Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 47v enkä osaa uida

Vierailija
19.09.2020 |

Onko täällä muita aikuisia, jotka eivät osaa uida?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten onnistuit välttämään koulun uimaopetuksen?

Vierailija
2/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä sellaista montaa kertaa ollut. Uimahalli oli 50km päässä ja siellä käytiin koulusta ani harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa sinun on pakko ollut uida se 200m!

Vierailija
4/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miteä teet etelän lomilla, jos et pysty menemään mereen etkä altaaseen. Köllötätkö hikisenä koko päivän aurinkotuolissa.

Vierailija
5/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen niin en ole käynyt armeijaa.

Vierailija
6/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene johonkin monitoimialtaaseen ja opettele kellumaan selällään. Jos jännität, ei onnistu.

Mutta jos olet aivan rentona ja laita kämmenet ylöspäin, alat kellua.

Vierailija
7/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, olen 41v ja uimataito on keskivertoa heikompi, ehkä juuri ja juuri pysyn pinnalla 30m matkan. Kiitos kuuluu vanhemmilleni, jotka veivät isosiskon uimakouluun (hän osaa uida tosi hyvin), mutta minua ei jaksettu enää viedä.

Vierailija
8/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miteä teet etelän lomilla, jos et pysty menemään mereen etkä altaaseen. Köllötätkö hikisenä koko päivän aurinkotuolissa.

En mä käy etelän lomilla, kun ei ole sellaiseen varaa.

Vierailija
9/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin äiti 60v. Meinasi hukkua lapsena ja sai kammon.

Mikset mene aikuisten uimakouluun?

Vierailija
10/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen uimaopetuksen? Kun mentiin koulussa uimahalliin, niin ei siellä mitään opetettu vaan käskettiin vain kakarat altaaseen ja opettaja jappasteli siinä reunalla. Armeijassakin todettiin että uimataidottomat odottelee tuolla ja heille järjestetään sitten opetusta myöhemmin, ei järjestetty.

Vierailija
11/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-uimakandi kirjoitti:

Juuh, olen 41v ja uimataito on keskivertoa heikompi, ehkä juuri ja juuri pysyn pinnalla 30m matkan. Kiitos kuuluu vanhemmilleni, jotka veivät isosiskon uimakouluun (hän osaa uida tosi hyvin), mutta minua ei jaksettu enää viedä.

Eikö Suomi ole täynnä järviä? Me opeteltiin itse uimaan sisarusten kanssa. Käsipohjasta kaikki voi alkaa..

Vierailija
12/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-uimakandi kirjoitti:

Itse et tietenkäön 41v ikään mennessä ole vastuussa mistään? Kaikki on lapsuuden syytä.

Vierailija
13/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nope.

Vierailija
14/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei-uimakandi kirjoitti:

Eikö Suomi ole täynnä järviä? Me opeteltiin itse uimaan sisarusten kanssa. Käsipohjasta kaikki voi alkaa..

Mä asuin sellaisessa kunnassa, jossa oli pari pientä tekojärveä ja nekin oli kotoa todella kaukana eikä meillä ollut autoa. ap

Vierailija
15/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en osaa uida, N65

Vierailija
16/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä käy etelän lomilla, kun ei ole sellaiseen varaa.

Aruballa ollessasi kyllä kerroit olleesi uimassa. 

Vierailija
17/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisillekin on uimakouluja. Koskaan ei ole liian myöhäistä opetella uimaan. Se on taito, joka kannattaa opetella. Se voi pelastaa hengen - omasi tai toisen.

Vierailija
18/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ap:n kans samaa ikäluokkaa, enkä osaa uida. Joskus miettinyt aikuisten uimakoulua, mutta ällöttää uimahallit ja tuskin kävisin, vaikka osaisinkin uida. En käy missään rantalomilla eikä vapaa-aikaan muutenkaan kuulu vesistöt millään lailla.

Ei siinä, hyvää liikuntaahan se olisi.

Vierailija
19/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ongelma se uimataidottomuus on? En osaa uida, siispä en mene syvään veteen hukkumaan, yksinkertaista.

Vierailija
20/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimaan oppiminen vaatii vanhemmilta vaivannäköä. Ei uimataidottomuus ole lapsen vika.