Miksi kaikki 30+ miehet on niin "juntteja"?
Juntti on tässä nyt trendikkään vastakohta, koska en keksinyt muuta sanaa.
Näin tänään kaksi n. 25v nuortamiestä ja ne oli niin kuumia trendikkäissä vaatteissaan! Kuin suoraan jostain musiikkivideosta. Sitten rupesin miettimään kaikkia tuntemiani yli 3-kymppisiä (itse olen sen ikäinen), että miltä he näyttävät. Niin ankeita dressmantyyppejä kaikki kuin olla ja voi!
Miksi yli 30v miehet ei uskalla pukautua nuorekkaasti? Miksi pitää vetää se vetoketjuneulepaita ja markettifarkut päälle, kun 30 napsahtaa mittariin? Ja ne kengät. Kai niitä kenkiä nyt muitakin on kuin ne Eccon nahkakävelykengät?
Ja naiset muka tätejä 3-kymppisinä... Pikkuisen ryhtiä miehet hei!
Kommentit (67)
Koska ei ollut muotia olla keikari kun ne oli nuoria. Ihan siksi...
Nuorekas = vanha joka yrittää epätoivoisesti olla teini
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 07:57"]
[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 07:22"]
No ei kolmekymppinen asiantuntjiatyössä oleva mies voi käyttää mitään lenkkareita ja camo-housuja. Siksi ehkä se pikkutakki, suorat housut ja nahkakengät.
[/quote]
Juuri näin.
Itse taas olen ihastellut miestäni ja hänen työkavereitaan (n. 35 v miehiä). He näyttävät oikeasti aikuisilta, tyylikkäiltä miehiltä. Ei miltään trendipelleiltä. Tyypillinen vaatetus on siistit nahkakengät, farkut tai sammarit (ei pilli- tai porkkanamallia), kauluspaita (tai rentoina päivinä pikeepaita), neuletakki tai neulepaita (tiukempina päivinä pikkutakki).
Minusta näyttää hyvältä!
[/quote]
Kukaan itseään kunnioittava mies ei pue sammareita.
Tennarit ovat aliarvostetut vapaa-ajan kesä jalkineet sillä kankaisina ne hengittävät paremmin kuin nahkakengät ja ne voi pestä välillä jos ei pidä sukkia kesällä.
Mitä he hyötyisivät siitä että pukeutuisivat kuin sinä tahtoisit?
Parempihan se siististi on pukeutua, eikä se miusta tee kenestäkään tyylitöntä :)