Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä tuparilahjasta?

Vierailija
14.11.2013 |

Kaveriperhe on muuttanut omakotitaloon,asuivat aiemminkin omakotitaloon rinnastettavissa oloissa,eli varmaan aika monet tarpeellisuudet on hankittuna.

Ollaan ekan adventin aikaan menossa kylään,ja mietin että olisiko hullua viedä tuliaisiksi itse tehtyjä joululaatikoita,joulusinappia ym?ehkä sitten glögiä,ja jotain pientä kyytipojaksi.lapsille laitan pikkupaketit.

Tiedän että rouva tykkää Mariskooleista,muumimukeista ym,mutta pitäisi kuitenkin olla jotenkin koko perheelle,lisäksi ei tarvitsisi maksaa kovin paljon.luulen myös että nolostuisivat kovin kalliista muistamisesta.

Vai olisiko ideoita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä nuo ruokatuliaiset! Itse tykkäsisin. Ehkä joululaatikot on siinä ja siinä, niissä voi olla niin eri tapoja tehdä. Mutta esim. joku jouluinen juustokakku?

Vierailija
2/5 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

piparit, glögi, joulusuklaa jne ovat hyviä, ehkä jotain voisi laittaa yhteen mariskooliin tms ja sen sellofaaniin.

laatikoita en veisi, ihmisillä on niin eri maku jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisten vastaajien kanssa, että piparit, glögi, suklaat jne hyvä idea, laatikot ei niinkään. Jouluinen servettipaketti tms vielä mukaan jos et keksi enempää "herkkuja"?

Vierailija
4/5 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana adventtina laatikoita? Ei kiitos.

Vierailija
5/5 |
14.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kaikkia joululaatikoita. Pakastaisin ja veisin vanhemmilleni .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan