Kokemuksia Outnorth.fi -verkkokaupasta? Toimiiko?
Nettisivuilla huonoa suomea, on kai ruotsalainen verkkokauppa. Siellä olisi tuote -40% alennuksessa. Uskaltaako ostaa??
Tämä paikka kyseessä: http://www.outnorth.fi/
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 13:03"]
No toimii, ostin Fjällrävenin takit kolmellakympillä just syksyllä. Lasten suosikkitakit, ei mitään ongelmia.
[/quote]
Ok, kiitos tiedosta. Jotenkin vaan se, että etusivulla mainostetaan "Osta yksi vaelluskengät ja saa yksi kenkä vaha kaupan päälle" ei anna hirveän luotettavaa kuvaa.
Ehkäpä sitten uskallan ostaa. Tuleepahan miehen joululahja yli 100 euroa halvemmaksi sitten..
ap
Asiakaspalvelu ja takuuasioiden hoito surkeaa ja ala-arvoista!
Kuoritakissa oli valmistuvirhe, jonka kuoritakin valmistaja korvasi lähettämällä uuden takin.
Outnorthin asiakaspalvelu päätti, että tämä on asiakkaan aiheuttama eikä korvaa mitään pelkän valokuvan perusteella tutkimatta tuotetta. Outnorth ei myöskään suostu hyvittämään takis lähettämisestä koituneita postikuluja.
Surkea kauppa, kolmesta tilaamastani tuotteesta kaksi oli väärää mallia, eivät edes pahoitelleen mokaansa. En tilaa enää, sillä paljon parempia vaihtoehtoja löytyy.
Tilasin tietyn kokoluokan sukset. Toisenlaisia tarjosivat. Asiakaspalvelu surkeaa. Ei vastauksia pyydettäessäkään. Pyytäessä kyllä peruuttivat tilauksen, vaikka sanoin, että otan ne alunperin tilaamani. Eivät kai halunneet myydä, koska katalogissa edelleen myynnissä, tosin korkeammalla hinnalla. Toivottavasti rahat tulevat ilman tappelua.
En aio enää mitään tilata.
no siis ku tilattii takki ni se oli väärä tai no väärän värine ja sit ku siin kesti tulla joku 3-4 pv ni en kyl tilais uudellee
Hidas toimitus, yli viikko. Yleensä olen tottunut, että tavara saapuu n. 2-3 päivässä. Tilaamassani teltassa oli valmistusvirhe. Reklamoin, otin kuvat ja lähetin takaisin. Nyt ollut reissussa jo yli kuukauden ja maksun palautusta ei ole kuulunut. Vastauksia, että siirrän viestisi reklamaatio-osastolle tai että teltastasi ei vielä ole saatua kommenttia valmistajalta. Minähän halusin maksun takaisin, ei kait siihen valmistajaa tarvita...
En tilaa enää...
Toimittivat rikkinäisen tuotteen ja eivät vaihtaneet uutta tilalle. Rahojen palautus oli epämääräistä. En tilaa uudelleen.
Lähettivät kaksi kertaa väärän tuotteen (koon), palautin molemmilla kerroilla ja pyysin vaihtoa oikeaan. Ilmoittivat, että varastossa on enää sitä oikeaa, sitten viikon kuluttua ilmoittivat että sitä ei olekaan. Nettisivuillaan edelleen mainostavat sitä. Pari kuukautta meni tässä prosessissa...
Tuotekuvat otettu vähintäänkin amatöörimäisesti(esim. ylivaloitus). Väriltään aivan erilaisia oikeasti. hopea valkoista ja musta harmaata jne.
Sitten laitetaan asiakas lähettelemään useampaa kuvaa kun eivät myönnä virheitään, jotta asiakas edes saisi vaivanpalkaksi maksuttoman palautuksen. Vaikka näiden olisi todella helppo itse varastoltaan tarkistaa tuote, eli haluavat vain kyykyttää jotta palautus olisi mahdollisimman hankalaa.
Sitten vielä oma lukunsa on reklamaation ja palautusten hitaus, jos alle 2kk menee niin näiden mielestä asiakkaan pitäisi olla tyytyväinen.
Käyttäkää ihmeessä jotain muuta yritystä, näiltä ei kannata ostaa yhtään mitään!
Aivan ala-arvoista asiakaspalvelua! Tilasin 2 ilmatäytteistä makuualustaa. Paketin saaminen kesti kuukauden. Ilmoittivat että olivat lähettäneet sen vahingossa Osloon. Kun paketti viimein saapui, toinen patjoista oli viallinen. Siitä puuttui kaksisuuntaisen ilmaventtiilin säädinvipu. Asiakaspalvelu ehdotti että lähettävät vivun perässä. Suostuin. Meni kuukausi, eikä varaosaa kuulu. Otin yhteyttä. Yhteydenottoon vastattiin kuukauden päästä. Odotin. Kyselin perään. Vastasivat että osat lähtee juuri sinä päivänä. Odotin. Kuukauden päästä kyselin perään ja vastasivat että "valmistajan tehdas on ollut tulipalossa eikä osia saa enää". Eli 4kk paketin saamisen jälkeen alkaa palautusrumba. Halusivat takaisin vain viallisen patjan, mutta sanoin että palautan molemmat. En voi ostaan vain yhtä, kun tarvitsen 2 samanlaista patjaa. Lähetin patjat heti. Kuukauden päästä laittoivat viestin etteivät hyväksy toisen palautusta kun olivat löytäneet kissan karvan patjasta!! Patjaa oli meidän toimesta kerran käytetty auki ja kokeiltu toimiiko se. Nyt patja on tulossa takaisin meille ja joudun maksamaan patjasta täyden hinnan. En tilaa heiltä enää ikinä mitään!! Ja varmistan että kokemukseni tulee julkisesti tietoon.
Tilasin tunneliteltan, joka tuli muutaman päivän kuluttua. Maksu hoitui kätevästi Klarnalla. Ruotsalainen kauppa ja toimitus lähtee Ruotsista mutta kaikki toimii kuten pitääkin.
40% alennukset tosin näyttävät olevan pysyvä tila, mutta mitäpä siitä jos ja kun hinnat ovat edulliset. Vastaavalla hinnalla saa vain Kiina-kuraa evillestä.
Todella hyvin toimii, neljä päivää tilauksesta paketti noudettavissa automaatista.
Eivät kaihda myydä kakkoslaatua priimana. Ongelmien ilmetessä viittaavat kintaalla. En suosittele.
No toimii, ostin Fjällrävenin takit kolmellakympillä just syksyllä. Lasten suosikkitakit, ei mitään ongelmia.