Ovatko kaikki naiset idiootteja Tinderissä?
Tein juuri tuon Tinderin ensimmäistä kertaa, jokainen nainen tuntuu täällä erittäin vähä-älyiseltä. Jokaisen profiilissa lukee jotain typerää kuten ”en pidä suklaasta ja pelkään ilmapalloja.” tai sit siinä lukee pelkästään että tykkään ”tykkään koirista!” herranjumala sentään eikä tuolla ole yhtään älykästä naista koko sovelluksessa. Kun ajattelin että tämä olisi minulle oikea tapa löytää naisia, kun en tykkää puhua julkisilla tuntemattomille ihmisille ja tämä naisten mielestä tarkoittaa että en ole ”Itsevarma”, mikä taas ei pidä paikkaansa. Onko jotain muita deitti-sovelluksia tai jotain olemassa mistä voisin löytää itselleni seuraa koska noista profiileista päätellen yksikään heistä ole kovinkaan fiksu.
Kommentit (47)
Se minkä itse olen huomannut niin Tinderistä on lähes kokonaan hävinnyt oikeasti hyvännäköiset naiset, siis ne lähes missi tai malliluokan leidit, joita kuitenkin näkee baareissa ja kadulla melko usein. Joitakin venäläisiä löytyy, mutta muuten ei. Jäljellä on enää taviksia, jotkut toki melko hyvä kroppaisia. Johtunee varmaan valtavasta tykkäystulvasta, tinderissä ei ole mitään rajoitteita, kuten baarissa, jossa tavan ranet menee harvemmin häiritsemään hyvännäköisiä bööniä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika heppoisin perustein muodostat käsityksen vähä-älyisyydestä. Jospa yrittäisit olla vähän avarakatseisempi, katsoisit niitä profiileja vähän sormien läpi ja tutustuisit ihmisiin. Saatat vaikka yllättyä.
Ei sen emojeita spämmäävän "tykkään temppareista, matkustuksesta ja viinistä" profiilin takaa ikinä mitään hienoa ihmistä paljastu. Samanlaisia massaklooneja toisistaan yksi toisensa perään.
Sisustuskin iänikuinen vitivalkoinen makrameekoristeineen ja sisustusheinineen.
Harrastuksena sipsin syönti telkkarin äärellä.Näitä on liioittelematta ainakin 70-80% suomalaisista alle 40v naisista.
Niin, suurin osa ihmisistä on varsin tavallisia ja samankaltaisia. En näe tätä mitenkään ongelmana. Itsekin olen pääosin varsin tavallinen työssäkäyvä ja keskiluokkainen suomalainen mies, jolla on tavallisia harrastuksia ja mielenkiinnonkohteita. Samanlaisuus ja tuttuus viehättää loppujen lopuksi!
Jos etsii jotain erikoisempaa tyyppiä, he tuskin ovat missään tinderissä eivätkä edes aktiivisesti etsi seuraa, varsinkaan deittailusellaista, vaan valikoivat seuransa tosielämässäkin todella huolellisesti. Deittailu ei ole monille naisille toimiva tapa löytää seuraa. Itse ainakaan en osaisi edes jutella mitään, jos yhtäkkiä pitäisi jonkun entuudestaan täysin ventovieraan miehen kanssa puhua ja uskoa vaan kaikki sen stoorit. Enhän ystävystykään sillä tavalla, että joku muikkeli vaan tulee istumaan eteen ja siitä sitten pitäisi alkaa onkia asioita selville.
Tosielämässä tutustuminen tapahtuu luonnossa, esimerkiksi työpaikoilla, tuttujen kautta ja harrastuksissa. Niissä saa vähän sivustaseuraten ensin tarkkailla ihmisiä ja tunnustella fiiliksiä kaikessa rauhassa.
Joku tinder vaatii sellaista heittäytymistä ja ulkonäkökeskeisyyttä mihin minusta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vois trollausmielessä asentaan tinderin jonkun latinokomistuksen (tyyliin marco from argentina) kuvilla. Aluks olis tosi mukavaa ja sit alkais sekoilee. Sais naiset maistaa omaa käytöstään :D
Kuvittelet että miehet käyttäytyy hyvin naisia kohtaan?
Pitääkö tätä ihan erikseen kysyä. No kyllä ovat.
En ole ollut kun naiset on sanonut että se on ihan paska.
Sen verran olen ajatellut oppia virheistäni etten tota softaa enää puhelimeeni asenna. No ehkä jos tulee sinkkuna lomailtua jossain ulkomailla, silloin vois harkita. Totaalisen turhaa olla näiden keskinkertaisten oikuttelevien suominaisten virtuaalileluna.