Miksi itsensä tällääminen on huono asia?
Niin miksi? Miksi kaikki, jotka kiinnittävät huomiota ulkonäköönsä ovat pinnallisia tyhjäpäitä? Minulle omasta ulkonäöstäni huolehtiminen on harrastus siinä missä jollekkin toiselle on auton remppaaminen, jooga tai postimerkkien keräily? Nautin siitä ja se saa minut hyvälle tuulelle. En ymmärrä mitä pahaa siinä on jos meikkaan päivittäin, laitan hiukset ja valitsen huolellisesti kivan asukokonaisuuden.
Pinnalliseksi kommentoiminen ja elämäni tärkeysjärjestyksen arvostelu kiihtyi kun sain lapsen. Haluaisin tietää, että miten ihmeessä se on lapseltani pois jos haluan tällätä itseäni? Hän saa rakkautta ihan yhtälailla kuin muutkin lapset.
Kommentit (25)
Tasokas meikki , pitkät ripset ja geelikynnet ovat tosi hot .... ehkä niillä ei leivota mutta näyttävät hyvältä suonikkaan kullin varressa...uskon että kaikille miehille kelpaa...
Mä tykkäisin laittautua, mutta Marko aina jaksaa höpöttää, että näyttäisin muka paremmalta luonnollisena. Hölmö Marko. :)
Plääh, taas tätä samaa. Joko se on: tekoripset, tekohiukset, liikaa meikkiä, minihame ja 10cm piikkikorot bimbo TAI kanaemo, jolla hiukset kynitty, rähjäinen, meikkaamaton, miesmäinen siiderivalas. Missä kohtuus? Aina se on joko tai!
Riippuu, mitä sillä laittautumisella tarkoitetaan, että onko se kamalaa vai ei. Hiusvärillä poltettu tukka, huonolaatuiset pidennykset, kotkankynnet, kasa meikkiä ja Fiorella-vaatteet on yhtä hirvittävä näky kuin tuulipukumamma likaisessa tukassaan. Sen sijaan tyylikkäästi pukeutunut, huoliteltu ja vähän meikattu on hyvä. Eikä siihen laittautumiseen edes mene kauan aikaa
En voi mitään sille, että huvitun tietynlaisista naisista. Sellaisista, joilla on luonnottoman pitkät tekoripset, selvät hiustenpidennykset ja geelikynnet. Itsekkin tykkään laittautua, mutta aika maltillisesti hän verrattuna. Mua huvittaa lähinnä se miten erilaisia ihmiset voivat olla. En niinkään pahalla huvitu näistä ilmestyksistä, en vain "ymmärrä" sitä elämän tapaa niiden takana :D