Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokut päiväkodin työntekijät..

Vierailija
15.11.2013 |

ovat erittäin huonoja lasten kanssa. Olen huomannut opiskelijana monessa päiväkodissa saman ongelman. Työntekijöillä on tietyt lapset mistä tykätään ja joistain ei. Mua huolestuttaa tosi paljon se, kuinka aikuiset jättävät lapsensa päiväkotiin aatellen että lapsella on hyvä ja hauska päivä ja aikuiset voivat olla rauhassa töissä.

Niinhän aikuiset ovatkin, mutta se mitä siellä päiväkodissa oikeasti tapahtuu harvoin tulee aikuisten tietoon.

Päiväkodeissa on paljon sitä että vanhemmista juorutaan lasten kuullen, lapsen kehitykseen liittyvistä asioista puhutaan lapsen kuullen ja joistain lapsista ei vaan tykätä ja ne saavat eri kohtelun kun toiset.

En yhtään ihmettele sitä minkä takia jotkut lapset eivät halua olla päiväkodissa, myös jotkut ne itkevät päiväkotiin tultaessa joilla asiat on hyvin, tottakai, mutta ne joilla siellä työntekijöiden puolesta ei ole kivaa, joutuvat oikeasti tosi koetukselle.

Toivon että jokaisen lapsen vanhemmat oikeasti rupeavat näihin "tiukkoihin, tyhmiin" vanhempiin, niinkuin työntekijät heistä sanovat, ja oikeasti ovat kiinnostuneita lapsensa asioista ja siitä miten lapsia kohdellaan. Tässä asiassa on meinaan paljon puutteita.

- Opiskelija joka ollut neljässä eri päiväkodissa jossa sama homma.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökuntaa poissa, koulutuksissa, ei ketään hoitamassa lapsia palaverin aikana.. Kaikissa taloissa asiat ei vain luista niin, että ryhmän aikuiset voisivat jutella ilman pikkukorvia. Meillä ei todellakaan jutella lasten kuullen mitään, vaan keskitytyään toimintaan. Piha on yksi hyvä paikka jutella, lapset ovat näkösällä ja  kaukana aikuisten vierestä (yleensä mahdollisimman kaukana, koska suurin osa lapsista haluaa ennemmin lapsiseuraa kuin aikuisten kontrolloitua leikkiä)