Näkijä paikalla
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysytte lähiaikoina odottavia asioita? Näettehän ne hetken kuluttua itsekin. Trollit typerine viesteineen noissa muutamassa pilaavat teille näkemistä hieman, koska olen aivan tavis jolla on vain kyky nähdä, mutta inhoan pilkkaajia. Ja kun näen jollekin, niin olen hyvin väsynyt seuraavana päivänä. Toivon että ymmärtäisitte nämä.
Voisitko katsoa pysyykö minun mielenterveys pidemmällä aikavälillä hyvänä, jos lopetan nykyisen lääkkeen? Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ruoka aiheuttaa oireiluni? Mitä pitää jättää pois?
Jostain syystä eteeni piirtyy numero 8. Merkitseekö se sinulle jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysytte lähiaikoina odottavia asioita? Näettehän ne hetken kuluttua itsekin. Trollit typerine viesteineen noissa muutamassa pilaavat teille näkemistä hieman, koska olen aivan tavis jolla on vain kyky nähdä, mutta inhoan pilkkaajia. Ja kun näen jollekin, niin olen hyvin väsynyt seuraavana päivänä. Toivon että ymmärtäisitte nämä.
Voisitko katsoa pysyykö minun mielenterveys pidemmällä aikavälillä hyvänä, jos lopetan nykyisen lääkkeen? Kiitos.
Pysyy. Mutta kokeile myös herskaa.
Hei! Voitko antaa neuvoa miten ensi talvi menee, ja että onnistunko hankkeessani alkaa yksityisyrittäjäksi?
Olen juuri kaupassa ja mietin mitä pitää ostaa, mitä mulla on jääkaapissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän sinulle voi kertoa vain laillistettu lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ruoka aiheuttaa oireiluni? Mitä pitää jättää pois?
Jätä pois laktoosilliset maitotuotteet ja omenat.
Ei ole kyse niistä.
Vierailija kirjoitti:
Kalja on loppu.
Mikä on mun tilanteen suurin syy ja miten pääsisin tästä eteenpäin?
Miten minun käy, jos uskaltaudyn vihdoin poliisille ja vien asian eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Hei! Voitko antaa neuvoa miten ensi talvi menee, ja että onnistunko hankkeessani alkaa yksityisyrittäjäksi?
Kysytkö ihan vakavissasi sitä av palstalta ja teet päätökset niiden mukaan??!!
Hei haloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän sinulle voi kertoa vain laillistettu lääkäri.
Ei lääkäri ole näkijä.
Vierailija kirjoitti:
Pettääkö mun mies mua 100 kertaa itteeni rumemman naisen kanssa?
Ei petä. Näkijällä on Kaihi.
Zinc
Se on vain matrixin juoni saada sinut suunniltansa
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mun tilanteen suurin syy ja miten pääsisin tästä eteenpäin?
Näen itsemurhan sinulle yhtenä mahdollisena vaihtoehtona.
Vierailija kirjoitti:
joudunko lomautetuksi tai sairaslomalle. Tämän syksyn ja ensi kevään aikana.
Rakas ystävä. En näe menneisyydessäsi tai nykyisyydessä, sinulla yhtäkään työpaikkaa. Joten ole huoleti.
Vierailija kirjoitti:
Kristallipallostani pongahtaa sohvasi. Et ole kaupassa.
Zinc
Kiitos neuvosta, sitä olen tosiaan harkinnut kun.