Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen nainen, voisitko seurustella 56v miehen kanssa?

Vierailija
18.09.2020 |

Eräs tällainen papparainen piirittää minua ja ihmettelee, kun mielestäni hän on liian vanha minulle. Itsellä ikää 32.

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ei olisi mitään yhteistä.

Vierailija
42/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Olen hieman vanhempi, hieman yli 40v ja mieheni on 65v.

Hyi hitto!! 🤮

Voi sinua reppanaa...

Salli mun nauraa. Reppana on se, joka joutuu tyytymään 25-v vanhempaan kumppaniin.

Tiedän kaksi ison ikäeron paria, molemmissa tapauksissa nainen oli ruma läski. Mutta kelpasi sitten 20 v vanhemmalle, kaljulle ja olutmahaiselle miehelle:D joten tiedän omasta kokemuksesta sen tason molemmissa kun on ison ikäeron pari kyseessä:D

Melko suppea maailmankatsomus sinulla. Tiedät kaksi paria, joten sen perusteella tiedät "tason" ison ikäeron pareissa... Sinä mahdatkin olla todella tasokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy mieheltä, että voisiko hän seurustella 80-vuotiaan naisen kanssa, jos 24 vuoden ikäero ei ole liian suuri.

Vierailija
44/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ikäisen?!? En todellakaan, hyi v...

Vierailija
45/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Olen hieman vanhempi, hieman yli 40v ja mieheni on 65v.

Hyi hitto!! 🤮

Voi sinua reppanaa...

Salli mun nauraa. Reppana on se, joka joutuu tyytymään 25-v vanhempaan kumppaniin.

Tiedän kaksi ison ikäeron paria, molemmissa tapauksissa nainen oli ruma läski. Mutta kelpasi sitten 20 v vanhemmalle, kaljulle ja olutmahaiselle miehelle:D joten tiedän omasta kokemuksesta sen tason molemmissa kun on ison ikäeron pari kyseessä:D

Melko suppea maailmankatsomus sinulla. Tiedät kaksi paria, joten sen perusteella tiedät "tason" ison ikäeron pareissa... Sinä mahdatkin olla todella tasokas.

Ulise vaan, mutta totuus on, että vain julkkismiljonääri saa niitä hehkeintä nuoria misukoita. Muut papparaiset saa treffata ihan oman tasoista seuraa. Sori siitä.

Vierailija
46/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi19v ainakin voisi.

En usko että hänellä ja D:llä on romanttista tai seksuaalista suhdetta.

-sivusta

Vierailija
47/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on rikas, niin tietysti voisin.

Vierailija
48/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy mieheltä, että voisiko hän seurustella 80-vuotiaan naisen kanssa, jos 24 vuoden ikäero ei ole liian suuri.

Tuskin kukaan normaali mies noin vanhasta naisesta kiinnostuu. Toki valtaosa 2 kymppisistä naisistakaan ei kiinnostu 5 kymppisistä miehistä, tai edes suurimmasta osasta oman ikäisistäkään.

mies52v

Vierailija
49/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, jos mies olisi rikas ja hyvinsäilynyt.

N39

Ethän sinä enää kolmekymppinen ole, vaan nelikymppinen.

Vierailija
50/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yli 40-vuotiaskin on liian vanha. Järjestään nämä 40+ miehet ovat omasta mielestään nuorekkaita ja hyvin säilyneitä, mutta iho ei valehtele. Vaikka 45-vuotias mies olisi kuinka kovassa kunnossa fyysisesti ja jaksaa juosta maratonin se naama ja kaula ovat 45-vuotiaan.

En tiedä millaisten filtterien läpi nämä miehet katsovat peiliin. Max 5 vuotta vanhempi mies, siitä vanhemmille ei kiitos.

N31

Vierailija
51/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on surullista

Olen itse einin näköinen 53 vuotias nainen.

Ikäiseni miehet ,jotka ovat tasoisiani saavat ikäisiäsi tyttöjä.

Minä en halua 30 vee poikaa.

Ilmeisesti mies joka sinua yrittää ei ole komea?

Vierailija
52/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan. En edes vaikka olisi kuinka rikas tai menestynyt. Mua ei kiinnosta miehessä raha eikä status, vaan seksi ja romantiikka. Isäni ikäinen ukko ei ole millään tavalla seksuaalisesti kiinnostava.

Olen kolmekymppinen, elätän itse itseni ja kiinnostavat miehet on oman ikäisiä. 

Vierailija
53/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9658 kirjoitti:

En seurustelisi isäni ikäisen kanssa, vaikka olisi miljonääri tai viimeinen mies maailmassa. Ällöttävä ajatuskin, eikä mitään seksuaalista vetoa kyllä voi kuvitella.

10 v ois mulle ehdoton maksimi mitä edes harkitsisin, mutta mieluummin max 5 v. Oma mies on 2 vuotta vanhempi, se on täydellinen ikäero mielestäni. Haluan olla miehen kanssa samalla viivalla, samassa elämänvaiheessa enkä että mies kuin joku "kakkos-isä".

Omasta suvusta löytyy kyllä isonkin ikäeron pareja, esim. tädilläni on melkein 30 vuotta nuorempi mies. Ällöä sekin on mielestäni, mies on kyllä melkoinen "nyhverö" näin tylysti sanottuna, joten varmaan etsikin jotain äitihahmoa itselleen...

Mun isäni kuoli 40 vuotiaana, hoikka komea älykäs mies.

Olen itse nyt yli 50 vuotta...

Outo keskustelu, onko isäsi ruma ja lihava bussikuski?

Vierailija
54/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. En edes vaikka olisi kuinka rikas tai menestynyt. Mua ei kiinnosta miehessä raha eikä status, vaan seksi ja romantiikka. Isäni ikäinen ukko ei ole millään tavalla seksuaalisesti kiinnostava.

Olen kolmekymppinen, elätän itse itseni ja kiinnostavat miehet on oman ikäisiä. 

Minua viehättävät älykkäät ja kauniit (ilä vain numero)

VALITETTAVASTI raha ei ratkaise...

Mutta kaunis ja älykäs 50 vuotias mies saa nuoren naisen.

Veikkaan että olet hieman pullea?

Vierailija
55/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

500 eur/tunti

Vierailija
56/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9658 kirjoitti:

En seurustelisi isäni ikäisen kanssa, vaikka olisi miljonääri tai viimeinen mies maailmassa. Ällöttävä ajatuskin, eikä mitään seksuaalista vetoa kyllä voi kuvitella.

10 v ois mulle ehdoton maksimi mitä edes harkitsisin, mutta mieluummin max 5 v. Oma mies on 2 vuotta vanhempi, se on täydellinen ikäero mielestäni. Haluan olla miehen kanssa samalla viivalla, samassa elämänvaiheessa enkä että mies kuin joku "kakkos-isä".

Omasta suvusta löytyy kyllä isonkin ikäeron pareja, esim. tädilläni on melkein 30 vuotta nuorempi mies. Ällöä sekin on mielestäni, mies on kyllä melkoinen "nyhverö" näin tylysti sanottuna, joten varmaan etsikin jotain äitihahmoa itselleen...

Isäni on kalju isomahainen kiroileva raksamies joka tykkää lätkästä ja vaihtaa kalsarit kun käy saunassa

Vierailija
57/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä olisi joku Johnny Depp niin joo. :D Jonkun perus ukkelin kanssa en.

Aikaa hirveen näköinen sekin kyllä nykyään.)

Vierailija
58/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 53-vuotias nainen, enkä missään nimessä seurustelisi itseäni 24 vuotta vanhemman eli 77-vuotiaan kanssa! Voi yrjötys sentään. Enkä nuorempanakaan olisi ottanut noin isolla ikäerolla. Minulla on jo yksi isä. - Mikä ihme joitakin miehiä vaivaa, kun luulevat että kuka hyvänsä nuori nainen haluaisi heidät?

Vierailija
59/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te olette näin kyynisiä? Ettekö te näe ihmisiä, ihastu persoonaan? Kiinnitätte huomiota vain pintaan ja saavutuksiin.

Rakkaus ei katso ikää (puhutaan aikuisista ihmisistä).

Miksi tämä papparainen ei sitten yritä kasikymppistä naista?

60/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Itse näytät olevan yksinkertainen, kun et ymmärrä että mielipiteelläni ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millainen isäni on tai minkä ikäiseksi kenenkin oma isä on elänyt. Isäni on itse asiassa hyvinkin nuorekas ja sivistynyt mies, urheilullinenkin.

Se ei silti muuta asiaa, että en halua miestä, joka voisi ikänsä puolesta olla isäni. En, vaikka oma isäni olisi kuollut 20-vuotiaana (miten tuo edes liittyy mihinkään??)

Todella kummallinen argumentti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän