Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita tuo G: sitä sun tätä -aloitukset

Vierailija
15.11.2013 |

Jostain syystä minua on alkanut ärsyttämään; ja todella. En enää avaa niitä lainkaan, en vastaa, ignooraan kokonaan.

Miks ihmeessä joku on niin rakastunut itseensä, että haluaa merkitä jopa omat aloitukset omakseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 03:47"]

Miks ihmeessä joku on niin rakastunut itseensä, että haluaa merkitä jopa omat aloitukset omakseen.

[/quote]

Häh?

Vierailija
2/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on typerää myös, mutta eri syystä kuin apn mielestä. Kaikki kysymykset täällä ovat jonkin tason galluppeja, joten tuo kirjain edessä on aivan turha, koska mielipidettähän täällä aina kysytään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Täällä on tuhansittain erilaisia ihmisiä, ja heillä on oikeus keskustella itseään kiinnostavista asioista. Eihän kukaan muutenkaan käytä tätä palstaa niin, että klikkailee auki jokaisen aloituksen, vaan minä ainakin silmäilen nopeasti läpi muutaman sivun ja avaan vasta sen aloituksen, josta pidän. Muihin en niin kiinnitä huomiota.

Vierailija
4/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit muotoillut kysymyksesi: G: Ärsyttääkö sinua "G: sitä-sun-tätä -aloitukset?"?

:D

Vierailija
5/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 03:47"]

Jostain syystä minua on alkanut ärsyttämään; ja todella. En enää avaa niitä lainkaan, en vastaa, ignooraan kokonaan.

[/quote]

Joko sä provoilet tai sitten sä et tajua laisinkaan mitä tuo G tarkoittaa. G viittaa sanaan gallup. Ja mitä tulee siihen, että kaikki kysymyksen on jonkin tason gallupeja, niin mä näen kuitenkin asian niin että näissä G-aloituksissa haetaan vain lyhyitä vastauksia just siihen kysymykseen. Niissä aloituksissa taas, jotka eivät ole gallupeja, voidaan keskustella pitkästikin ja pohdiskellen. Toki nuo G:tkin usein leviävät keskusteluksi, mutta idea niissä on mun mielestä kuitenkin ihan selkeä ja erilainen verrattuna muihin aloituksiin.

Vierailija
6/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä G:t eli Gallupit.

Vai viittaatko tällä G:llä Gloriaan? :D

Minua ärsyttää eniten kirosanoja sisältävät, sekä nuo nolot ja juntit "Olen (sitä-sun-tätä-typerää) Haluatko kysyä jotain" -otsikot!

Vierailija
7/7 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuo G:jotain -otsikot ja "keskustelut" ovat just parhaita. Usein jotakin mielenkiintoista tai ärsyttävää kysytään ja on kiva lukea muiden vastaukset ja vastata nopeasti itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän