Onko täällä näkijää paikalla?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mä nään melko hyvin. Voin jos kertoa heti kärkeen, että sulla on mielenterveyden kanssa ongelmia.
Niin varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nään melko hyvin. Voin jos kertoa heti kärkeen, että sulla on mielenterveyden kanssa ongelmia.
Niin varmaan.
No, mistä muusta voi olla kyse, kun pyytää diagnoosia "näkijältä" lääkärin sijaan.
Sinun ei pidä keskittyä terveyteesi. Ongelmasi on rakkaudessa. Siinä jota kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan.
No, mistä muusta voi olla kyse, kun pyytää diagnoosia "näkijältä" lääkärin sijaan.
En kysynyt diagnoosia ja on paljon muitakin sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin varmaan.
En kysynyt diagnoosia ja on paljon muitakin sairauksia.
Diagnoosia tai ei, jos on ylipäätään missään asiassa aikomus uskoa "näkijään", viiraa sulla silloin päässä ja pahasti. Eli eka vastaaja oli oikeassa.
Uskokaa nyt jo että mitään näkijöitä ei ole olemassakaan.
Näkijä vastaa: sulla on peräpukamia. Vältä anaaliseksin harrastamista.
Olet ehkä menossa leikkaukseen ja mietit onko siitä apua. Jos olen oikeassa tässä niin voin halutessasi kertoa enemmän.
Ehkä, mutta älä ainakaan luota sellaiseen joka näkee keskustelupalstan kautta.
Kuussa ei ole käyty ja jeesus tulee oletko valmis viritä hirtes osaatko psalmis?
Riittäisikö nuo?
Käy vielä toisellakin lääkärillä. Tämä nykyinen ei osaa ottaa oikeita testejä. Tulet parempaan kuntoon ensi keväänä.
Vierailija kirjoitti:
Käy vielä toisellakin lääkärillä. Tämä nykyinen ei osaa ottaa oikeita testejä. Tulet parempaan kuntoon ensi keväänä.
Löytyykö oikeista testeistä jotain hälyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö oikeista testeistä jotain hälyttävää?
Kyllä. Sinulla on HIV.