Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi sopiva kosto toiselle naiselle...

Vierailija
14.11.2013 |

ei kyllä nähnyt miestä kuin pari kertaa, on toisesta kaupungista.

Haluaisin jonkin pienen jäynän tehdä, vituttaa niin vieläkin tuo viime kesäinen juttu...

Kyseessä sinkkunainen, ei lapsia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi on pettänyt jonkun toisella paikkakunnalla asuvan naisen kanssa sinua? Ja kyseinen nainen on sinkku. Mitä sä sille meet kostamaan? Eihän se ole ketään pettänyt, vaan miehes??

Vierailija
2/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, et nähnyt miestä kuin pari kertaa mutta haluat kostaa jollekin "toiselle naiselle" jota hän on tapaillut samaan aikaan? Ettehän edes seurustelleet tai varsinaisesti tapailleetkaan vielä jos 2 kertaa näitte?

Itse sitten et koskaan ole esim. käynyt kahden miehen kanssa peräkkäin treffeillä?

Ei hyvänen aika, mistä näitä tyhmiä ämmiä tänne sikiää :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mun miehestä kysymys. Mies ja tämä nainen tapasivat pari kertaa. Oltiin meinattu miehen kanssa erota, ja tilanne oli hieman sekava. Kuitenkaan ei olis tarvinnu lähtee pettämään siinä tilanteessa...oltiin kuitenkin jo tavallaan sovittu, että suhdetta jatketaan.

Joo, tiedän, ettei olen tän naisen vika sinänsä, mutta juteltuani hänen kanssaan oli niin ylimielinen ja ärsyttävä tapaus, että kyllä jotenkin haluaisin näpäyttää...

Tosin taisi näpäytys tulla jo siinä, että mies kävi vaan panemassa ja kauaa ei naisen luona viipynyt. Nainen oli ilmeisen katkera tästä, kun oli kuvitellut miehen jäävän yöksi.

Minä sen sijaan en meinaa miehestä päästä eroon millään...eroa olen yrittänyt jo jonkin aikaa. Mies vaan sitä mieltä, että meillähän on vuosisadan rakkaustarina!

Pitäisikö tästä olla sitten onnellinen? Että tää vieras typy ei kuitenkaan sitten sen vertaa kiinnostanut, et yöksi olis halunnu jäädä?

Siis ei olla naimisissa, eikä meillä ole yhteisiä lapsia...ihan selvyyden vuoksi.

Vierailija
4/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katuu kuulemma helvetisti. En silti ole päässyt tästä petoksesta yli, tuskin koskaan tulen pääsemäänkään. Haluan vain olla suoraan sanottuna v-mäinen kaikille osapuolille - turha kenenkään tulla moralisoimaan. Kaikilla kuitenkin on tunteet.

Paljon tämän takia olen kärsinyt, ja myös lapseni välillisesti.

Ap

Vierailija
5/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa jouduin tekemään hyvin ikävän teon tämän pettämisen takia. Kosketti syvästi myös miestä. Myöskin luultavimmin menettää minut, sillä en katsele kauaa pettäjää.  En pysty varmaan koskaan enää luottamaan häneen. Mutta nainen on tässä myös ollut osallisena.

Vierailija
6/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää miten typerä idea. 

"Paljon tämän takia olen kärsinyt.." juupa juu. Jos niin kovasti on kärsitty vilua ja nälkää, niin ei se vieläkään sen naisen vika ole, typerys.

Vierailija
7/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis päätitte olla yhdessä, nyt haluat erota, mies ei, olet katkera ja haluat vittuilla vähän, lapsesi kärsii? Olisiko parasta erota siitä miehestä ja näyttää, että olet onnellisempi ilman häntä. Jos toinen nainen saa tietää uudesta onnellisemmasta elämäntilanteestasi ja perääsi kaihoavasta miehestä, sekös häntä vituttaa.

Vierailija
8/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Vielä enemmän vituttaa kun toinen nainen sattui olemaan veljeni täysi ikäinen äpärä joka ujuttautuu elämääni kuin käärme ja lopulta tyrkytti itsensä miehelleni. Ovat vieläkin samassa töissä ja viimeiseen asti kiisti kunnes löysin mieheni autosta kirjeen. Helvettiä kesti liian kauan...

Vierailija
9/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Ja duunipaikka paperipalvelu jossa veljeni työskentelee näiden pettureiden esimiehenä...

Vierailija
10/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ap:n tyyppisiä ihmisiä olla oikeasti olemassa?? Asutko jossain lähiössä, vedät röökiä putkeen ja olet jotenkin vajaa aivokapasiteeltiltasi? Ja siihen vielä päälle ruma luonne ja typerä petturimies. Mitähän virkaa sillä kostolla on jollekin kerran pari miehesi kanssa nusaisseelle naiselle? Ihna vain pienuuttasi ja tyhmyyttäsi tekisit itsestäsi naurettavan idiootin? Sehän onkin vallan hieno ajatus! Onnea vaan miehesi kanssa, oikea superori kuulostaa olevan :) Mahtoi varmaan se toinen nainen saada hyvät kyydit ;) 

Voi elämä, kyllä pitää sitten vielä näiden kilarikerttujen vielä lisääntyäkin!

Vierailija
11/11 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....ja mieheni kanssa olemme asuneet yhdessä 12 vuotta ja meillä kaksi lasta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi