Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin olla sinkku

Vierailija
18.09.2020 |

Olen ollut teinivuosista asti mieheni kanssa, pian 20 vuotta. Lapset ovat kuitenkin vielä liian nuoria että raaskisin rikkoa heidän perheensä. Viimeiset 5 vuotta olen kaivannut yksinoloa ja sinkkuutta. En haluaisi myöskään erota 10 vuoden päästä, kun olen jo melkein 50-vuotias ja mahdollisesti pahastikin rupsahtanut, jolloin sek*iseuran löytäminen voisi olla vaikeaa tai joutuisi tyytymään itseä vähemmän viehättäviin miehiin.

N46

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa miehestä seksiseuraa

Vierailija
2/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat erota sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voimme auttaa sinua?

Vierailija
4/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronja olisi hyvä missi. Vaihtelua universum kisoihin, kun on enemmän söpö.

Vierailija
5/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö saa miehestä seksiseuraa

Saan, muttei enää sytytä minua.

Ap

Vierailija
6/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat erota sitten?

Varmaan rehellisesti siksi, ettei mies ikinä suostuisi kahden talon liittoon, joten se olisi sitten ero tai nykyinen tilanne.

Ap

Vierailija
7/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kertomalla jos olette olleet samassa tilanteessa ja miten toimitte ja kannattiko se?

Ap

Vierailija
8/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kertomalla jos olette olleet samassa tilanteessa ja miten toimitte ja kannattiko se?

Ap

Haet siis hyväksyntää pettämiselle.

Vierailija
9/9 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ollut puolison kanssa teinistä saakka, kun hän ilmoitti erohaluista. Olen paljon joutunut elämässäni kokemaan vastoinkäymisiä, mutta tämä oli kerrassaan elämäni hirvein asia. Kaikki mitä oli, meni. Menneisyys, tulevaisuus, haaveet, suunnitelmat, paras ystävä, luotettavin kumppani, yhteinen yritys, ehjä perhe... Olin aina ollut siinä uskossa että olemme loistotiimi, välillämme on jotain maailmaa suurempaa ja kaiken kestävää. Puoliso oli tuki ja turva, ihminen jonka lähellä voin olla oma itseni, ihminen johon voin luottaa, se jonka kanssa kuvittelin jakavani koko elämäni ja lopulta yhteisen hautapaikan. En ole toipunut erosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi