Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet ei pääse yli existään?

Vierailija
18.09.2020 |

Mulle on käynyt nyt monesti niin että ensin mies manaa ja haukkuu exänsä alimpaan rakoon ja kun tämä vaihe päättyy niin alkaakin hyvien muistojen muistelu ja kuvien katselu ja yhtäkkiä alkaakin taas kiinnostamaan...
Mikä juttu?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole edes miehen exä, mutta m mankuu perässä sitä.

Vierailija
22/38 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat moniavioisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman ystäväpiirissäni. Tiedän todella monta tapausta missä nimenomaan miehet lähestyvät exiään uudestaan. Osalla jopa monta kakkoskierrosta eri exien kanssa..

Vierailija
24/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole vielä yli erosta. Ei kannata tuollaiseen tuhlata aikaa. Ihan normaalia kuitenkin.

Vierailija
25/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan haukkunut exsää. En ole myöskään soitellut tai lähestynyt muutenkaan. Sille että on tunteita en voi mitään.

M.49

Vierailija
26/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehet ei pääse yli tunteistaan?

Vierailija
27/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon sääntöön olen täysi poikkeus.

Silloin kun erosin ei ainutkaan tilanne ole ikinä saanut kaipaamaan mitään menneisyyydessä. Minulle historia on ollut eikä ikinä palaa.

Vierailija
28/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat ihan tutkitusti tunteellisempia kuin naiset. Varmaan siksi.

Vierailija
29/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi miehet..."

-> kukaan ei vingu yleistämisestä, ja aloitus kerää kymmeniä ellei jopa satoja ylänuolia

"Miksi naiset..."

-> ketju täyttyy ap:n haukkumisesta, ja aloitus kerää vain alanuolia aina siihen asti, kunnes ketju poistetaan

Vierailija
30/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen mieheni tuleva ex, avioero tulossa. Toivon todellakin ettei ala musta puhumaan ja avautumaan tuleville naisilleen 🙄

Se voi olla et tuleva uus alkaa puhumaan ja avautumaan, siinäpä sitten ihmettelet että miten täysin tuntematon ihminen voi kuluttaa energiaansa vihaamalla täysin itselleen vierasta ihmistä.

Vierailija
31/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me ex vaimot tiedetä missä meidän ex mussukka kiertää, jokaisen exän kohdalla sama asia. Vähän semmonen, että ai ruletti osui sinulle nyt? Joko se kierros meni ympäri? Eli tässä on pari vuotta vapaata ennen kuin olen taas elämän suurin rakkaus. Ok. Nautitaan lomasta.

Vierailija
32/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei tuollaisia helposti pantavia näyttäviä naisia tule vastaan joka baari-illan jälkeen. Helpompi on ruinata exältä, kuin koittaa löytää yhtä näyttävä nainen tinderistä tai baarista. On toiminut.

Vierailija
33/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat ihan tutkitusti tunteellisempia kuin naiset. Varmaan siksi.

Laitapa linkkiä meta-analyyseihin. Ai ei löydy? No sitähän minäkin.

Vierailija
34/38 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen aloitus mies_vihapalstalla.

Vierailija
35/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kerää haaremia ja kiertää siinä kehää😂

Vierailija
36/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole yleensä kuunnellut, kun nainen suhteessa on puhunut ongelmista, joihin kaipaa ratkaisua, vaan luulee, että kaikki on silti ihan riittävän hyvin. Sitten ero tulee hänelle yllätyksenä. Mies pöllämystyy tästä pariksi viikoksi - kuukaudeksi kunnes tajuaa tehdä jotain, ja nainen on sillä aikaa mennyt eteenpäin. Tätä harmitellaan ja ihmetellään mitä kävi.

Sitten on näitä "suhteita", missä nainen odottaa, että friends with benefits tyyppinen juttu liikkuisi jonnekin eteenpäin. Nainen odottaa ja odottaa, kunnes toteaa hukkaan heitetyksi energiaksi ja vihdoin jättää suhteen. Mies ei olisi ikinä uskonut, että nainen kääntää kelkkaansa, koska nainen oli pysynyt jo (liian) kauan huonosta kohtelusta huolimatta, ja tämän vuoksi mies on illuusiossa että hän on mahtisonni, jonka luota lähteminen on erittäin epätodennäköistä.

Vierailija
37/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne olettaa, että se entinen kynnysmatto vieläkin antaa pyyhkiä jalkansa.

Vierailija
38/38 |
21.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuu mieleen taannoin deitti, jonka jutuista exänsä kuittasi noin 75%. Ero oli ehkä aavistuksen käsittelemättä. Vaikka miten ajatteli aiheen olleen turvallinen, niin tuppasi kääntymään exäänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi