Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos treffeillä ei ole mitään flirttailua tms. Homma ei etene jne.

Vierailija
19.09.2020 |

Olen käynyt pari kertaa saman ihmisen kanssa treffeillä ja jutellut puhelimessa lisää. Juttu luistaa ja hän näyttää ok:lta silmääni. Mutta juttu jää kaveritason rupatteluksi. Kannattaako tällaista jatkaa? Eikö sitä jonkinlaista kipinää pitäisi olla alusta lähtien?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiesin jo ekoilla treffeillä ettei herra x:stä ole mihinkään. Ei sitä kipinää pidäkään heti olla, mutta jos sulle tulee tunne ettet näe tällä jutulla tulevaisuutta niin päästä toinen hyvän sään aikana menemään.

Vierailija
2/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiesin jo ekoilla treffeillä ettei herra x:stä ole mihinkään. Ei sitä kipinää pidäkään heti olla, mutta jos sulle tulee tunne ettet näe tällä jutulla tulevaisuutta niin päästä toinen hyvän sään aikana menemään.

Voisin kuvitella läheisyyttä hänen kanssa. Ei siis tule sellaista hylkyreaktiota kuin monien kanssa. Silti jäädään jotenkin etäisiksi. Niin kuin olisi jokin muuri välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai eikö herra olekaan heti repimässä vaatteita yltäsi ja tämä jotenkin hämmentää

Vierailija
4/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kemia" on jo niin puhkikulutettu peitetermi sille, ettei mies ole tarpeeksi komea ja ulkoisesti viehättävä. Voisi tämän lässytyksen sijaan jo sanoa asiat suoraan kun kaikki sen kuitenkin tietävät.

Ei ollut kemiaa. Kemiat eivät kohdanneet.

Jep. Ei ollut vain riittävän hyvännäköinen.

Eikä toisinkaan päin ole "kemiasta" puutetta, kun nainen on hyvännäköinen.

Vierailija
5/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai eikö herra olekaan heti repimässä vaatteita yltäsi ja tämä jotenkin hämmentää

Mikä lie peräkammarin poika kyseessä. 😁

Vierailija
6/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kemia" on jo niin puhkikulutettu peitetermi sille, ettei mies ole tarpeeksi komea ja ulkoisesti viehättävä. Voisi tämän lässytyksen sijaan jo sanoa asiat suoraan kun kaikki sen kuitenkin tietävät.

Olen tapaillut monia ja muutamia todella hyvännäköisiä naisia joiden kanssa ei ollut kemiaa (toki olin silti valmis seksiin). M44

Vierailija
7/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua miehenä ihmettyttää tämä, että jos haluaa tutustua naiseen asiallisen rauhallisesti parisuhdemielessä niin se poissulkee mahdollisuuden romanttiseen suhteeseen. Mun kiinnostus naiseen ei riipu siitä että flirttaileeko nainen mulle.

Ja sitten vielä tämä että kaikki on miehen vastuulla, jos mies ei tee sitä tai tätä niin naisella ei "kipinöi". Mikä ihmeen kapellimestari miehen pitäisi olla, oon ite tehnyt havainnon että äärimmäisen harvoin nainen yrittää flirttailla tai koskettaa tai ylipäätänsä tekee mitään oma-aloitteista kiinnostuksen osoitusta.

Vierailija
8/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon mies se on jonka tää miituuhöpötys on peloittanut kankeaksi. Mitään ei saa tehdä, muuten löytää mies itsensä oikeudesta ja työtkin viedään.

Vierailija
9/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua miehenä ihmettyttää tämä, että jos haluaa tutustua naiseen asiallisen rauhallisesti parisuhdemielessä niin se poissulkee mahdollisuuden romanttiseen suhteeseen. Mun kiinnostus naiseen ei riipu siitä että flirttaileeko nainen mulle.

Ja sitten vielä tämä että kaikki on miehen vastuulla, jos mies ei tee sitä tai tätä niin naisella ei "kipinöi". Mikä ihmeen kapellimestari miehen pitäisi olla, oon ite tehnyt havainnon että äärimmäisen harvoin nainen yrittää flirttailla tai koskettaa tai ylipäätänsä tekee mitään oma-aloitteista kiinnostuksen osoitusta.

Mikäli mies on kiinnostunut niin niitä tahattomia kiinnostuksesta kieliviä juttuja tulee kaiken aikaa.

Et ilmeisesti ole syttynyt yhdestäkään naisesta koska koet sen kapellimestarisuutena (ah, ihana suomen kieli) ja kuvittelet että sinulta odotetaan lupaa käynnistymiseen. Ja koska jääräpäisesti kieltäydyt "kunniasta" eli käyttäydyt kylmän viileästi jolloin nainen ei oikeista tunteistasi saa mitään selvää, jättää käynnistymättä.

Joten onhan se naisen syy, kun ei ole viemässä sinua kuin pässiä narussa ja olemaan päälle päsmäri, vaan olettaa sun tekevän miehenä oman osuutesi.

Vierailija
10/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nainen oikeastaan saisi enää syttyä? Tapailin hetken aikaa komeaa ja menestynyttä miestä. En siltikään syttynyt, vaikka meillä olikin muutoin ihan mukavaa. Tapasin myöhemmin komean tavismiehen joka sytytti.

Ehdottomasti haluan olla miehen kanssa josta sytyn! Miten muuten voisimme antaa toisillemme läheisyyttä :O

Vierailija
11/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on monen monta kertaa jaksettu selittää tästä. Ketään ei voida pakottaa ottamaan ketään. Sama oikeus miehilläkin tulee olemaan tapailun osalta, hekin voivat jättää leikin kesken ellei koe saavansa mitään tunnetta.

Vierailija
12/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti osa miehistä ei osaa flirttailla eikä näin ollen onnistu viemään tilannetta eteenpäin, vaikka haluja olisikin. Silti heissä saattaa olla potentiaalia. Jos itse pidät miestä viehättävänä, pyri itse viemään suhdetta eteenpäin sen sijaan että jäät odottelemaan.

Vierailija
13/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki tässä ketjussa olettavat, että ap on nainen?

Vierailija
14/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon mies se on jonka tää miituuhöpötys on peloittanut kankeaksi. Mitään ei saa tehdä, muuten löytää mies itsensä oikeudesta ja työtkin viedään.

Ilmeisesti osa miehistä on sokaistunut kulttuurierojen takia naisista. Vapaassa länsimaassa naisella on oikeus kieltäytyä miehen seurasta oli tällä rahaa tai ei. Miehet luulee matkailun jälkeen saman säännön pätevän kotimaassakin (ei päde)

Toisin sanoen, palatkaa takaisin syliä antavien naisten luokse ja tuokaa tänne. Älkää kuitenkaan sekoitako heitä meihin.

Vierailija
15/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annetut vinkit pätee mieheenkin. Voihan mieskin jättää leikin kesken tai koittaa viedä asiaa eteenpäin.

Vierailija
16/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on täällä väännetty ikuisuus. Väittäisin, että jos nainen on riittävän kiinnostava, niin mies kyllä edes pienesti kapellimestaroi. Itse olen aina ollut edes jotenkin aktiivnen, koska muuten olisin ollut aina yksin, mutta vasta myöhemmin ymmärsin todella, että tuo kapellimestaroimisen puute mun suuntaan on kaikessa yksinkertaisuudessaan tarkoittanut sitä, että en vaan ole kovin kiinnostava. Ja samaan aikaan palkintohameita mun ympärillä on kapellimestaroitu kuin isompaakin orkesteria. Ja se pointti siis kai oli, että ei kenekään tarvitse kapellimestaroida, kun ei ole fiilistä, mutta kyllä se sauvan heilutuskin sieltä tulee, kun on jotain tarpeeksi kiinnostavaa näkökentässä.

Vierailija
17/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet ei puhu mistään saakelin kipinöistä.

Vierailija
18/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinä olet valmis ryhtymään suhteeseen tai ainakin panemaan ihan vaan sen takia, että toinen on hyvännäköinen, mutta monella se kyllä vaatii vähän enemmän.

Vierailija
19/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapellimestaroiminen.....🙄

Vierailija
20/52 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas omasta puolestani en edes kaipaa mitään flirttailua. En pidä siitä, koska en itse osaa flirttailla enkä siis osaisi vastata siihen. Minä pidän asiallisuudesta, kuulosti se sitten miten kuivalta hyvänsä. Jos toinen on kiinnostunut minusta, voi sanoa sen suoraan ja pyytää uutta tapaamista, eikä siinä tarvita mitään silmäniskuja tai kipinöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän