Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taloyhtiön pyörä- ja vaunuvarastoon vain 1 avain / huoneisto?

Vierailija
15.11.2013 |

Taloyhtiössä uusittiin lukot ja yksinasuvista eläkeläisistä koostuva hallitus päätti viisaudessaan laittaa myös pyörä- ja vaunuvajan ns. emännänavaimen taakse. Muuten ihan kiva, mutta perheessä 5 jäsentä, molemmat aikuiset työmatkapyöräilee, koululainen säilyttää tuolla potkulautaansa, kaikkien lasten pyörät on siellä samoin kuin kuopuksen päivittäin tarvitsemat rattaat.

Toisin kuin rappuun käyvästä huoneiston avaimesta, emännänavaimesta ei ole mahdollista teettää lisäkappaleita. 

Täytyy varmaan siirtyä säilyttämään kamat rappukäytävässä, kun sinne on sentään kaikilla perheenjäsenillä pääsy, hoh hoijaa.

Onko kenenkään muun kerrostalossa yhtä älytöntä järjestelmää?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei onneks ole tuollaista. onks ne noita exec-avaimia vai mitä? Saahan niitä kopioida kukavaan?

Vierailija
2/8 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaimet on niitä uusimpia, Excecin seuraajia, joita ei saa kopioitua vielä 20 vuoteen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai emännän avaimesta saa teetettyä lisää. Juuri itse teetin emännänavaimia lisää, koska meillä on kuivaushuone emännänavaimen takana. Sun pitää soittaa teidän huoltoyhtiöön ja tehdä tilaus niiden kautta. Itse et voi mennä kopioimaan siis, mutta todellakin emännänavaimista saa kopioita vaikka jokaiselle perheenjäsenelle!

Vierailija
4/8 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsää, avainten teettäminen maksaa aika paljon. Me saimme 2 kodinavainta 4 hengen talouteen. Asumme vuokralla isossa taloyhtiössä, kaipa tuossa sitten joku rikastuu, kun useimpien pitää tilata lisäavaimia. 

Vierailija
5/8 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan jokainen ei voi itse mennä teettämään kopioita avaimistaan, mutta kopioita totta kai voidaan tehdä avaimista samalla tavalla kuin muistakin; huoltoyhtiö, taloyhtiön hallitus, isännöitsijä tai mikä taho teidän taloyhtiössänne on vastuussa asiasta joutuu hoitamaan asian teidän puolestanne. Helppoa, puhelin käteen ja tilaamaan. Jos vaihtoehtona on pyörien ja rattaiden säilytys rappukäytävässä, niin luulisi järkeä löytyvän.

Vierailija
6/8 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tuossa on pyrittynimenomaan tasapuolisuuteen. Osakkaat voivat itse tilata lisäavaimet todellisen tarpeen mukaan eikä hommata jokaiselle viittä avainta vakiona

Vierailija
7/8 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 08:22"]

Mä luulen, että tuossa on pyrittynimenomaan tasapuolisuuteen. Osakkaat voivat itse tilata lisäavaimet todellisen tarpeen mukaan eikä hommata jokaiselle viittä avainta vakiona

[/quote]

Et tainnut tajuta jutun varsinaista typeryyttä. Pyörä- ja lastenvaunuvarastoa ei pistetä emännänavaimen taakse, vaan se sarjoitetaan toimimaan asunnon käyttölukon avaimalle.

Me olemme sarjoittaneet lisäksi turvalukon ja postilaatikon samalle avaimelle.

Vierailija
8/8 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, soittiko ap huoltoyhtiöön ja tilasi lisää emännänavaimia? Avaimet eivät maksa kuin noin 20 e kappale

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme