Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin tämä korona rajoituksineen loppuu?

Vierailija
17.09.2020 |

Olen riskiryhmäläinen ja elettävä nyt aika lailla hissukseen. Olen töissä etänä, maaliskuusta asti. Mies myös. Mitään ei oikein olla pystytty tekemään. Nytkin haettiin taas kaupasta noutolokerikosta ruokaa. Ei jaksaisi enää tätä eristynyttä elämää. Metsissä on tullut käveltyä, mutta ei kaupungilla. Huoh!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tästä on tullut rutiini ja on tottunut.

Vierailija
2/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaupungilla voi käydä kävelemässä kunhan ei varta vasten seisoskelemaan johonkin ihmistungokseen. Kaupassa käynnin voi myös suunnitella niin että käy jossain lähimarketissa vähän hiljaisempana aikana ja miettii etukäteen mitä sieltä hakee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

23.5.2022.

Vierailija
4/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin mukaan sen piti loppua jo huhtikuussa. Nyt viimeistaan kun rokotus tulee markkinoille ennen vaaleja vaikka sen tehosta, kestosta tai turvallisuudesta ei ole mitaan takeita. Han kun ymmartaa nama asiat paremmin kuin kukaan tiedemies.

Vierailija
5/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tulee rokote. Ei ennen. Olen myös niin loppu tähän tilanteeseen, kun oma elämä on tauolla, iäkkään omaisen avustamisen takia.

Vierailija
6/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan pelkäät tartuntoja... suuri osa elää kuten ennenkin.

Vierailija
7/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt ole mitään rajoituksia. Pitäisi ehdottomasti olla, muttei ole, vaan Suomi on lähtrnyt Ruotsin laumasuoja-tielle.

Korona alkaa helpottaa ensi keväänä, kun ihmiset ovat saaneet rokotuksia.

Vierailija
8/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nyt ole mitään rajoituksia. Pitäisi ehdottomasti olla, muttei ole, vaan Suomi on lähtrnyt Ruotsin laumasuoja-tielle.

Korona alkaa helpottaa ensi keväänä, kun ihmiset ovat saaneet rokotuksia.

Monet asiantuntijat ovat arvioineet, että ensi keväänä loppuu. Ja tosiaan juuri mitään rajoituksia ei enää ole. Ylihuomenna höllennetään matkustusrajoituksiakin. 

9/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
10/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

23.5.2022.

Klo 7.36

Vierailija
11/11 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin. Olen aivan kypsä tähän kotona verkkareissa pyörimiseen. Kokeilin tänään normaaleja vaatteita ja tuli kova kaipuu ihmisten ilmoille, muualle siis kuin ruokakauppaan. Tulen pian hulluksi enkä tiedä mitä teen. Jos olisin yksin varmaan menisin eri paikkoihin, mutta koska on pakko ajatella lapsia ja miestä, olen kodin vanki. Olen vähän kateellinen lapsille kun lähtevät aamulla kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä