Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten imetyksen lopettamisen jälkeen onnistuu ÖISIN hysteerisen lapsen rauhoittaminen?
20.07.2006 |
Ei siis kuule eikä näe mitään ja rauhoittuu tosiaan VAIN tissille... Ikää siis 1v ja pitäisi vissiin lopetella imetystä (päivisin en enää imetä) ja tuo silloin tällöin öisin iskevän " pahan unen" jälkeinen rauhoitus mietityttää... Milloin lopetitte imetyksen? Kauanko lapsella kesti " päästä irti" tissistä?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
vaikka työt aloitankin ja lapsi menossa hoitoon (eihän siitä haittaa ole koska en imetä päivisin). Meidän äitien tulisi luottaa omiin vaistoihimme eikä ottaa niin tosissaan muiden/ammatti-ihmisten neuvoja, eiks jeh? :) -ap-