Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua uhkailtiin eilen työmatkalla.Apua!

Vierailija
12.11.2013 |

Mulla on tuttu hiljainen matka jota menen töihin.Saan usein mennä ihan rauhassa,tällä kertaa alkumatkan metreillä vastaani tulee pelottavan oloinen nuorimies,näytti joltain huumehörhöltä,oli aurinkolasit päässä,pystynenä ja huusi täyttä kurkkua mua kohti:saatana,eks mä ole sanonut että jätä mut rauhaan ja lopeta se roikkuminen.En tunne koko miestä ja pidin vähintään omituisena koko kommentia.Hyvä ettei käynyt käsiksi.Ihan keskellä päivää.Apua!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se uhkailu oli? sain käsityksen, että itse uhkailit ja seurasit jotai viatonta miesparkaa.

Vierailija
2/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita poliisille. Kaverilla on voinut olla muutkin häiriökäyttäytymistä ja tuntomerkeistä voi olla apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suinkaan.Minä menin toiseen suuntaan ja hän tuli minua vastaan ja huusi.En ole koskaan nähnytkään kyseisellä matkalla tuon näköistä miestä.Ei hajuakaan kuka tuo mies edes oli.Kohti tulleessaan huusi minua kohti.Näytti jostain tutulta mutta voisi olla vaikka poliisi.En ole koskaan vaan seurustellut poliisin kanssa joten hän varmaan erehtyi henkilöstä.

Vierailija
4/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen, mene ottamaan lääkkeesi tai pese edes silmälasisi. Eihän ap sellaista sanonut - vaan se äijä alkoi huutaa hänelle sellaisia vastaantullessaan.

Ap, missä tuo tapahtui, onko työmatkasi autio vai oliko ympärillä muita ihmisiä? Tuollainen voi olla tosi pelottavaa, jos paikalla ei ole muita.

Vierailija
5/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 14:56"]

Missä se uhkailu oli? sain käsityksen, että itse uhkailit ja seurasit jotai viatonta miesparkaa.

[/quote]

Vajakki

Vierailija
6/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikutti kyllä olevan humalalassa.Pieni kokoinen siilitukkainen tumma mies,about 175cm.Hoikka pukeutunut mustiin.

Vierailija
7/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ja etenkin Helsingissä on niiiin "turvallista" kulkea nykyään, varsinkin naispuolisena henkilönä, kun hörhöt ja rikolliset vapaana, raiskaajat vapaana, kerjäläiset seuraavat sen näköisinä että aikovat ryöstää, kotona ei uskalla olla yksin jos joku itäblokkiliiga iskee paikalle ryöstämään jne. Lisää näitä Suomeen, hyvä hallitus!!! :-(

Vierailija
8/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin työmatkalla kukaan kun kiire on,edes pysähtyy.Luulen että tämä on erään lähestymiskieltoon liittyvän oikeustapauksen tuttu joka on käynyt ennenkin uhklailemassa.Ei mikään ylläri.

Vierailija
9/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans huomannut koiran kanssa lenkkeillessä noita "outoja kanssakulkijoita". Onneksi mitään uhkaavaa ei ole vielä sattunut, lähinnä naispuolisia höpöttäjiä ja kyselijöitä. Onkohan kuntien budjetit laitoshoidon osalta käytetty ja nyt reppanat ovat avohoidossa??

Vierailija
10/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko skitsofreenikko harhoissaan?

Vierailija
11/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se yks tuore tapaus oli josta oli lehdessä, tuntematon nuori mies oli käynyt koiranulkoiluttajapariskunnan kimppuun tuosta vaan, lyönyt heitä päähän.

Vierailija
12/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikojen tuolla ulkona on ollut mitä monimuotoisempaa hiihtäjää.

Vierailija
13/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 15:03"]

Suomessa ja etenkin Helsingissä on niiiin "turvallista" kulkea nykyään, varsinkin naispuolisena henkilönä, kun hörhöt ja rikolliset vapaana, raiskaajat vapaana, kerjäläiset seuraavat sen näköisinä että aikovat ryöstää, kotona ei uskalla olla yksin jos joku itäblokkiliiga iskee paikalle ryöstämään jne. Lisää näitä Suomeen, hyvä hallitus!!! :-(

[/quote]

Lisää ketä Suomeen? Eipäs nyt persuilla vaan pidetään asiat oikeassa valossa: ylivoimaisesti suurin osa mainitsemastasi porukasta on tavallaisia suomalaisia tallaajia.

Vierailija
14/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 15:02"]

Mies vaikutti kyllä olevan humalalassa.Pieni kokoinen siilitukkainen tumma mies,about 175cm.Hoikka pukeutunut mustiin.

[/quote]

Kyllä. ehdottomasti TÄNNE kannattaa kertoa kaikki tuntomerkit. Lisää vielä faceenkin ja twitteriin, mut älä suinkaan, missään nimessä ilmoita poliisille.

Vierailija
15/15 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 15:19"]

Eipäs nyt persuilla vaan pidetään asiat oikeassa valossa: ylivoimaisesti suurin osa mainitsemastasi porukasta on tavallaisia suomalaisia tallaajia.

[/quote]

Ainakin ne jotka ovat minun kimppuun ovat yrittäneet käydä, ovat olleet 90%sti muita kuin suomalaisia. Olen vaalea ja kiltin näköinen mutta osaan itsepuolustusta, mitä eivät ole kimppuun käydessä ihan arvanneet.

Ehkä sinäkin kokisit tällaista uhkaa jos olisit kaunis, silloin et olisi näitä täällä jatkuvasti puolustamassa?