Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdollinen raskausmyrkytys?

Vierailija
15.11.2013 |

Onko mahdollista, että poden joko flunssaa tai raskausmyrkytystä?

Puoliso on ollut kipeänä liki 5 päivää, joista 3 päivää poissa töistä. Eilen aamupäivällä oli närästystä, huippausta ja kuivaa yskää. Se hävisi ruokatunnin jälkeen, mutta nyt taas sama homma. Näen kuitenkin eteeni hyvin ja pystyn kävelemään. Tunti sitten alkoi oksettava olo, yskittää koko ajan ja alkoi tulla pään jomotuskin mukaan.

Olen diabeetikko ja viikoilla 32+3. Vauva liikkuu tälläkin hetkellä normaalisti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sairaalaan, älä kysy täältä.

Vierailija
2/5 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vain, koska olen ensikertalainen ja josko joku olisi kokenut vastaavanlaista.

Kiitos ohjeista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssalta kuulostaa minusta. Onko ylävatsakipuja, voimakasta turvotusta, korkeaa verenpainetta ja koska viimeksi ollut neuvola ja miltä virtsa silloin näytti?

Vierailija
4/5 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rv 39, ja flunssaan liitän tämän päänsäryn, oksetuksen ja närästyksen. Ei tosiaan mukava olotila. Toki voit soittaa neuvolaan, jos huolettaa!

Vierailija
5/5 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mtn vatsakipuja, työkengät kyllä tuntuvat aina aamulla jalkaan laittaessa turvonneilta, viimeksi oli neuvola juuri keskiviikkona ja verenpaine oli korkea, mutta johtui siitä, että olin puhunut samalla. Hoitajan piti ottaa uusi mittaus, mutta ei ottanut koskaan. Mulle ei kerrottu vastanoton yhteydessä mitään virtsan tuloksista, vaikka kusin purkkiin ennen vastanottoa.

Ihmettelen vain, että juuri aamuisin juuri syöneenä tullut ja nyt siis toinen päivä.

Täällä on kipeitä ihmisiä, mutta meillä yleensä kaikki jäävät pois ensioireiden tultua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi