Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olemmeko epänormaali aviopari?

Vierailija
12.11.2013 |

http://yle.fi/uutiset/thl_laajoista_terveystarkastuksista_ei_saa_tehda_monistesulkeisia_eika_ristikuulusteluja/6907169

Tästä tuli mieleen, että olemmeko me jotenkin epänormaali pari, kun emme keskustele seksuaalisuudesta juuri ollenkaan? Me panemme silloin kun sattuu panettamaan (viikottain), mutta ei me siitä kauheasti keskustella. Jäisimmekö sen vuoksi neuvolassa jollekkin mustalle listalle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noita linkissä kerrottuja papereita täytellyt. Uskoisin että niiden tarkoituksena on olla keskustelun pohjana neuvolassa. 

Ainakin itse kuin jonkinlaisen seksuaalisen muutoksen kun sain esikoiseni. Kyllä siitä avokkini kanssa keskustelin, mutta en alkanut avautumaan neuvolassa omasta seksuaalisuudestani.

Tuskin olette minkään mittarin tai tutkimuksen mukaan epänormaaleja. Pääasia että teillä on mukavaa yhdessä!

Vierailija
2/5 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit asian ytimeen, kyseessä on tutkimus, vaikka "keskustelun pohjaksi" lomakkeita täytetään. Minä pyysin nähtäväksi henkilörekisterilain mukaista selvitystä siitä, miten ko. tiedot tallennetaan ja koska sellaista ei ollut,. en täyttänyt papereita lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa. En antanut papereita neuvolan terkkarille. Hän siis piti niitä kädessään ja katsoi läpi, sitten otin ne takaisin. Pyydän muutenkin lapsieni kaikki raportit, mitä esim. neuvolassa kirjataan itselleni printattuna. Ei sielä lukenut että "Martan" vanhemmat puhuvat avoimesti seksuaalisuudestaan.

Vierailija
4/5 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mekään keskustella seksuaalisuudesta. Mutta tuntuu välillä, että on epänormaalia olla keskustelematta. Tai sitten vain ne jotka pitävät sitä epänormaalina puhuvat siitä niin äänekkäästi, että sitä luulee kuuluvansa suureen vähemmistöön. En tiedä.

Vierailija
5/5 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekään ei puhuta seksistä. Kuitenkin on hyvä ja tyydyttävä suhde, myös seksuaalisesti. Mielestäni nuo asiat eivät kuitenkaan kuulu muille, edes terveydehuoltohenkilökunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän