Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa, haluttomuus poissaan, lopetin Yasminet!

Vierailija
12.11.2013 |

Minä olen täällä tasaisin väliajoin valittanut haluttomuutta ja kuinka se syö avioliittoamme. Monet suosittelivat lopettamaan, tai ainakin vaihtamaan e-pillerit toisiin. 

Tasan kaksi viikkoa sitten otin viimeisen pillerini ja ero on jo nyt huomattava. Ihana himon tunne täyttää minut joka päivä ja mies on ihan ihmeissään miten paljon pillerit voi vaikuttaa! Tää on ihan uskomatonta, kostunkin ihan eri svääreissä!

Tämän vain halusin teille ilmoittaa :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin myös yasminet kesällä. En tosin huomannut mitään eroa : P

Vierailija
2/7 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ihan samat kokemukset Yasmineista. Haluttomuus poistui heti kun ne lopetin, ja aloin kostua! Pillereitten syönnin aikaan jouduttiin käyttämään liukkaria vaan ei enää. Luomuna on vaan niin paljon parempi. Tosin nyt joudutaan kyllä taas sen pohdinnan eteen, että mitä ehkäisyn suhteen tehdään, kun vauva syntyy pian. En ehkä haluaisi toista ihan heti perään... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu kun lopetin mercilonit 2,5 vuotta sitten. Hyvin onnistui ilman ehkäisyä ja sitten kun tarkoituksella laitettiin siemenet sisään niin olinkin heti raskaana ;) nyt odotellaan vauvaa ja tarkotus ois jatkaa ilman hormonaalista ehkäisyä vauvan tulon jälkeen.

Vierailija
4/7 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas Yasminit saivat aikaan seksuaalisen halukkuuden huomattavaa lisäystä. Jouduin kuitenkin lopettamaan kyseiset pillerit pahojen mielialanvaihteluiden vuoksi.

Vierailija
5/7 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ihmiset kuuntele lääkäriä jolta saatte nuo pillerinne (oli merkki mikä tahansa) tai lue ohjeita?

Jos pilleri ei sovi SINULLE, niin siitä tulee erilaisia oireita. Minullakin oli vasta kolmas pilllerilaji joka sopi minulle. Mentiin melko lähelle mini-pilleriä. Eli tuo on tavallaan itseaiheutettua, pillerit pitää kokeiluvaiheessa jo valita sopivaksi.

Vierailija
6/7 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 11:08"]

Ettekö te ihmiset kuuntele lääkäriä jolta saatte nuo pillerinne (oli merkki mikä tahansa) tai lue ohjeita?

Jos pilleri ei sovi SINULLE, niin siitä tulee erilaisia oireita. Minullakin oli vasta kolmas pilllerilaji joka sopi minulle. Mentiin melko lähelle mini-pilleriä. Eli tuo on tavallaan itseaiheutettua, pillerit pitää kokeiluvaiheessa jo valita sopivaksi.

[/quote]

Mulla toisinpäin, lääkäri ei kuunnellut MINUA, kirjoitti Yasminet ekan lapsen jälkeen vaikka kerroin sen aiheuttavan haluttomuutta. Totesi minun tapauksessani Yasminet kuitenkin parhaimmaksi pillerimerkiksi (en jaksa tarkemmin selittää miksi) kun haluttiin vielä lisää lapsia tulvaisuudessa.

Niinpä kärsin nämä kaksi vuotta kun tiesin että teen tämän vain siksi että saisimme toisen lapsen mahd. helposti.

ap

Vierailija
7/7 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluaisin myös luopua mun yasmineista mutta en jaksais alkaa testaamaan kaikki muut pillerimerkit läpi :( minipillerit ei oo mun juttu kun vuotaa kokoajan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän