Miksi kaikki 30+ miehet on niin "juntteja"?
Juntti on tässä nyt trendikkään vastakohta, koska en keksinyt muuta sanaa.
Näin tänään kaksi n. 25v nuortamiestä ja ne oli niin kuumia trendikkäissä vaatteissaan! Kuin suoraan jostain musiikkivideosta. Sitten rupesin miettimään kaikkia tuntemiani yli 3-kymppisiä (itse olen sen ikäinen), että miltä he näyttävät. Niin ankeita dressmantyyppejä kaikki kuin olla ja voi!
Miksi yli 30v miehet ei uskalla pukautua nuorekkaasti? Miksi pitää vetää se vetoketjuneulepaita ja markettifarkut päälle, kun 30 napsahtaa mittariin? Ja ne kengät. Kai niitä kenkiä nyt muitakin on kuin ne Eccon nahkakävelykengät?
Ja naiset muka tätejä 3-kymppisinä... Pikkuisen ryhtiä miehet hei!
Kommentit (67)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 23:56"]
Helsingistä löytyy kyllä aikamoisia keikareitakin... Eivät varmasti markettivaatteisiin koske, eivätkä nuo kaikki ole edes homoja. :)
[/quote]
Laita tänne landelle tulemaan muutama, kun järki lähtee noita vetoketjuneuleita katsellessa.
ap.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 00:08"]
33-vuotias Keijo:
http://www.citymarket.fi/images/catalog/large/2240356_malli.jpg
[/quote]Keijohan on style. :D Näyttää vain 43-vuotiaalta...
Samahan se on mitä ryysyt on päällä, kun ei kukaan niitä muka-ihailevia ajatuksiaan julkisiksi tee, vaikka sellaisia olisikin. Ei se paljon lohduta mitä joku ehkä saattaa ajatella salaa. Vähän eri asia naisilla, kun niitä aloitteita sun muuta kuitenkin tulee. Nainen on aina filmitähti nuorena ja mies jossain kameran takana taustapiruna.
-Mies 28v-
Jotkut on juntteja jo aikaisemmin, vaikka sitten 28v vanhoina, eikä taida auttaa edes trendivaatteet siinä tapauksessa...
mwah!
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 00:16"]
Jotkut on juntteja jo aikaisemmin, vaikka sitten 28v vanhoina, eikä taida auttaa edes trendivaatteet siinä tapauksessa...
mwah!
[/quote] Pitäisikö naisten yrittää esittää alle 18-vuotiasta ja kulkea alasti vain miesten mieliksi? Vaikka miehet eivät ikinä antaisi mitään kiitosta?
Mulle kelpais tällainen
miehistähän tässä puhuttiin...
mistä ne alastomat pimut nyt ilmestyi mukaan tähän ketjuun??
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 00:16"]
mwah!
[/quote] Pitäisikö naisten yrittää esittää alle 18-vuotiasta ja kulkea alasti vain miesten mieliksi? Vaikka miehet eivät ikinä antaisi mitään kiitosta?
[/quote]
Trendikäs ei ole sama asia kuin kiinnostava ja hot mun mielessäni...
E n tosiaan kattele kaupungilla miehiä sillä silmällä että wow, onpa trendikäs ja kivat kuteet, kyllä panisin....
Ehei. Ilman vaatteita mä panisin ja varsinkin sellaista joka ei ole liian pinnallinen riikinkukko.
Trendivaatteita pitävä antaa itsestään aina vähän yksinkertaisen vaikutelman, oli sitten mies tai nainen. Ikään kuin omaa makua tai tyyliä (oli sitten junttityyli tai mikä tahansa) ei olisi lainkaan, vaan vaatteet ostetaan sen mukaan miltä sillä hetkellä "kuuluu" näyttää. Tykkäsi niistä itse oikeasti tai ei. Laumasieluista käyttäytymistä. Oikeat miehet kuitenkin pukeutuvat kuten haluavat, eivätkä sen mukaan mitä muut siitä mahdollisesti ajattelevat.
Niinpä. Monilla on tooosi tylsä tyyli. Onhan niitä poikkeuksiakin, mut nää tyypit on sitten taas ihan toista äärilaitaa, ollaan tosi pinnallisia, ulkonäkö- ja kulutuskeskeisiä, jne.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 00:03"]
Mikä on vetoketjuneule?
[/quote]
Tulee mieleen tällainen:
http://ak1.ostkcdn.com/images/products/8454763/P15747676.jpg
Minäkään en kyllä oikein tykkää noista.
Hahaa wtf! Jos siihen "trendikkyyteen" kuuluu tennarit niin olen mieluummin ilman sinua kuin laitan sellaiset jalkaani :D
Tai porkkanafarkut :D
Ja edelleen. Minulla on enemmän (ja kalliimpia) kenkiä kuin suurimmalla osalla naisista. Fact. Joskin ne kyllä on miesten kenkiä. Ei mitään skeittisämpylöitä.
Ja nyt kun kenkiin päästiin, niin en malta olla mainitsematta, että naiset ne vasta hirveissä kengissä kulkee. Kaikenmaailman kuraisia converseja näkee.
Minun mieheni tykkää pukeutua hyvin. Tuo aina työmatkoiltaan minullekin vaatteita. Suomessa on vain aika tylsiä miesten vaatteita. Eikä töihinkään oikein voi laittaa kuin mustan, harmaan tai tummansinisen puvun. Esim. Italiassa taas miesten pukujakin löytyy kaikissa väreissä.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 00:31"]
Trendivaatteita pitävä antaa itsestään aina vähän yksinkertaisen vaikutelman, oli sitten mies tai nainen. Ikään kuin omaa makua tai tyyliä (oli sitten junttityyli tai mikä tahansa) ei olisi lainkaan, vaan vaatteet ostetaan sen mukaan miltä sillä hetkellä "kuuluu" näyttää. Tykkäsi niistä itse oikeasti tai ei. Laumasieluista käyttäytymistä. Oikeat miehet kuitenkin pukeutuvat kuten haluavat, eivätkä sen mukaan mitä muut siitä mahdollisesti ajattelevat.
[/quote]
Miten se junttityyli on jotenkin omempi kuin trendityyli? Trendityyli voi myös kertoa siitä, että haluaa näyttää siedettävältä ja kivalta, muttei niin kamalasti välitä niistä vaatteista, että jaksaisi metsästää jotain mukahienoja erikoisuuksia. Suurin osa meistä ei ole niin kamalan erikoisia lumihiutaleita, joten samat vaatteet käyvät, mitä muillakin on päällä.
Hyi saatana, oon aina vihannut niitä vetoketjuneuleita, luulin olevani ainoa. En ymmärrä mikä niissä kuvottaa!?
Helsingistä löytyy kyllä aikamoisia keikareitakin... Eivät varmasti markettivaatteisiin koske, eivätkä nuo kaikki ole edes homoja. :)