Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos treffeillä ei ole mitään flirttailua tms. Homma ei etene jne.

Vierailija
19.09.2020 |

Olen käynyt pari kertaa saman ihmisen kanssa treffeillä ja jutellut puhelimessa lisää. Juttu luistaa ja hän näyttää ok:lta silmääni. Mutta juttu jää kaveritason rupatteluksi. Kannattaako tällaista jatkaa? Eikö sitä jonkinlaista kipinää pitäisi olla alusta lähtien?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki tässä ketjussa olettavat, että ap on nainen?

Koska miehet ei puhu mistään saakelin kipinöistä.

Eivätkä kemioista sun muista, eivätkä olisi päässeet edes toisille treffeille saakka.

Vierailija
22/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas omasta puolestani en edes kaipaa mitään flirttailua. En pidä siitä, koska en itse osaa flirttailla enkä siis osaisi vastata siihen. Minä pidän asiallisuudesta, kuulosti se sitten miten kuivalta hyvänsä. Jos toinen on kiinnostunut minusta, voi sanoa sen suoraan ja pyytää uutta tapaamista, eikä siinä tarvita mitään silmäniskuja tai kipinöitä.

Miten juttusi sitten etenevät seurusteluun ja seksiin? Kysyykö siinäkin toinen sitten asiallisesti, että voisimmeko suorittaa sukupuoliyhdynnän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas omasta puolestani en edes kaipaa mitään flirttailua. En pidä siitä, koska en itse osaa flirttailla enkä siis osaisi vastata siihen. Minä pidän asiallisuudesta, kuulosti se sitten miten kuivalta hyvänsä. Jos toinen on kiinnostunut minusta, voi sanoa sen suoraan ja pyytää uutta tapaamista, eikä siinä tarvita mitään silmäniskuja tai kipinöitä.

Miten juttusi sitten etenevät seurusteluun ja seksiin? Kysyykö siinäkin toinen sitten asiallisesti, että voisimmeko suorittaa sukupuoliyhdynnän?

En ole tuo jolta kysyit mutta mä ainakin oletan että romanttista kiinnostusta on jos pääsen seuraaville treffeille ja sitten jossain siellä 3. tai 4.treffeillä kun ollaan toisen luona nauttimassa viiniä ja sohvalla lusikassa niin siitä se sitten lähtee koskettelulla sänkyyn asti.

En tarvitse ennen tuota vaihetta mitään flirttailua vaan jos olen kiinnostunut naisesta niin sitten olen.

Vierailija
24/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina hämmentää tällaiset keskustelut. Kun itsellä ainakin homma on edennyt omalla painollaan, jos molemmilla on vetoa toista kohtaan. Vaikkei olisi mikään flirttailun mestari tai sitä tarkoituksellisesti harrastaisi, niin siinähän nyt on sellainen jännite ihmisten välillä luonnostaan. Se kuuluisa kipinä tai kemia kai...

Vierailija
25/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jolta kysyit mutta mä ainakin oletan että romanttista kiinnostusta on jos pääsen seuraaville treffeille ja sitten jossain siellä 3. tai 4.treffeillä kun ollaan toisen luona nauttimassa viiniä ja sohvalla lusikassa niin siitä se sitten lähtee koskettelulla sänkyyn asti.

En tarvitse ennen tuota vaihetta mitään flirttailua vaan jos olen kiinnostunut naisesta niin sitten olen.

Hupitreffailijoita on ollut liikenteessä myöskin miesten keskuudessa. Pitäkää anturit pystyssä ja tarvittaessa siirtykää omatoimisesti seuraavaan.

Vierailija
26/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös näitä asialinjoilla mieluummin pysyviä. Mun käsitys flirttailusta on että puhutaan jotain vihjailevia juttuja ja hihitellään niille. Ei vaan sovi mulle, ne tuntuu vain typerältä. Jos edetään toiseen tai kolmanteen tapaamiseen ja kotitreffeihin, on ihan luontevaa edetä fyysiseen läheisyyteen ja seksiin ilman mitään kömpelöitä vitsailuja.

Vierailija
27/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kemia" on jo niin puhkikulutettu peitetermi sille, ettei mies ole tarpeeksi komea ja ulkoisesti viehättävä. Voisi tämän lässytyksen sijaan jo sanoa asiat suoraan kun kaikki sen kuitenkin tietävät.

Ei ollut kemiaa. Kemiat eivät kohdanneet.

Jep. Ei ollut vain riittävän hyvännäköinen.

Eikä toisinkaan päin ole "kemiasta" puutetta, kun nainen on hyvännäköinen.

Jos et ole kokenut kemioiden kohtaamista niin asian selittäminen sinulle on samanlaista kuin yrittäisi selittää sokealle sinistä.

Kemian olemassaolo ei millään tavalla poista sitä faktaa, että ihmisen pitää olla myös ulkoisesti puoleensavetävä, jotta kiinnostus heräisi. Se ulkonäkö ei kuitenkaan riitä pitkälle, jos myös kemiat eivät kohtaa.

Vierailija
28/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös näitä asialinjoilla mieluummin pysyviä. Mun käsitys flirttailusta on että puhutaan jotain vihjailevia juttuja ja hihitellään niille. Ei vaan sovi mulle, ne tuntuu vain typerältä. Jos edetään toiseen tai kolmanteen tapaamiseen ja kotitreffeihin, on ihan luontevaa edetä fyysiseen läheisyyteen ja seksiin ilman mitään kömpelöitä vitsailuja.

Voi jessus.

Vierailija
29/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse flirttaillut tai tehnyt aloitetta läheisyyteen? Jos ei tee mieli ja aikaa kuluu niin ei toimi.

Vierailija
30/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kemia" on jo niin puhkikulutettu peitetermi sille, ettei mies ole tarpeeksi komea ja ulkoisesti viehättävä. Voisi tämän lässytyksen sijaan jo sanoa asiat suoraan kun kaikki sen kuitenkin tietävät.

Ei ollut kemiaa. Kemiat eivät kohdanneet.

Jep. Ei ollut vain riittävän hyvännäköinen.

Eikä toisinkaan päin ole "kemiasta" puutetta, kun nainen on hyvännäköinen.

Sulla ei näköjään ole pienintäkään käsitystä siitä, mitä se kemia tarkoittaa.

Vierailija
31/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina hämmentää tällaiset keskustelut. Kun itsellä ainakin homma on edennyt omalla painollaan, jos molemmilla on vetoa toista kohtaan. Vaikkei olisi mikään flirttailun mestari tai sitä tarkoituksellisesti harrastaisi, niin siinähän nyt on sellainen jännite ihmisten välillä luonnostaan. Se kuuluisa kipinä tai kemia kai...

Oletkin ilmiselvästi nainen ja sinusta kaikki etenee "omalla painollaan" kun mies enimmäkseen vie eteepäin. Kas kun minulla miehenä ei omalla painollaan etene mikään ellei itse tee asialle jotain.

Vierailija
32/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tulee nävitä asialinjoilla mieluummin pysyviä. Mun käsitys flirttailusta on että puhutaan jotain vihjailevia juttuja ja hihitellään niille. Ei vaan sovi mulle, ne tuntuu vain typerältä. Jos edetään toiseen tai kolmanteen tapaamiseen ja kotitreffeihin, on ihan luontevaa edetä fyysiseen läheisyyteen ja seksiin ilman mitään kömpelöitä vitsailuja.

Eli kukaan ei ole kolahtanut sinuun niin että kaikki tuo mainitsemasi typerät jutut ja hihittely tulevat itsestäsi huomaamatta.

Saanko kysyä, oletko suhteessa?

Vierailija
33/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkin ilmiselvästi nainen ja sinusta kaikki etenee "omalla painollaan" kun mies enimmäkseen vie eteepäin. Kas kun minulla miehenä ei omalla painollaan etene mikään ellei itse tee asialle jotain.

Jos oot edelleen sinkku niin se sun "tekemisesi asialle jotain" ei selvästi toimi.

Vierailija
34/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat tylsän asialliselta treffikumppanilta. Mulle flirtti on enemmänkin katseita, eleitä, kehonkieltä, äänensävyjä jne. kuin tyhjänpäiväistä kikattelua tai suoranaisia sanallisia vihjailuja. Et selvästikään ymmärrä flirtistä tuon taivaallista tai edes tiedä mistä puhutaan, kun puhutaan flirttailusta.

Vierailija
35/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot edelleen sinkku niin se sun "tekemisesi asialle jotain" ei selvästi toimi.

No, ainakin toisen arvaus osui nähtävästi nappiin.

Vierailija
36/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus.

Nimenomaan, voi jessus. Tuollainen ala-asteikäisten kakaroiden käytös ei ole flirttailua nähnytkään. Jos joku tuolla tavalla "flirttailisi" minulle, kääntyisin saman tien ympäri ja lähtisin toiseen suuntaan.

T. Toivoton flirtti

Vierailija
37/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaista flirttailua treffeillä pitäisi olla?

Vierailija
38/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen asialinjoilla pysyvä enkä ole tylsä. Hihittelyt vihjaileville jutuille eivät sovi ja ovat naurettavia. Suurin osa naisista tälläkin palstalla hipelöisi jalalla miehen jalkaa pöydän alla ja silmäilisi himoiten minkä vaan ehtii. Kuvottavaa tuollainen.

Vierailija
39/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse flirttaillut tai tehnyt aloitetta läheisyyteen? Jos ei tee mieli ja aikaa kuluu niin ei toimi.

Jotenkin vaan on sellainen olo, että aloitteen tekeminen läheisyyteen olisi sopimatonta. En osaa paremmin selittää. Mietityttää, että onko tämä ihminen edes harrastanut koskaan seksiä, mutta koska hänellä on kolme lasta niin ehkäpä ainakin sen kolme kertaa on ollut seksiä. 😏

AP

Vierailija
40/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos asia ei etene, silloin se tarkoittaa ettei toinen osapuoli ole sinusta kiinnostunut ja luovutat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi