Onko normaalia vai huolestuttavaa?
Olen rv 39 ja nyt olitullut alushousuihin klöntti ruskeaa limaa? Täytyykö soittaa neuvolaan, jos onesim. joku tulehdus,vai kuuluuko loppuraskauteen tällaiset oireet?
Kommentit (11)
OIsko se nyt vaan se limatulppa. Enteilee synnytystä. Jos vauva liikkuu vilkkaasti tuskin on mitään hätää. Aina voi soittaa neuvolatädille ja tarkistaa.
Limatulppa! ...Semmosta iljettävää hyytelöä, kunnon köntti?
Mulla irtos 20 h ennen synnytystä tuo :)
Eikö limatulpassa ole verta? Mulla se on ihan ruskea klöntti, ei valkoista lainkaan, vaan ihan ruskeaa.ap
Ei ole huolestuttavaa minusta. Oletko ensisynnyttäjä? Onnea vauvasta, tule kertomaan miten kävi!
Mitä tuo sitten tarkoittaa, jos se on vanhaa verta? Juu, ensisynnyttäjä, nyt ei enää vuotoa ole tullut,tuli vain klöntti ja pyyhkiessä. ap
kohdunsuussa voi alkaa tapahtumaan jotain jolloin tulee vähän verta joka jää siihen limaan = vanhaa verta kun tulee ulos. Kuulostaa normaalilta. Voi mennä tunteja mutta myös päiviä. Limaista eritettä voi tulla monta päivää. t kätilö
Laita kunnon informatiivinen otsikko, kiitos! Ihan turhaan tämänkin sun avauksesi aukaisin.
Ottaa päähän, te kaikki palstalaiset, jotka ette osaa tai viitsi laittaa otsikkoon yksinkertaisesi se AIHE mitä avaus koskee.
Normaalia.