Mitä pitäisi tehdä? Epäilen olevani Irwin Goodmanin poika..
Ikääni en kerro teille.. Mutta ulkonäköni muistuttaa aivan irwiniä.. Sekä olen samoilta seuduilta joilla irwin on niihin aikoihin asunut.. Isästäni ei ole täyttä varmuutta.. Äitini menehtyi ollessani neljä joten en voi häneltä asiaa kysyä.. Teimme dna testin ja selvisi, ettei koko elämäni isänäni pitämä henkilö ole oikea isäni...
Sukulaisia ei äidin puolelta enää ole elossa.. Ainoastaan isäpuoleni ja hänen sukulaiset ovat...
Muistutan ulkonäöllisesti hirveästi irwintä. Sekä hieman erikoinen ruumin rakenne täsmää..
Irwin itse myönsi haastattelussa aikoinaan, ettei ole aivan varma missä kaikkialla on tullut humalassa seikkailtua, että mahdollista jälkikasvua voisi olla enemmänkin..
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että Loiri on isäni isä. Ovat niin samannäköisiä ja minulla ihan Loirin nenä. Mummoni on vähän Loiria nuorempi ja tuntenut hänet nuoruudessaan.
Loirohan kertoi muistelmissaan panneensa nuorempana kaikki suomen naiset läpi, kovempi panomies kuin Klaus Kinski konsanaan joka pani tyttäret, äidit ja isoäidit muistelmiensa mukaan Tivaapas mummilta totuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi rähmä ! Etpä saa enää irwiniltä dna:ta :D
Vertailun taiteilija Hammarbergin elossa olevien lapsien DNA:han voi kyllä tehdä, mutta vain heidän suostumuksellaan. Muistaakseni Kalle Päätalon jälkeläisissä oli sama juttu ja Päätalo oli jopa maksanut lapsesta elatusta, mutta ei tunnustanut häntä virallisesti. Päätalon kuoltua hänen perillisensä sitten kieltäytyivät antamasta DNA-näytettä isyyden selvittämiseksi.
No olipa se tylysti tehty perillisiltä.
Jos lapset ovat pienenä saaneet seurata vanhempien riitelyä isän sivusuhteen vuoksi, niin en itsekään suostuisi mihinkään dna-testiin.
Välillä luulen, että tyttöystäväni on Allu Tuppuraisen ja Anita Hirvosen tytär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että Loiri on isäni isä. Ovat niin samannäköisiä ja minulla ihan Loirin nenä. Mummoni on vähän Loiria nuorempi ja tuntenut hänet nuoruudessaan.
Loirohan kertoi muistelmissaan panneensa nuorempana kaikki suomen naiset läpi, kovempi panomies kuin Klaus Kinski konsanaan joka pani tyttäret, äidit ja isoäidit muistelmiensa mukaan Tivaapas mummilta totuus!
Hyvänen aika, minun täytyy siis olla Loirin tytär! Olen ihan uuno, "420" on joskus maistunut ja lapsena kävin jopa huilutunneilla.
Kuinka kauan olet räpännyt?
Yli 20 vuotta varmasti tulee kohta täyteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geneettinen sukututkimus voi auttaa. Ei välttämättä, mutta on sillä jotkut onnistuneet isän etsinnässä. Eli tilaat geenitestin joltain firmalta esim. MyHeritage, FTDna (jota itse suosittelen). Sitten alat seuloa saamiasi matcheja. Jos joku Irwinin sukulainen on myös testauttanut itsensä ja todella olette sukua niin saat sieltä matchin.
MyHeritage-mätsi lienee jopa harvinaisempi kuin tavis-miehellä tinderissä. Suomessa tuonne dna:nsa antaneita lienee korkeintaan kymmeniä.
Mitä horiset? Käytetyin testifirma Suomessa.
Aivan, mutta voi olla käytetyin testifirma esimerkiksi 23 tehdyllä testillä.
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Vierailija kirjoitti:
Joo ja mä epäilen olevani Eva H i tl erin lapsi.
Oletko yli kahdeksankymppinen
Mutta minä olen aina uskonut olevani aatelinen ja tuota yhtä ketjua lukiessa tunne on vaan vahvistunut: siellä sanotaan että he ovat yleensä ihan tavallisia. Minäkin olen!