - hyvin tasapainottoman oloinen. Ne sen omituiset vaatevalinnat ja käytös/puheet ylipäätään. Ja miten tanssiessa Niina kuiskutti Henrille, että kaksi muuta jäljellä olevaa naista pelaa häntä vastaan, ovat varmoja ettei Niinaa valita tms.
Likainen peli on näemmä alkanut ja pelaajana Niina, joka antautuu lähmittäväksi kisan voittaakseen.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 11:25"]
Mä en nähny Eevaa ens viikon insertissä.. Lähteeköhä se lätkimää??
[/quote]
Jokaiselta mieheltä oli vain yksi naisehdokas insertissä.
Mikä noiden tyyppien koulutus on. Vaikuttavat aika tyhmiltä. Markuksella kamalat hevosen hampaat.
[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 11:41"]
Mikä noiden tyyppien koulutus on. Vaikuttavat aika tyhmiltä. Markuksella kamalat hevosen hampaat.
[/quote]
Yllättävän epätasaiset hampaat Markuksella kieltämättä on ottaen huomioon, että kaveri tulee jenkeistä, jossa tasaiset valkoiset hampaat on kaikilla keskiluokasta ylöspäin olevilla enemmän sääntö kuin poikkeus. Ei nyt mitkään hevosen hampaat, enemmänkin persoonallisen epätaisaiset, mutta joka tapauksessa hyvin epä-amerikkalaiset.
Hannalle ja Eevalle Markus tosiaan kirjoitti tuon rakastan/rakastella -tekstin loppuun. Ja mistä me tiedetään mitä se suosikilleen Ann Marielle kirjoitti, sitä kirjettähän ei luettu kokonaan. Ann Marie taitaa olla aika vahvoilla, Markus vaikuttaa hänen seurassaan ihan oikeasti ihastuneelta.
Oonko mä sokea kun en näe Markusta mitenkään superkomeana joka saa kaikki naiset???