Kerrotko puolisolle jos ihastut toiseen ilman aietta tehdä asialle mitään?
Mun puoliso kertoo mulle. Mutta mä en uskalla kertoa.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen vetoa nykyiseen työkaveriini ja hän näyttää tuntevan samoin. Olen kuitenkin hyvässä pitkässä avioliitossa, eikä järjellä ajateltuna vaihtamalla paranisi. Tunteita nyt vain tulee, vaikken haluaisi. Mutta se, mihin voin vaikuttaa, on se, teenkö niille tunteille jotain. En aio tehdä. En aio kertoa puolisolle, enkä aio lähennellä työkaveria. Kun vain en juo itseäni känniin sen ihastuksen läsnäollessa niin pystyn olemaan tekemättä ihastuksen kanssa mitään sopimatonta.
Eikö tuo ihan oikeasti syö ihmistä ihan perkuleesti? Että katsoa saa muttei koskea. Sitten palataan sen saman vanhan naaman luo.
Maailma nyt vain on sellainen, että ei saa koskea kaikkiin, keihin haluaisi.
Vaikka molemmat haluaisi? Surullista.
Siitäpäs vasta soppa syntyisi, jos alkaisin kesken työpäivän panemaan työkaveria siinä keskellä avokonttoria samalla kun muut työkaverit, asiakkaat, pomo ja pomon koira katselevat.
Hei siis nimenomaan tätä tarkoitin, että just siinä avokonttorissa nussitaan, mieluiten mahdollisimman kovaäänisestikin vielä! Kun argumenttien taso on tuo, niin enpä tästä viitsi enempää edes jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tunnen vetoa nykyiseen työkaveriini ja hän näyttää tuntevan samoin. Olen kuitenkin hyvässä pitkässä avioliitossa, eikä järjellä ajateltuna vaihtamalla paranisi. Tunteita nyt vain tulee, vaikken haluaisi. Mutta se, mihin voin vaikuttaa, on se, teenkö niille tunteille jotain. En aio tehdä. En aio kertoa puolisolle, enkä aio lähennellä työkaveria. Kun vain en juo itseäni känniin sen ihastuksen läsnäollessa niin pystyn olemaan tekemättä ihastuksen kanssa mitään sopimatonta.
Eikö tuo ihan oikeasti syö ihmistä ihan perkuleesti? Että katsoa saa muttei koskea. Sitten palataan sen saman vanhan naaman luo.
Miksi söisi? Entä jos tunnustaa tunteensa, vaihtaa lennosta ja uusi hylkää kun ei toimikkaan? Siinä vasta syö kun hajotti perheensä ja työpaikalla ei kehtaa olla, kun kaikki teitävät tämän. Aikuinen ihminen pystyy pitämään himonsa ja tunteensa kurissa.
Hehheh, niin - näinhän se aina mammojen mielessä menee. Uusi ei ole KOSKAAN parempi ja aina tulee olemaan ero edessä jos lähtee toisen matkaan.
Joskus ovat, yleensä ei. Uusperheiden tilastollinen ennuste on huonompi kuin ydinperheiden. Yksilötasolla ei kerro mitään, mutta kokonaisuutena näin.
Tuijottele sinä vain tilastoja ja taulukoita, niin minä jatkan elämääni vapaana säännöistä ja odotuksista.
Sun odotuksena ei sitten myöskään ole avioliitto ja pitkä suhde, koska se ei sovi sääntövapaaseen sun, sun, just sun elämääsi.
Mä olen onnellinen näin, toivottavasti sinäkin olet noin!
Kyllä, en halua parisuhdetta. Mutta sun kommentin mukaan muiden ei kannata alkaa vaihtamaan parempaan, sillä ero tulisi todennäköisesti kuitenkin ihan vain sen takia, että ollaan uusperhe tai toisella kierroksella. Tämän pelon takia monet jäävät varmaan huonoihinkin liittoihin.
Mitä pahaa siinä on, jos rakastaa? Rakkautta on maailmassa muutenkin liian vähän ja liikaa vihaa ja sääntöjä, miten elämä tulisi elää.
Minulla oli tosi paha ihastuminen muutama vuosi sitten. Sellainen vaikutelma jäi että se oli molemminpuolista.
En kertonut miehelleni koska se ei vaikuttanut suhteeseemme mitenkään.
Jos olisin kertonut niin siitä olisi voinut tulla puolisoni mielessä isompi asia kuin se olikaan ja turhaan olisi pahoittanut toisen mielen.
Enpä välittäisi tietää miehen ihastumisistakaan jos ne ei vaikuta parisuhteeseen. Pitäkööt omana tietonaan.
Olen kertonut ihastumisesta toiseen, vaikka en vienyt ihastusta toiminnan tasolle. Se tieto ei kuitenkaan tehnyt hyvää miehelleni. En ole enää kertonut tuollaisista ohimenevistä ihastuksista. Jos on ollut pitkään toisen kanssa, niin niitä voi tulla, mutta eivät ne lopulta mitään tarkoita.
Sun odotuksena ei sitten myöskään ole avioliitto ja pitkä suhde, koska se ei sovi sääntövapaaseen sun, sun, just sun elämääsi.
Mä olen onnellinen näin, toivottavasti sinäkin olet noin!