Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedossa seksitreffit, menkat alkoivat liian aikaisin! Onko mitään tehtävissä?

Vierailija
15.11.2013 |

Harmittaa!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 16:59"]

Mitä nuo miinuspeukut ovat, kysyn mielenkiinnosta. Eikö minulla saisi olla treffejä? Seksiä? Kuukautisia?

Ap

[/quote] Ei tarvis olla niin avuton. Olette aikuisia ihmisiä, herranjestas, menkää suihkuun naimaan jos veri niin häritsee. Tai annat vaan lakanoiden värjääntyä, mitä siitä. Hieman rennompi ote olisi paikallaan.

Vierailija
22/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten huomenna kertomaan miten kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nyt haluan hoitaa sen verettömästi. Toiset on toisenlaisia. Tunnen miehen mutta suhde on uusi ja seksiä on varmasti tiedossa. 

Ap

Vierailija
24/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 17:25"]

Minä nyt haluan hoitaa sen verettömästi. Toiset on toisenlaisia. Tunnen miehen mutta suhde on uusi ja seksiä on varmasti tiedossa. 

Ap

[/quote]

No jos täysin verettömästi haluat hoitaa, kannattaa odottaa menkkojen loppuun. Ei kai muutama päivä mitään merkitse?

Vierailija
25/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tällaisia seksitreffejä vietetään? Ravintolaan syömään ja kiksautus vessassa?

Vierailija
26/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihin joo, varmasti pelittää. Sitten jos mies pyytää enemmän, niin selitä tilanne varovasti ja tarjoa kakkosta tilalle. Tuskin kieltäytyy.

Vierailija
27/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 17:34"]

Missä tällaisia seksitreffejä vietetään? Ravintolaan syömään ja kiksautus vessassa?

[/quote]

Ei pidä nyt heittäytyä yksinkertaiseksi. Treffit tarkoittavat tapaamista. Päivällistreffeillä tavataan ja varmasti syödään päivällistä. Seksitreffeillä tavataan ja harrastetaan seksiä, muun touhun ohessa. Toki voi jatkaa saivartelua, jos se itseä viihdyttää. 

Ap

Vierailija
28/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehelle,että seksiä ei ole luvassa koska vuodat kuin Niagara.Jos sanoo,että tavataan toiste niin tiedätpähän, minkä perässä tyyppi vain on....

Vierailija
29/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 18:02"]

Sano miehelle,että seksiä ei ole luvassa koska vuodat kuin Niagara.Jos sanoo,että tavataan toiste niin tiedätpähän, minkä perässä tyyppi vain on....

[/quote]

Minä haluan seksiä...

Ap

Vierailija
30/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 16:07"]

en suosittele seksiä tamponin kanssa. mulla luiskahti poikittain syvälle naruineen, oli aika homma saada se ulos ja sattui paljon.

otat mieheltä suihin, jotkut ei välitä tamponin narusta, joten mies voi nuolla ja sormettaa sua.

[/quote]

Useimmilla aikuisilla naisilla (eikä ainakaan synnyttäneillä) ei ole mitään ongelmaa saada emättimeen syvälle mennyttäkään esinettä pois. Useimmat ylettyvät ainakin kyykkyasennossa, jolloin emättimen pohja ja kohdunsuu tulevat lähemmäs emättimen ulkoaukkoa, ihan hyvin omin sormin poimimaan tamponin tai sen pätkän ulos emättimestä. Auttaa, jos samalla vielä vähän ponnistaa ulospäin lantionpohjalihaksilla. 

Sen sijaan nuorilla tytöillä voi olla niin tiukka emättimen ulkoaukko joskus, että sormia ei saa ilman kivun tuottamista riittävästi syvälle että pystyisi poistamaan vaikka syvälle luiskahtaneen tamponin tai kuukautiskupin tms. 

Vierailija
31/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just sama tilanne pari viikkoa sitten. Eli seksitreffit tiedossa ja menkat alkoi etuajassa. Sanoin miehelle suoraan, että mulla on nyt menkat, haluatko nähdä kuitenkin. Ja hän halusi. Otin ensin suihin ja sitten vähän ajan päästä mies sanoi, ettei menkat haittaa ja voitaisiin kokeilla ihan normaalia yhdyntää. Itse ajattelin, että jos miestä ei haittaa, ei minuakaan, joten antaa mennä vaan :D Ei edes tullut paljon sotkua, vaikka sitä pelkäsin.

Eli neuvoni on: kerro miehelle suoraan, mikä tilanne on ja sano, että haluat kuitenkin tavata. Ja sitten kun olette kahdestaan, voitte katsoa minne tilanne johtaa. Jos mies ei halua seksiä menkkojen aikaan, niin sitten ei voi mitään. Pettymyshän se varmasti on (olisi ollut minulle), mutta ehkä voitte sitten tehdä jotain muuta...?

Vierailija
32/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkutamponi testattu. Mm. imuroin ja jumppasin sen 3 tuntia, jonka annoin olla. Sain sen pois tietyssä asennossa. Toimii siis. Kiitos sille, joka vinkin antoi! 

Ap

Vierailija
33/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! :) Mäkin haluan seksitreffeille! Hauskaa iltaa AP! :)

Vierailija
34/34 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menkat estäisi?