Huolisitko 130-150 kg painavan miehen?
Jos sinulle esim. Tinder-treffeillä paljastuisi, että mies ei olekaan vain vähän ylipainoinen vaan ihan reilusti lihava, miten se vaikuttaisi kiinnostukseesi häntä kohtaan jos hän olisi kuitenkin muuten mukava?
Kommentit (45)
"Huomattavan lihava ihminen ei koskaan ole hyväluonteinen eikä empaattinen.
Olen joskus ollut hoikahko ja vaikka ylipainoa on tullut reilusti niin luonne ei ole muuttunut miksikään. Olen liiankin kiltti ja aina ollut empaattinen. Ei sekään ole aina hyvä luonteenpiirre. Kyllä ylipaino tulee helposti varsinkin jos siihen on perinnöllinen taipumus ja suvussa kaikki lihavia. Siihen kun vielä yhdistetään vuorotyö ja epäsäännöllinen elämä, niin ei ihme että helposti lihoo. Pitäisi jaksaa kokoajan olla tosi tarkka kaikesta.
Sen nyt tietää kysymättäkin ettei kelpaa, ja en siksi edes hae seuraa. Toisaalta ei minullekaan kelpaisi tosi ylipainoinen nainen. Jospa vielä joskus olen hoikempi, ja katsoo asiaa sitten uudestaan. Ylipaino on este niin monelle asialle ja rajoittaa elämää. Harmi.
Itse olen 156/46 ja en varmaan uskaltaisi seksiä harrastaa tuollaisen mörssärin kanssa ilman litistymisvaaraa. Joten ei. En.
Olisi kiva jos nainen kertoisi etukäteen ettei siedä ylipainoa jos tämmöinen este on.
Aikoinaan huolin. Esitti kilttiä ja huolehtivaista miestä.
Myöhemmin selvisi väkivaltaiseksi, katkeraksi narsistiksi. Itki itsesäälissään pahoinpitelyjen jälkeen. Epäilen näin jälkeenpäin että hänellä oli myös kipulääkeriippuvuus. Oli nuorena leikattu selkä , ja tätä kautta opioidit tulleet tutuiksi. Monet raivokohtaukset saivat alkunsa kun " olkapää on kuin tulessa, eikä lääkärit määrää kunnon lääkkeitä.
Itse olin hoikka ja pienikokoinen, kuten edelleen olen. Eron jälkeen lihava narsisti on löytänyt uuden kiusattavan.
Huomattavan lihava ihminen ei koskaan ole hyväluonteinen eikä empaattinen.
Kukaan normaali ei syö itseleen kymmenien kilojen ylipainoa, tähän kykenee ainoatsaan omahyväinen, ahne, enemmän tai vähemmän henkisesti sairas henkilö. Tämähn on nähtävissä mm. hengenvaarallisesti lihava -sarjassa. Lihavilla on aina oma " hoviväki" , jota lihava käyttää hyväkseen ja alistaa, ja joka on alistettu tekemään palvelusksia sängyssä makaavalle läskikasalle.