Tiedossa seksitreffit, menkat alkoivat liian aikaisin! Onko mitään tehtävissä?
Kommentit (34)
Tule sitten huomenna kertomaan miten kävi.
Minä nyt haluan hoitaa sen verettömästi. Toiset on toisenlaisia. Tunnen miehen mutta suhde on uusi ja seksiä on varmasti tiedossa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 17:25"]
Minä nyt haluan hoitaa sen verettömästi. Toiset on toisenlaisia. Tunnen miehen mutta suhde on uusi ja seksiä on varmasti tiedossa.
Ap
[/quote]
No jos täysin verettömästi haluat hoitaa, kannattaa odottaa menkkojen loppuun. Ei kai muutama päivä mitään merkitse?
Missä tällaisia seksitreffejä vietetään? Ravintolaan syömään ja kiksautus vessassa?
Suihin joo, varmasti pelittää. Sitten jos mies pyytää enemmän, niin selitä tilanne varovasti ja tarjoa kakkosta tilalle. Tuskin kieltäytyy.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 17:34"]
Missä tällaisia seksitreffejä vietetään? Ravintolaan syömään ja kiksautus vessassa?
[/quote]
Ei pidä nyt heittäytyä yksinkertaiseksi. Treffit tarkoittavat tapaamista. Päivällistreffeillä tavataan ja varmasti syödään päivällistä. Seksitreffeillä tavataan ja harrastetaan seksiä, muun touhun ohessa. Toki voi jatkaa saivartelua, jos se itseä viihdyttää.
Ap
Sano miehelle,että seksiä ei ole luvassa koska vuodat kuin Niagara.Jos sanoo,että tavataan toiste niin tiedätpähän, minkä perässä tyyppi vain on....
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 18:02"]
Sano miehelle,että seksiä ei ole luvassa koska vuodat kuin Niagara.Jos sanoo,että tavataan toiste niin tiedätpähän, minkä perässä tyyppi vain on....
[/quote]
Minä haluan seksiä...
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 16:07"]
en suosittele seksiä tamponin kanssa. mulla luiskahti poikittain syvälle naruineen, oli aika homma saada se ulos ja sattui paljon.
otat mieheltä suihin, jotkut ei välitä tamponin narusta, joten mies voi nuolla ja sormettaa sua.
[/quote]
Useimmilla aikuisilla naisilla (eikä ainakaan synnyttäneillä) ei ole mitään ongelmaa saada emättimeen syvälle mennyttäkään esinettä pois. Useimmat ylettyvät ainakin kyykkyasennossa, jolloin emättimen pohja ja kohdunsuu tulevat lähemmäs emättimen ulkoaukkoa, ihan hyvin omin sormin poimimaan tamponin tai sen pätkän ulos emättimestä. Auttaa, jos samalla vielä vähän ponnistaa ulospäin lantionpohjalihaksilla.
Sen sijaan nuorilla tytöillä voi olla niin tiukka emättimen ulkoaukko joskus, että sormia ei saa ilman kivun tuottamista riittävästi syvälle että pystyisi poistamaan vaikka syvälle luiskahtaneen tamponin tai kuukautiskupin tms.
Mulla oli just sama tilanne pari viikkoa sitten. Eli seksitreffit tiedossa ja menkat alkoi etuajassa. Sanoin miehelle suoraan, että mulla on nyt menkat, haluatko nähdä kuitenkin. Ja hän halusi. Otin ensin suihin ja sitten vähän ajan päästä mies sanoi, ettei menkat haittaa ja voitaisiin kokeilla ihan normaalia yhdyntää. Itse ajattelin, että jos miestä ei haittaa, ei minuakaan, joten antaa mennä vaan :D Ei edes tullut paljon sotkua, vaikka sitä pelkäsin.
Eli neuvoni on: kerro miehelle suoraan, mikä tilanne on ja sano, että haluat kuitenkin tavata. Ja sitten kun olette kahdestaan, voitte katsoa minne tilanne johtaa. Jos mies ei halua seksiä menkkojen aikaan, niin sitten ei voi mitään. Pettymyshän se varmasti on (olisi ollut minulle), mutta ehkä voitte sitten tehdä jotain muuta...?
Pikkutamponi testattu. Mm. imuroin ja jumppasin sen 3 tuntia, jonka annoin olla. Sain sen pois tietyssä asennossa. Toimii siis. Kiitos sille, joka vinkin antoi!
Ap
Ihanaa! :) Mäkin haluan seksitreffeille! Hauskaa iltaa AP! :)
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 16:59"]
Mitä nuo miinuspeukut ovat, kysyn mielenkiinnosta. Eikö minulla saisi olla treffejä? Seksiä? Kuukautisia?
Ap
[/quote] Ei tarvis olla niin avuton. Olette aikuisia ihmisiä, herranjestas, menkää suihkuun naimaan jos veri niin häritsee. Tai annat vaan lakanoiden värjääntyä, mitä siitä. Hieman rennompi ote olisi paikallaan.