Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi populistijohtajat itse välttelevät armeijan käymistä?

Vierailija
17.09.2020 |

Trump ja Halla-aho ovat molemmat sluibailleet armeijan käymisestä. Trumpilla oli niinkin hankala vaiva kuin kantaluupiikki eli ihan puhdas höpöhöpö vaiva. Ei tainnut vaan kiinnostaa ja olisi ehkä joutunut rehkimään. Pieni ristiriita nykyisessä patriotismin korostamisessa ja sillä ettei ole itse jaksanut tai viitsinyt käydä armeijaa. Heikko johtamistaidon osoitus.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpikaan näistä ei ole oikea johtaja. Voisitko kuvitella Halla Ahon keskiajalla johtamassa joukkojaan etulinjassa?

Siinäkö on johtajan mitta? Keskiaikaisen kenttätaistelun johtaminen edestä? 🤣🤣

Kuinkahan pärjäisi Sanna Marin? Tai UPM:n Pesonen? Entäpä Anna-Maja Henriksson?

Ei muuta kuin haarniskaa päälle ja riviin.

Vierailija
22/24 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli miehet rautaa. Kävivät muutaman kuukauden kesäleirillä pomppimassa läskejään pois jos sattu lähtee kun ruokaa oli yllinkyllin. Sillon oli kovaa ysärillä. Äiti teki lomilla ruokaa kunnes taas mentiin. Nykyää ei oo nuorista mihinkään, miksi turhaan taisteltiin sillo ysärillä kesäleirillä?

Itse ysärillä intin käyneenä (jalkaväki); juttujen perusteella nykyään on rankempaa kun joutuu käyttämään kaikenmaailman suojaliivejä yms. raskaita kamoja.

Meillä otettiin tetsaristakin takalaukku pois kaupunkisodankäyntiä harjoitellessa. Eikä käytetty kypärää kuin kovapanosammunnoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen eduskunnassa taitaa olla kaksi puoluejohtajaa jotka on käyneet armeijan ja loput 7 ei ole. Tästä lie pääteltävissä että ainoat ei populistiset puolueet on suomessa harkimon puolue + kokoomus. 

Vierailija
24/24 |
18.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halla-ahohan oli nuorena idealisti ja on nyt vanhempana huomattavasti niistä ajoista viisastunut idealisti. 

Ampumistakin harrastaa, joten kuka tietää, ehkä mielipide armeijan käymisestäkin on muuttunut vuosien varrella(en ole tietoinen hänen kannastaan asiasta, kunhan pelkästään spekuloin).

Halla-aho ei ole koskaan ollut idealisti siinä mielessä kuin persut yrittävät väittää. Jo nuoruuden haastattelussa Halla-aho haukkuu tummaihoisia.

Ai? Että ihanko jossain on nähtävillä Halla-ahon haastatteluja niiltä ajoilta kun tämä äänesti Vihreitä ja käsi sivaria? Ja että "nuoruuden haastatteluja, joissa haukkuu tummaihoisia"? Niin varmaan.

Miksi tarvii jauhaa p*skaa?

Itse olen täsmälleen samanlaisista lähtökohdista itse lähtöisin oleva entinen idealisti kuin H-a, josta tuli realistinen idealisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan