Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen nainen, voisitko seurustella 56v miehen kanssa?

Vierailija
18.09.2020 |

Eräs tällainen papparainen piirittää minua ja ihmettelee, kun mielestäni hän on liian vanha minulle. Itsellä ikää 32.

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Olen hieman vanhempi, hieman yli 40v ja mieheni on 65v.

Hyi hitto!! 🤮

Voi sinua reppanaa...

Salli mun nauraa. Reppana on se, joka joutuu tyytymään 25-v vanhempaan kumppaniin.

Tiedän kaksi ison ikäeron paria, molemmissa tapauksissa nainen oli ruma läski. Mutta kelpasi sitten 20 v vanhemmalle, kaljulle ja olutmahaiselle miehelle:D joten tiedän omasta kokemuksesta sen tason molemmissa kun on ison ikäeron pari kyseessä:D

Tämä on muuten totta! Munkin tuntemissa suuren iso ikäeron pareissa (joita ei paljon ole) se nuorempi osapuoli on aina vähän sellainen reppana, joka ei ole kovin suosittu oman ikäisten keskuudessa.

Vierailija
62/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi ihmeessä? Nuorempiakin on tarjolla.

Jos niiltä puuttuu jokin?!

Piintyneet pahat tavat, entinen vaimo ja aikuiset lapset enintään.

Tällä mun 53v ihastuksella on lapset 10v ja 8v...

N35

Pitäiskö jotakuta kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei siis meinaa millään käsittää miksi ikäeroa on mielestäni liikaa. Ei ilmeisesti ymmärrä lähentelevänsä jo papparaisikää, joka omasta mielestäni 60v on. Joku 45v vielä itselleni menisikin.

Ap

Selvennä hänelle kertomalla että 80v. naiseen on saman verran ikäeroa.

Kysy nappaisiko.

Vierailija
64/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, jos olisin sinun ikäinen. Näin nelikymppisenä ehkä, jos mies olisi huipputyyppi, hyvännäköinen ja varakas.

Toisinpäin periaattessa voisin seurustella huomattavastikin nuoremman kanssa, jos oikeasti olisin varma että hän rakastaa minua, enkä ole vaan ajanvietepanopuu. Parin Tinderin 35v punttienkolistelijakomistuksen kanssa treffeillä käyneenä ihmettelen vaan miten akateemisen koulutuksen saaneet ihmiset ilkeävätkin valehdella suoraan päin naamaa.

Vierailija
65/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi ihmeessä? Nuorempiakin on tarjolla.

Jos niiltä puuttuu jokin?!

Piintyneet pahat tavat, entinen vaimo ja aikuiset lapset enintään.

Tällä mun 53v ihastuksella on lapset 10v ja 8v...

N35

Pitäiskö jotakuta kiinnostaa

Sua kiinnostaa koska täällä tästä typerästä aiheesta möykkäät. Tuolla myrkyllisellä luonteella et tule saamaan minkään ikäistä kumppania.

Vierailija
66/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v, urheilullinen, pitkähiuksinen ja hoikka, kaunis ja huolehdin hyvin itsestäni. Enkä ikimaailmassa edes minä ottaisi 56v papparaista, miten sit joku 30v muka kelpuuttaisi... miehet on kyllä harhaisia kun luulevat että heille ”oikean ikäinen” on 25v heitä nuorempi.

Vierailija
67/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin sähkötuoliin jos vaihtoehtona olisi seurustella noin vanhan miehen kanssa.

Vierailija
68/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on jahdannut 70-vuotias stalkkeri papparainen. Sillekin piti rautalangasta vääntää, että ei kiinnosta. Poliisilla uhkailu tehos.

Vierailija
69/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajahan on itse jo parhaat päivänsä nähnyt. 

Vierailija
70/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Yli 40-vuotiaskin on liian vanha. Järjestään nämä 40+ miehet ovat omasta mielestään nuorekkaita ja hyvin säilyneitä, mutta iho ei valehtele. Vaikka 45-vuotias mies olisi kuinka kovassa kunnossa fyysisesti ja jaksaa juosta maratonin se naama ja kaula ovat 45-vuotiaan.

En tiedä millaisten filtterien läpi nämä miehet katsovat peiliin. Max 5 vuotta vanhempi mies, siitä vanhemmille ei kiitos.

N31

Totta tämäkin. Minulla on ikäkriteerit normaalia väljemmät lähinnä sen takia, että vaatimukset luonteelle ovat tavallisesta poikkeavat. En voi olla niin tarkka ulkoisista asioista. Sopiva voi olla samanikäinen, nuorempi tai vanhempi. Kavereita minulla on myös tavallista enemmän eri ikäryhmistä ja taustoista.

Vierailija
71/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v, urheilullinen, pitkähiuksinen ja hoikka, kaunis ja huolehdin hyvin itsestäni. Enkä ikimaailmassa edes minä ottaisi 56v papparaista, miten sit joku 30v muka kelpuuttaisi... miehet on kyllä harhaisia kun luulevat että heille ”oikean ikäinen” on 25v heitä nuorempi.

En ole nähnyt yhtään oikeasti hyvännäköistä 45 v naista livenä, sen sijaan monta sellaista, jotka kuvittelevat olevansa vielä kolmikymppisiä. Kuvat on näpsäisty perunalla asennosta jossa rypyt ei näy, livenä kun päätä liikuttaa, niin kurttua löytyy ja kunnolla. T. Mies 40v

Vierailija
72/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... Olen hieman vanhempi, hieman yli 40v ja mieheni on 65v.

Hyi hitto!! 🤮

Voi sinua reppanaa...

Salli mun nauraa. Reppana on se, joka joutuu tyytymään 25-v vanhempaan kumppaniin.

Tiedän kaksi ison ikäeron paria, molemmissa tapauksissa nainen oli ruma läski. Mutta kelpasi sitten 20 v vanhemmalle, kaljulle ja olutmahaiselle miehelle:D joten tiedän omasta kokemuksesta sen tason molemmissa kun on ison ikäeron pari kyseessä:D

Tämä on muuten totta! Munkin tuntemissa suuren iso ikäeron pareissa (joita ei paljon ole) se nuorempi osapuoli on aina vähän sellainen reppana, joka ei ole kovin suosittu oman ikäisten keskuudessa.

Tai sitten nainen on poikkeavan fiksu ja menestynyt, jolle ei riitä saman tason kumppania oman ikäisistä koska näitä miehiä on harvassa eivätkä he välttämättä ole vielä valmiita vakiintumaan tai painottavat naisen valinnassa muita asioita.

Vierailija
73/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 vuotias mies, pitkä, akateeminen, urheilullinen ja muutenkin huoliteltu. Ihmetyttää nämä kommentit kun itselleni löytyy usein ja helpolla itseäni n. 10-20v nuorempaa seuraa vaikka sitä en edes etsi. Nämä nuoremmat eivät ole oleet hissukoita vaan kuvailisinkin heitä keskimääräistä älykkäämmiksi ja usein myös menestyneemmiksi ikäluokassaan. 

Sanoisin että ennemminkin näillä ns "elämänkoululais naisilla" on joku tarkka ikäraja ja muut asiat jotka merkitsee mm. pitäisi olla tatskattu, parta ja pumpattu. Tämä tuntuu olevan tämän hetken trendi tietyissä piireissä. :) 

Eihän ikä kerro ihmisestä mitään, jokaisessa ikäluokassa voi olla hyvin erilaisia ihmisiä niin henkisen kuin fyysisen ikänsä suhteen.

Vierailija
74/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan suoraan sanottuna en voisi. Olen 35v ja isäni on 58v.

Vierailija
75/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Olen 50, ja 56 on jo ihan yläraja, kuinka vanhan miehen kanssa olen valmis seurusteleen. Itsekin hän oli sitä mieltä, että on ehkä liian vanha minulle, mutta käy salilla ja on poikkeuksellisen hyväkuntoinen ikäisekseen, niin ei niin kovin tunnu. Monet tuonikäiset ei juuri pysty sängyssäkään mihinkään, ja ovat aika pihalla digijutuista, somesta ja peleistä.

Vierailija
76/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille kelpaa kirjoitti:

Olen 45 vuotias mies, pitkä, akateeminen, urheilullinen ja muutenkin huoliteltu. Ihmetyttää nämä kommentit kun itselleni löytyy usein ja helpolla itseäni n. 10-20v nuorempaa seuraa vaikka sitä en edes etsi. Nämä nuoremmat eivät ole oleet hissukoita vaan kuvailisinkin heitä keskimääräistä älykkäämmiksi ja usein myös menestyneemmiksi ikäluokassaan. 

Sanoisin että ennemminkin näillä ns "elämänkoululais naisilla" on joku tarkka ikäraja ja muut asiat jotka merkitsee mm. pitäisi olla tatskattu, parta ja pumpattu. Tämä tuntuu olevan tämän hetken trendi tietyissä piireissä. :) 

Eihän ikä kerro ihmisestä mitään, jokaisessa ikäluokassa voi olla hyvin erilaisia ihmisiä niin henkisen kuin fyysisen ikänsä suhteen.

Tämä on itse asiassa todettu tutkimuksissakin. Suuria ikäeroja ilmenee sekä köyhien väestönosien että myös korkeammin koulutetumman ja varakkaamman väestönosan parissa.

Vierailija
77/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaan.

Vierailija
78/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9658 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä9658 kirjoitti:

En seurustelisi isäni ikäisen kanssa, vaikka olisi miljonääri tai viimeinen mies maailmassa. Ällöttävä ajatuskin, eikä mitään seksuaalista vetoa kyllä voi kuvitella.

10 v ois mulle ehdoton maksimi mitä edes harkitsisin, mutta mieluummin max 5 v. Oma mies on 2 vuotta vanhempi, se on täydellinen ikäero mielestäni. Haluan olla miehen kanssa samalla viivalla, samassa elämänvaiheessa enkä että mies kuin joku "kakkos-isä".

Omasta suvusta löytyy kyllä isonkin ikäeron pareja, esim. tädilläni on melkein 30 vuotta nuorempi mies. Ällöä sekin on mielestäni, mies on kyllä melkoinen "nyhverö" näin tylysti sanottuna, joten varmaan etsikin jotain äitihahmoa itselleen...

Mun isäni kuoli 40 vuotiaana, hoikka komea älykäs mies.

Olen itse nyt yli 50 vuotta...

Outo keskustelu, onko isäsi ruma ja lihava bussikuski?

Itse näytät olevan yksinkertainen, kun et ymmärrä että mielipiteelläni ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millainen isäni on tai minkä ikäiseksi kenenkin oma isä on elänyt. Isäni on itse asiassa hyvinkin nuorekas ja sivistynyt mies, urheilullinenkin.

Se ei silti muuta asiaa, että en halua miestä, joka voisi ikänsä puolesta olla isäni. En, vaikka oma isäni olisi kuollut 20-vuotiaana (miten tuo edes liittyy mihinkään??)

Todella kummallinen argumentti.

MUTTA oletko SINÄ sivistynyt ja urheilullinen?

Vierailija
79/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On surullista olla vanhempi kuin oma isänsä.

Tämä vain osoittaa että kuolema odottaa oven takana.

Me vain kuvittelemme olevamme ikuisesti nuoria..

Ser on vain lavaste..

Pelkäät siis kuolemaa kun välttelet aikuisia ihmisiä

Vierailija
80/90 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisille kelpaa kirjoitti:

Tämä on itse asiassa todettu tutkimuksissakin. Suuria ikäeroja ilmenee sekä köyhien väestönosien että myös korkeammin koulutetumman ja varakkaamman väestönosan parissa.

No eihän ole. Elämänkoululaiset=köyhiä, jotka kelpuuttavat vanhan kumppanin. Eli kumosit edellisen kirjoittajan pointin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä