Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijattiinko minua Gigantissa vai miksi en saanut maksaa ostostani käteisellä?

Vierailija
18.09.2020 |

Olin kai tyhmä kun suostuin mutta olisin siis voinut ja halunnut maksaa tietokoneen Gigantissa käteisellä, mutta se oli muka jotenkin pakko ottaa laskulla että lasku tulee jälkikäteen ja jotenkin tässä on nyt joku rahalaina Handelsbankenista tai Aktiivirahasta otettu. Mitä oikein tapahtui ja onko muilta vaadittu samaa?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt ne laskuttaa korot ja muut kulut ja tilinavausmaksun

Vierailija
2/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit pelkästään tyhmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin sanonut että kiitos ostan muualta

Vierailija
4/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. Sinua on nyt vähän vedetty nenästä. Kyllä ne koittaa tunkea aina niitä joustoluottoja ja mitä ne nyt onkaan, mutta aina pitää voida maksaa myös käteisellä tai ehkä tarkoitit debitkortillasi? Vai oliko sinulla oikein käteisrahaa mukana? 

Vierailija
5/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se myyjä ei vaan suostunut myymään käteisellä, niin luulin että se on joku yleinen toimintatapa tässä, ei myöskään sanonut mitään että joutuisin maksamaan enemmän näin. Silloinhan se on huijausta, jos joutuukin maksamaan enemmän. Jos olisinkin voinut maksaa sen koneen koneen käteisellä niin tai hänen olisi pitänyt sanoa jotain asiasta? Nyt täytyy kyllä jutella Gigantin pomon kanssa.

Vierailija
6/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli silloin ihan seteleitä.

Vierailija
7/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai tullut edes ajatelleeksi että mitä joku Gigantin työntekijä edes hyötyy minun huijaamisestani??? :( :(

Vierailija
8/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, olisit kävellyt ulos. Olen melkein joutunut samaan liemeen Power ja Masku tekevät samaa.

Ostan nykyään koneet Prismasta ja huonekalut kaupasta, jossa käteinen kelpaa.

Yksi tuttu ei meinannut millään päästä eroon ko luottokortista tms.

Vierailija
9/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kai tullut edes ajatelleeksi että mitä joku Gigantin työntekijä edes hyötyy minun huijaamisestani??? :( :(

Ei kyse ole huijaamisesta, vaan siitä että myyjä saa jonkun palkkion, kun saa houkuteltua uuden asiakkaan sille joustoluottofirmalle. Ei se mitään väärin tehnyt, mutta sinä et osannut sanoa, että kiitos, mutta ei kiitos. 

Vierailija
10/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, olisit kävellyt ulos. Olen melkein joutunut samaan liemeen Power ja Masku tekevät samaa.

Ostan nykyään koneet Prismasta ja huonekalut kaupasta, jossa käteinen kelpaa.

Yksi tuttu ei meinannut millään päästä eroon ko luottokortista tms.

Kyllä siitä pääsee, maksaa se koko summan samantien ja ilmoittaa firmalle, että irtisanoo kortin. Sillä selvä. 

Vierailija
11/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sut pakotettiin tai painostettiin ottamaan Aktiiviraha, niin kyllä reklamoisin myyjästä. Ne näkee ostamasi tuotteen perusteella, että kuka oli tuo myyjä. Se myyjähän kirjoitti sun tiedot sinne koneelle, kuten ne aina tekee, että kuitti jää talteen. Aktiiviraha on lisäpalvelu, ihan kuten se vakuutus mitä aina tarjotaan. Mutta ei niihin yhtään asiakasta saa pakottaa.

Vierailija
12/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sen kortin irtisanottua.

Vierailija
13/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, opit tästä kerrasta, etkä enää seuraavalla kerralla mene samaan vipuun.

Vierailija
14/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meininki oli se, että jos en suostu niin kävelen kaupasta ilman sitä konetta joka oli oikein vaivalla etsi ja löydetty sitten se oikea hyvä ja oikean hintainen.

Vierailija
15/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole huijaamisesta, vaan siitä että myyjä saa jonkun palkkion, kun saa houkuteltua uuden asiakkaan sille joustoluottofirmalle. Ei se mitään väärin tehnyt, mutta sinä et osannut sanoa, että kiitos, mutta ei kiitos. 

Onhan se huijausta, jos hän sanoo, että en joudu maksamaan mitään extraa jos joudunkin.

Vierailija
16/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät tarjoavat luottoyhtiöiden sopimuksia ja ainakin aikoinaan hyötyivät siitä, miten monille he saivat tyrkytettyä sopimuksia. 

Työskentelin yrityksessä, joka järjesti kilpailuja myyjille ja palkitsivat parhaat.

Katalaa asiakkaita kohtaan.

Vierailija
17/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis meininki oli se, että jos en suostu niin kävelen kaupasta ilman sitä konetta joka oli oikein vaivalla etsi ja löydetty sitten se oikea hyvä ja oikean hintainen.

Tuo kyllä kuulostaa liialliselta painostamiselta. Luultavasti konekaan ei ollut ihan niin hyvä. Joku hyllyyn unohtunut, jonka sai nyt tuputettua joustoluoton kera nuorelle, kokemattomalle asiakkaalle. :( "oikein vaivalla etsitty"? Heh, eikö se ole myyjän tehtävä etsiä asiakkaalle tuote, mikä on myynnissä. 

Vierailija
18/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se huijausta, jos hän sanoo, että en joudu maksamaan mitään extraa jos joudunkin.

Ei se kokonaishinta varmaankaan tule suuremmaksi, mutta sinulla on vaivoinasi se kortti, josta pitää päästä eroon. Ja kun sinulla on se kortti, sinulle voi tulla kiusaus käyttää sitä uudelleen, kas kun se on siellä lompakossasi. Siihen se perustuu, asiakkaan koukuttamiseen.

Vierailija
19/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sut pakotettiin tai painostettiin ottamaan Aktiiviraha, niin kyllä reklamoisin myyjästä. Ne näkee ostamasi tuotteen perusteella, että kuka oli tuo myyjä. Se myyjähän kirjoitti sun tiedot sinne koneelle, kuten ne aina tekee, että kuitti jää talteen. Aktiiviraha on lisäpalvelu, ihan kuten se vakuutus mitä aina tarjotaan. Mutta ei niihin yhtään asiakasta saa pakottaa.

Kenelle reklamoisit? Pomolle, poliisille? ...

Vierailija
20/66 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisellä firmalla on kyllä tätä vakuutusten väkisin tuputtamista. Pitää vaan sanoa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä