Miksi miehet ei pääse yli existään?
Mulle on käynyt nyt monesti niin että ensin mies manaa ja haukkuu exänsä alimpaan rakoon ja kun tämä vaihe päättyy niin alkaakin hyvien muistojen muistelu ja kuvien katselu ja yhtäkkiä alkaakin taas kiinnostamaan...
Mikä juttu?
Kommentit (38)
Olen huomannut saman ystäväpiirissäni. Tiedän todella monta tapausta missä nimenomaan miehet lähestyvät exiään uudestaan. Osalla jopa monta kakkoskierrosta eri exien kanssa..
No jos ei ole vielä yli erosta. Ei kannata tuollaiseen tuhlata aikaa. Ihan normaalia kuitenkin.
En ole koskaan haukkunut exsää. En ole myöskään soitellut tai lähestynyt muutenkaan. Sille että on tunteita en voi mitään.
M.49
Eli miehet ei pääse yli tunteistaan?
Tuohon sääntöön olen täysi poikkeus.
Silloin kun erosin ei ainutkaan tilanne ole ikinä saanut kaipaamaan mitään menneisyyydessä. Minulle historia on ollut eikä ikinä palaa.
Miehet ovat ihan tutkitusti tunteellisempia kuin naiset. Varmaan siksi.
"Miksi miehet..."
-> kukaan ei vingu yleistämisestä, ja aloitus kerää kymmeniä ellei jopa satoja ylänuolia
"Miksi naiset..."
-> ketju täyttyy ap:n haukkumisesta, ja aloitus kerää vain alanuolia aina siihen asti, kunnes ketju poistetaan
Vierailija kirjoitti:
Mä olen mieheni tuleva ex, avioero tulossa. Toivon todellakin ettei ala musta puhumaan ja avautumaan tuleville naisilleen 🙄
Se voi olla et tuleva uus alkaa puhumaan ja avautumaan, siinäpä sitten ihmettelet että miten täysin tuntematon ihminen voi kuluttaa energiaansa vihaamalla täysin itselleen vierasta ihmistä.
Eiköhän me ex vaimot tiedetä missä meidän ex mussukka kiertää, jokaisen exän kohdalla sama asia. Vähän semmonen, että ai ruletti osui sinulle nyt? Joko se kierros meni ympäri? Eli tässä on pari vuotta vapaata ennen kuin olen taas elämän suurin rakkaus. Ok. Nautitaan lomasta.
Koska ei tuollaisia helposti pantavia näyttäviä naisia tule vastaan joka baari-illan jälkeen. Helpompi on ruinata exältä, kuin koittaa löytää yhtä näyttävä nainen tinderistä tai baarista. On toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat ihan tutkitusti tunteellisempia kuin naiset. Varmaan siksi.
Laitapa linkkiä meta-analyyseihin. Ai ei löydy? No sitähän minäkin.
Tyypillinen aloitus mies_vihapalstalla.
Miehet kerää haaremia ja kiertää siinä kehää😂
Mies ei ole yleensä kuunnellut, kun nainen suhteessa on puhunut ongelmista, joihin kaipaa ratkaisua, vaan luulee, että kaikki on silti ihan riittävän hyvin. Sitten ero tulee hänelle yllätyksenä. Mies pöllämystyy tästä pariksi viikoksi - kuukaudeksi kunnes tajuaa tehdä jotain, ja nainen on sillä aikaa mennyt eteenpäin. Tätä harmitellaan ja ihmetellään mitä kävi.
Sitten on näitä "suhteita", missä nainen odottaa, että friends with benefits tyyppinen juttu liikkuisi jonnekin eteenpäin. Nainen odottaa ja odottaa, kunnes toteaa hukkaan heitetyksi energiaksi ja vihdoin jättää suhteen. Mies ei olisi ikinä uskonut, että nainen kääntää kelkkaansa, koska nainen oli pysynyt jo (liian) kauan huonosta kohtelusta huolimatta, ja tämän vuoksi mies on illuusiossa että hän on mahtisonni, jonka luota lähteminen on erittäin epätodennäköistä.
Kai ne olettaa, että se entinen kynnysmatto vieläkin antaa pyyhkiä jalkansa.
Muistuu mieleen taannoin deitti, jonka jutuista exänsä kuittasi noin 75%. Ero oli ehkä aavistuksen käsittelemättä. Vaikka miten ajatteli aiheen olleen turvallinen, niin tuppasi kääntymään exäänsä.
Kun ei ole edes miehen exä, mutta m mankuu perässä sitä.