Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokut päiväkodin työntekijät..

Vierailija
15.11.2013 |

ovat erittäin huonoja lasten kanssa. Olen huomannut opiskelijana monessa päiväkodissa saman ongelman. Työntekijöillä on tietyt lapset mistä tykätään ja joistain ei. Mua huolestuttaa tosi paljon se, kuinka aikuiset jättävät lapsensa päiväkotiin aatellen että lapsella on hyvä ja hauska päivä ja aikuiset voivat olla rauhassa töissä.

Niinhän aikuiset ovatkin, mutta se mitä siellä päiväkodissa oikeasti tapahtuu harvoin tulee aikuisten tietoon.

Päiväkodeissa on paljon sitä että vanhemmista juorutaan lasten kuullen, lapsen kehitykseen liittyvistä asioista puhutaan lapsen kuullen ja joistain lapsista ei vaan tykätä ja ne saavat eri kohtelun kun toiset.

En yhtään ihmettele sitä minkä takia jotkut lapset eivät halua olla päiväkodissa, myös jotkut ne itkevät päiväkotiin tultaessa joilla asiat on hyvin, tottakai, mutta ne joilla siellä työntekijöiden puolesta ei ole kivaa, joutuvat oikeasti tosi koetukselle.

Toivon että jokaisen lapsen vanhemmat oikeasti rupeavat näihin "tiukkoihin, tyhmiin" vanhempiin, niinkuin työntekijät heistä sanovat, ja oikeasti ovat kiinnostuneita lapsensa asioista ja siitä miten lapsia kohdellaan. Tässä asiassa on meinaan paljon puutteita.

- Opiskelija joka ollut neljässä eri päiväkodissa jossa sama homma.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri sellainen "vaikea" vanhempi joka toivoisi tuohon tulevan muutoksen. En todellakaan suostu siihen, että lastani kohdellaan huonosti päiväkodissa. On vain vaikea löytää päiväkotia joka on hyvä koska suurimassa osassa päiävkoteja hoitajat vain "lusivat" päivän eikä heitä oikeasti kiinnosta lasten tasa-arvoinen kohtelu. Olen yhdestä päiväkodista lapseni ottanut pois koska siellä ei ollut mitään valvontaa ja nyt taas edessä mietintä, että pitäisikö vaihtaa paikkaa.