1v pojalla oli pippeli pystyssä kun riisuin vaippaa pois
Onko oikeasti kaikki pojat heti pienestä asti "tommosia"?
Kommentit (14)
http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mika_vikana/seksi_kiinnostaa_lasta
Normaalia ja tervettä kehitystä. Eikä se ole mitään "tommosta" vaan pieni poikasi opettelee hyväksymään omaa kehoaan ja sinun tulisi turvallisuudella tukea häntä matkallaan eikä suhtautua ainakaan noin lapsellisesti.
Se ei johdu sinusta... että ota ihan iisisti.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 19:57"]
[/quote]
Tämä sai minut nauramaan ääneen.
Äitinä sun kannattais huolestua sitten, jos pojalla ei missään tilanteessa jöpötä. Olisi merkki terveydellisestä ongelmasta.
Pojilla on erektioita jo sikiöinä. Samoin tyttösikiöt voivat saada orgasmin.
[/quote]
Tota mä ajattelin kanssa, että onko poika minusta kiihottunut tai jotain. Aika pervoa, jos vielä alkaisi venyttelemäänkin vehkeitään minun nähden. :( ap
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 20:08"]
[/quote]
Tota mä ajattelin kanssa, että onko poika minusta kiihottunut tai jotain. Aika pervoa, jos vielä alkaisi venyttelemäänkin vehkeitään minun nähden. :( ap
[/quote]
uskovaisissa perheissä tällaisista asioista ei puhuta ja niitä pidetään likaisina. Pidä huoli ettet siirrä tätä omille lapsille
Niin, meidän pojalla oli erektio jo synnärillä. Ei tarkoita yhtään mitään muuta kuin että vehkeet pelaa.
Kuinka vanha olet, ap? Älä pilaa asenteellasi lapsen normaalia, seksuaalista kehitystä. Omiin sukupuolielimiin tutustuminen ei ole "pervoa" ja pienten poikien erektiot ovat usein tahattomia. Lapsetkin ovat seksuaalisia olentoja ja se on vaan hyväksyttävä. Hienovaraisesti voi sanoa isommalle lapselle (siis n. pari-kolmevuotiaalle), että omassa rauhassa ja yksin voi tutustua omaan kehoon, mutta sitä ei tehdä muiden seurassa. Moittiminen ja ahdistunut asenne haittaa lapsen kehitystä.
Onko ap oikeasti niin hölmö ettei tajua etteivät 1-vuotiaat ymmärrä tuollaisista asioista mitään? Vaippaikäisyyden pitäisi jo kertoa kaikki. Sen ikäinen ei osaa hallita monenkaan elimen toimintaa, saati että ymmärtäisi niiden toiminnasta ja sosiaalisista implikaatioista mitään.
-Mies 28v-
13 - en usko. Täällä nyt vedetään joskus jotakin överiksi.
Kyllä täytyy myöntää että olen ihan fiksu aikuinen nainen ja minut vastaava tilanne yllätti. Tosin poikani olla silloin ihan parin kuukauden ikäinen jos sitäkään. Sitä ei nyt vain ajattele että niin tapahtuu pikkuvauvoille.
Nyt on jo 3v ja joka aamu jöpöttää. Samoin aina kun on pissahätä. Venytteleekin sitä. Eikä siinä ole sen kummempaa. Ihan normaalia on, mutta ei tehdä siitä minkäänlaista numeroa. Venyttelystä joskus sanon että teepä tuo vessassa. Tai laitapa housut jalkaan.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2013 klo 20:08"]
[/quote]
No tää nyt viimeistään paljasti taas provon..
Ihan normaalia. Saattavat kuule vaikka venytelläkin sitä :D