Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä on huomisillan bilevermeeni, tuomitkaas nyt oikein urakalla ;)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihanat kengät ja koru! Mekkokin varmasti sopii sinulle, vaikka omaan mieleeni ei niinkään ole :)

Vierailija
2/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tuo on muka niukka mekko? Näkisittepä ne joilla oikeasti paistaa takamus baarin tanssilattialla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiseen paikkaan mennäännykyään tuollaisessa asussa? Itse käytin 90-luvulla tuollaista asua, nykyään lähes missä tahansa tilaisuudessa olisin ylipukeutunut ja hieman halvan oloinen tuossa asussa. Nykyään on paljon rennompaa pukeutumista, joudun töiden takia edustamaan useissa erilaisissa paikoissa, missään en ole nähnyt tuollaista pukeutumista.

Vierailija
4/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuva ap:n kokoisesta henkilöstä
http://77.68.58.30/photo/f/ft4794.jpg

ja kun miettii hänet tungettuna tuohon ap:n valitsemaan mekkoon niin ei näytä kovin hyvältä. Tuollainen minari vaatii kantajaltaan täydellistä kroppaa. Onhan mallikin 173cm ja XS-kokoa! Ap on varmasti kokoa M.

Vierailija
5/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kuva ap:n kokoisesta henkilöstä
http://77.68.58.30/photo/f/ft4794.jpg

ja kun miettii hänet tungettuna tuohon ap:n valitsemaan mekkoon niin ei näytä kovin hyvältä. Tuollainen minari vaatii kantajaltaan täydellistä kroppaa. Onhan mallikin 173cm ja XS-kokoa! Ap on varmasti kokoa M.

Vierailija
6/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.11.2013 klo 12:43"]Tässä kuva ap:n kokoisesta henkilöstä http://77.68.58.30/photo/f/ft4794.jpg ja kun miettii hänet tungettuna tuohon ap:n valitsemaan mekkoon niin ei näytä kovin hyvältä. Tuollainen minari vaatii kantajaltaan täydellistä kroppaa. Onhan mallikin 173cm ja XS-kokoa! Ap on varmasti kokoa M.[/quote]

No just. Ehkä ap on osannut valita itselleen oikeankokoisen mekon, eikä tuota mallin yllä olevaa XSää. Mekko on nätti mielestäni, mutta kiinnitin myös huomioo sen läpinäkyvyteen. Tämän voisi ratkaista esim. alusmekolla? Kengät ei oo ihan mun mieleeni, mutta sopii varmasti kantajalleen loistavasti. Minkälainen laukku?

Vierailija
7/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsääkin tylsempi.Ja aivan totta; halvemmallakin voit saada parempaa laatua.

Vierailija
8/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa, TODELLA tylsä ja "hajuton" asu. Et tule kääntämään miesten päitä tuossa mekossa, et tosiaan :D kuka hullu maksaa noin paljon tommosesta mitäänsanomattomasta rätistä ja tosta kaulakorusta. Samanlaisia kaulakoruja saa henkkamaukalta kahellakympillä

Vierailija
9/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin ensin kommentit ja mietin, että onpa taas kateellista porukkaa liikkeellä kun odotin jotain oikeasti upeaa ja seksikästä. Katsottuani kuvat ymmärrän kommentit täysin, mekko ei näytä yhtään miltään ja korukin on tuon mekon kanssa täysin väärä, ahistaa ajatuskin noista tiukoista hihoista.

Mutta nuo jumalaiset kengät, tahtoo samanlaiset! Harmi vaan, että tilaisuuksia noin korkeille korkkareille on minulla todella harvoin ja kaapit on niitä täynnä jo muutenkin kun en aina voi vastustaa kiusausta.

Siinä mielessä ap:n mekko on helppo, että menee arkenakin vaikka töissä houdujen kanssa pitkän neuletakin alla. Vaatii tosin aluspaidan läpinäkyvyytensä takia ja taas ahistaa ajatus kerrospukeutumisesta noiden hihojen kanssa tätä naista ainakin.

Vierailija
10/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
11/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mekko, ei kaikki haluakaan säväyttää kirjavalla kaftaanilla joka tilaisuudessa. Itse pidän yksinkertaisista ja ajattomista linjoista, eli tuo näyttää oikein hyvälle, pikkumusta on hyvä valinta. Mä yleensä en mieti kuinka monen miehen pää kääntyy perääni, juhlin ystävieni kanssa enkä kaipaa ulkopuolisten (ainakaan häiritsevää) huomiota. Noilla kengillä en kylläkään pysyisi pystyssä kovin kauaa. ;)

Kivaa iltaa ap, hyvältä näyttää! 

Vierailija
12/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika arvokas asu. Tosin se on käyttökelpoinen juhlien jälkeenkin.

Ei paha.

Vierailija
13/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät ok, tosin liian korkea korko, koru ok, mutta tosi kallis, mekosta en tykännyt, näytti halvalta hintaansa nähden.

Vierailija
14/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuossa mekossa on ihanat just noi pitkät hihat, joista joku jo ehti ahdistua. Kiva, ettei ole yläosastaan antava, koska helma ei kuitenkaan ole pitkä ;) Läpinäkyvyys vähän haittaa kuitenkin. Voisiko olla parempi ihonväristen rintsikoiden kanssa, ettei liivien reuna paista läpi? Tai alushameen kanssa, ettei haaruskaan näkyisi, jos valo sattuu sopivasti.

Koru ja kengät eivät ole mun makuuni, mutta sinä pidät niistä ja kannat ne varmasti upeasti! Itse saattaisin jättää kaulakorun kokonaan pois ja laittaa vähän norminappikorviksia näyttävämmät killuttimet korviin ja jotain ranteeseen.

En osaa sanoa millaiset kengät laittaisin tuon mekon kanssa, koska ikävä kyllä näillä omilla säärilläni en laittaisi noin lyhyttä ja tiukkaa mekkoa julkisesti päälleni...

Vierailija
15/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis asu, sopii pikkujouluihin mainiosti. Itse en raaskisi ostaa kahdensadan euron mekkoa, mutta mikäli raha ei ole ongelma, laita ihmeessä nuo. Eikä tartte olla saappaita korkkareiden sijaan, ellet talsi kaupungilla. 

Vierailija
16/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mekko on aika huorahtava, etenkin avokkaiden kanssa. lyhyen helman kanssa mieluummin saappaat. 

Vierailija
17/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta näyttää, paitsi tuo mekko on vähän liian läpinäkyvä minun makuuni. Kropan täytyy siinä olla aika timmissä kunnossa, jotta näyttäisi hyvältä.

Vierailija
18/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mutta tosiaan mekko näyttää samalta kuin vastaavat H&M:ssä ja 150e rihkamakoru on silti rihkamakoru. Samalla hinnalla saisi ison ja näyttävän hopeisenkin.

Vierailija
19/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lyhyt helma ja hameesta paistaa läpi :/

Vierailija
20/44 |
16.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vou, hyvä maku sulla ja  näytät varmasti kauniilta noissa:-) Tykkään tuollaisesta klassisesta, minimalistisesta ja itsevarmasta tyylistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän