Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hankala työkaveri

Vierailija
13.11.2013 |

Minulla on työkaveri, jonka kanssa minun on todella hankala työskennellä, Hän on jostain syystä lähes aina kanssani eri mieltä ja jos on samaa mieltä niin aina kuitenkin lisäyksellä "joo, mutta...".

Lisäksi hänen kanssaan ei pysty keskustelemaan normaalisti koska hän keskeyttää jatkuvasti, tai sanoo "anna MÄ puhun", "sä et ymmärrä mitä mä tarkotan", ja joskus jopa "oo hetki hiljaa niin mä sanon..". 

On todella vaikeaa olla provosoitumatta, kun mielestäni hän käyttäytyy keskustelutilanteissa törkeästi. Hänen puhetyylinsä on myös sellainen, että hän aloittaa lauseen, keskeyttää ja aloittaa toisesta aiheesta. Tämä kaikki  erittäin nopealla puhetahdilla ja lievällä änkytyksellä (tiedän ettei hän voi sille mitään). Lisäksi hän haukkoo henkeään (tupakoi paljon) ja tuntuu että alan itsekin hyperventiloimaan kun kuuntelen hänen hengitystään.

Jotenkin tuntuu, että hän kokee minut uhkaksi tai sitten vaan pitää mua todella tyhmänä. Tänään asioin hänen kanssaan aika pitkään ja olin sen jälkeen ihan puhki. Alku sujui kivasti ja olinkin jo iloinen, että ollaan löydetty yhteinen sävel, mutta sitten äkisti hän alkoi kiihtymään. Kuuntelin häntä keskeyttämättä ja kysyin välillä tarkentavia kysymyksiä "haluatko että toimin näin?" tai "tarkoitatko siis että..". Joka kerta vastaus oli "ei kun sä ymmärsit väärin" "et sä nyt kuunnellut kunnolla". Lopputulema oli että hän haluaa että käymme yhdessä läpi ajan kanssa asioita joskus hamassa tulevaisuudessa.

Mitä tällaisen kanssa tekisin? Ei ole muiden kanssa ollut vastaavaa ongelmaa. Tämä ihminen  puhuu ja selittelee asiat siihen malliin, että alan epäillä mielenterveyttäni ja varsinkin sosiaalisia lahjojani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa itse olla hankala vänkkääjä. Mieti vähän? Ei kukaan käyttäydy noin ellei toisessa osapuolessa ole vikaa (yleensä on enemmän kuin siinä josta valitetaan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi