Kolmekymppinen nainen, voisitko seurustella 56v miehen kanssa?
Eräs tällainen papparainen piirittää minua ja ihmettelee, kun mielestäni hän on liian vanha minulle. Itsellä ikää 32.
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Olen hieman vanhempi, hieman yli 40v ja mieheni on 65v.
Hyi hitto!! 🤮
Voi sinua reppanaa...
Salli mun nauraa. Reppana on se, joka joutuu tyytymään 25-v vanhempaan kumppaniin.
Tiedän kaksi ison ikäeron paria, molemmissa tapauksissa nainen oli ruma läski. Mutta kelpasi sitten 20 v vanhemmalle, kaljulle ja olutmahaiselle miehelle:D joten tiedän omasta kokemuksesta sen tason molemmissa kun on ison ikäeron pari kyseessä:DTämä on muuten totta! Munkin tuntemissa suuren iso ikäeron pareissa (joita ei paljon ole) se nuorempi osapuoli on aina vähän sellainen reppana, joka ei ole kovin suosittu oman ikäisten keskuudessa.
Tai sitten nainen on poikkeavan fiksu ja menestynyt, jolle ei riitä saman tason kumppania oman ikäisistä koska näitä miehiä on harvassa eivätkä he välttämättä ole vielä valmiita vakiintumaan tai painottavat naisen valinnassa muita asioita.
Yksi näistä nuoremmista osapuolista on mies ja kukaan heistä ei ole poikkeuksellisen fiksu tai menestynyt, melkein päinvastoin .
Vierailija kirjoitti:
Toisille kelpaa kirjoitti:
Olen 45 vuotias mies, pitkä, akateeminen, urheilullinen ja muutenkin huoliteltu. Ihmetyttää nämä kommentit kun itselleni löytyy usein ja helpolla itseäni n. 10-20v nuorempaa seuraa vaikka sitä en edes etsi. Nämä nuoremmat eivät ole oleet hissukoita vaan kuvailisinkin heitä keskimääräistä älykkäämmiksi ja usein myös menestyneemmiksi ikäluokassaan.
Sanoisin että ennemminkin näillä ns "elämänkoululais naisilla" on joku tarkka ikäraja ja muut asiat jotka merkitsee mm. pitäisi olla tatskattu, parta ja pumpattu. Tämä tuntuu olevan tämän hetken trendi tietyissä piireissä. :)
Eihän ikä kerro ihmisestä mitään, jokaisessa ikäluokassa voi olla hyvin erilaisia ihmisiä niin henkisen kuin fyysisen ikänsä suhteen.
Tämä on itse asiassa todettu tutkimuksissakin. Suuria ikäeroja ilmenee sekä köyhien väestönosien että myös korkeammin koulutetumman ja varakkaamman väestönosan parissa.
Niin myös seksuaalivähemmistöjen keskuudessa. Asiaan on sama selitys, se että keskiarvoisten ihmisten on helppo löytää sopiva omanikäinen. Jos mahdollisia kumppaneita tapaa harvoin, kriteerit ovat joustavammat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v, urheilullinen, pitkähiuksinen ja hoikka, kaunis ja huolehdin hyvin itsestäni. Enkä ikimaailmassa edes minä ottaisi 56v papparaista, miten sit joku 30v muka kelpuuttaisi... miehet on kyllä harhaisia kun luulevat että heille ”oikean ikäinen” on 25v heitä nuorempi.
En ole nähnyt yhtään oikeasti hyvännäköistä 45 v naista livenä, sen sijaan monta sellaista, jotka kuvittelevat olevansa vielä kolmikymppisiä. Kuvat on näpsäisty perunalla asennosta jossa rypyt ei näy, livenä kun päätä liikuttaa, niin kurttua löytyy ja kunnolla. T. Mies 40v
Lisäksi tissit alkaa säkittää hyi!, kaulan ihosta ja silmien ympäriltä huomaa heti, silmäpussit maskattu paksusti, monilla timmikuntoisillakin broileria siellä täällä.
Mutta on ne helppoa riistaa Tinderissä, varsinkin yksärit...
Miesten kommentit tässäkin ketjussa on niin hassuja. Tämän ikäkysymyksen suhteen he ovat kyllä niin kaksinaismoralisteja. Ikä on vain numero - mutta ainoastaan heidän kohdallaan. Kiitos taas päivän nauruista!
Vierailija kirjoitti:
Miesten kommentit tässäkin ketjussa on niin hassuja. Tämän ikäkysymyksen suhteen he ovat kyllä niin kaksinaismoralisteja. Ikä on vain numero - mutta ainoastaan heidän kohdallaan. Kiitos taas päivän nauruista!
Niinpä. :D Jos naisella on vähän silmäryppyä tai tissit ei oo yhtä terhakat kuin parikymppisenä, niin on heti hyi hitto mikä rumilus! Mutta ihan pöyristyneenä ihmetellään sitten, että minkä ihmeen takia sitä parikymppistä naista muka haittaisi miehen kurttuinen naama, röllykkämaha tai kukonheltta kaulassa. :o Nehän on vaan elämää ja ikä on vain numero, ja vanhalla miehellähän on enemmän tarjottavaa! Onpas ne naiset pinnallisia.
Mutta hyi hemmetti sentään, kun joku nelikymppinen täti yritti lähestyä, mitä se oikein luulee itsestään! Ihan elähtänyt ja parhaat päivänsä nähnyt ja kuvittelee olevansa vielä nuorekas! Säälittävää!
Hohhoi, päivän naurut taas tästä ketjusta. :D
Onneksi oma mies kuuluu niihin vähän älykkäämpiin, jotka ymmärtää että kaikki täällä vanhenee niin miehet kuin naiset. Niitäkin miehiä onneksi löytyy vielä, joille puoliso on oikeasti rakas elämänkumppani, eikä mikään vaihtotavara jota arvostetaan pelkän ulkokuoren mukaan ja koitetaan vaihtaa aina uudempaan malliin.
Jos on rikas niin aina on nuorta lihaa tyrkyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v, urheilullinen, pitkähiuksinen ja hoikka, kaunis ja huolehdin hyvin itsestäni. Enkä ikimaailmassa edes minä ottaisi 56v papparaista, miten sit joku 30v muka kelpuuttaisi... miehet on kyllä harhaisia kun luulevat että heille ”oikean ikäinen” on 25v heitä nuorempi.
En ole nähnyt yhtään oikeasti hyvännäköistä 45 v naista livenä, sen sijaan monta sellaista, jotka kuvittelevat olevansa vielä kolmikymppisiä. Kuvat on näpsäisty perunalla asennosta jossa rypyt ei näy, livenä kun päätä liikuttaa, niin kurttua löytyy ja kunnolla. T. Mies 40v
Lisäksi tissit alkaa säkittää hyi!, kaulan ihosta ja silmien ympäriltä huomaa heti, silmäpussit maskattu paksusti, monilla timmikuntoisillakin broileria siellä täällä.
Mutta on ne helppoa riistaa Tinderissä, varsinkin yksärit...
Näinhän se on että ikä alkaa näkyä , ei sille oikein mitään voi.
Näkyy se miehissä myös , miehet usein ovat täysin pihalla omasta ulkonäöstään ja siitä miten ikä näkyy.
Itse muistan että 20v ollessani , tuntuivat jo liki kolmekymppiset vanhoilta , en olisi millään huolinut.
Nyt kun olen jo 60 v , oman ikäiset miehet ovat pappoja järjestään ja vain hyvin harvoin näkee sellaisen jota voisi itselleen kuvitella.
Että sikäli ymmärrän kyllä miksi miehet itseään nuorempia katselee.
Jos jäisin nyt sinkuksi , niin se taitaisi olla lopunelämäinen tilanne sitten , koska en kirveelläkään haluaisi mitään 5- 10 v vanhempaa eikä taitaisi mahdollisuuksia olla saman ikäiseen saati nuorempaan.
Miesten tietä pehmennetään jo pienestä pitäen, niiden harvemmin tarvii kohdata oikeaa totuutta. Pojat on poikia, ompa söpö pieni poika räkä poskella. Jos tyttö käyttäytyy huonosti tai juoksee räkä poskella, sitä katsotaan inhoten ja ojennetaan, samalla kun pojalle nauretaan ja pörrötetään päätä. Sama jatkuu sitten vanhemmiten, valheellista mies on kuin viini, mitä vanhempi puu sen kovempi oksa skeidaa hoetaan ja pönkitetään miesten egoa, samalla kun nainen on jotenkin pilallinen samoilla vuosirenkailla. Miten siitä on tehty jotenkin itsestään selvä asia, että naisia kiinnostaisi vanhempi mies kun harva mies huolisi vanhempaa naista. Mies ei näe omaa rupsahtamista, mutta naisten kyllä mikä on todella outoa. Tottakai nuoret naiset on kauniimpia kun vanhemmat kanssasisaret, mutta sama pätee miehiin. Olkoon kuinka urheilullinen ja salilla käyvä nelikymppinen, ei fysiikaltaan pärjää enää kaksikymppisen luonnostaan jänteikkäälle olemukselle ja testosteronin tuomalle lihaksikkuudelle, miksi nuoret naiset haluaisivat kumppaniksi vanhempaa ja veltompaa kun he voivat nauttia niistä oikeasti kovista oksista.
Suomeksi : ovat rumia ja epäviehättäviä. :D