Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä pitäisi tehdä? Epäilen olevani Irwin Goodmanin poika..

Vierailija
17.09.2020 |

Ikääni en kerro teille.. Mutta ulkonäköni muistuttaa aivan irwiniä.. Sekä olen samoilta seuduilta joilla irwin on niihin aikoihin asunut.. Isästäni ei ole täyttä varmuutta.. Äitini menehtyi ollessani neljä joten en voi häneltä asiaa kysyä.. Teimme dna testin ja selvisi, ettei koko elämäni isänäni pitämä henkilö ole oikea isäni...

Sukulaisia ei äidin puolelta enää ole elossa.. Ainoastaan isäpuoleni ja hänen sukulaiset ovat...

Muistutan ulkonäöllisesti hirveästi irwintä. Sekä hieman erikoinen ruumin rakenne täsmää..

Irwin itse myönsi haastattelussa aikoinaan, ettei ole aivan varma missä kaikkialla on tullut humalassa seikkailtua, että mahdollista jälkikasvua voisi olla enemmänkin..

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla Vexi Salmen poika. Hei, voin ryhtyä sun manageriks!

Vierailija
42/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne postitettavat dna testit ovat täyttä huijausta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas on koulussa tyttö joka epöilee olevansa baddingin tytär. Ikä ja äidin olinpaikat stemmaa ja oli löytänyt baddingin kirjoittamia runoja jostain äitinsä jemmoista, muttei ole saanut muuta mammastaan irti.

Tyttö? Tarkoitat kai aikuinen nainen? Badding kuoli 1987.

Vierailija
44/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se aina ravintelissa puheeksi ja naisia riittää.

Vierailija
45/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadi oikeudessa Irwimen haudastanostoa. Kyllä siellä vielä sen verran dna:ta on. Voit päästä osingoille! #royalties

Vierailija
46/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot vaan pokkana kaikille olevasi Irwinin poika, keksi joku hyvä tarina tausta tietoineen siihen. Ihmiset rupeevat pikkuhiljaa uskomaan, kenties naisrintamallakin onnistut paremmin. Sama se ootko oikeesti ja melko varmaan oletkin jos olet ulkonäöllisesti samanlainen. ihan sama mitä ne viralliset geenit on.

Vierailija
47/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teit esim. MyHeritagen DNA:n testin, niin löydät paljon DNA-sukulaisia ja hyvällä tuurilla voi löytää serkkuja ja sisaria.

Vierailija
48/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa kuka hyvänsä voisi olla kenen tahansa itseään vähintään 15 vuotta vanhemman mies henkilön poika.. Etkö voisi vain keskittyä "sinun" sukuusi joka on ollut elämässäsi..

Luuletko että oman alkuperänsä voi noin vain unohtaa? Ei voi.

Vierailija
49/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi rähmä ! Etpä saa enää irwiniltä dna:ta :D

Sukulaisilta saisi.

Vierailija
50/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanni16kerava kirjoitti:

Irwin on jo kuallu, eli anna olla.

Anna olla? Eikö itseäsi vaivaisi kuka on isä? Eihän tuota pysty selvittämään, mutta toki se vaivaa.

Vierailija
51/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Muistutan Irwintä". Joo. 

Vierailija
52/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi rähmä ! Etpä saa enää irwiniltä dna:ta :D

Vertailun taiteilija Hammarbergin elossa olevien lapsien DNA:han voi kyllä tehdä, mutta vain heidän suostumuksellaan. Muistaakseni Kalle Päätalon jälkeläisissä oli sama juttu ja Päätalo oli jopa maksanut lapsesta elatusta, mutta ei tunnustanut häntä virallisesti. Päätalon kuoltua hänen perillisensä sitten kieltäytyivät antamasta DNA-näytettä isyyden selvittämiseksi.

No olipa se tylysti tehty perillisiltä.

Olipa todella ikävästi tehty. Jokainen toivoisi tietävänsä biologisen isänsä.

Vierailija
53/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutatko Irwiniä vain juomatapojen osalta?

Vierailija
54/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ota yhteys johonkin sukututkijaan vaikka Facebookin kautta.

Mitäs tämä muka auttaa? Ei sukututkija sentään mikään meedio tai salapoliisi ole :'D

Vierailija
55/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu että Loiri on isäni isä. Ovat niin samannäköisiä ja minulla ihan Loirin nenä. Mummoni on vähän Loiria nuorempi ja tuntenut hänet nuoruudessaan.

Vierailija
56/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon olevani Spede Pasanen ja Maria Drockilan poika, samanlainen jakauskin kun Spedellä.

Vierailija
57/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse uskon olevani Spede Pasanen ja Maria Drockilan poika, samanlainen jakauskin kun Spedellä.

Drockila on Speden tytär.

Vierailija
58/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geneettinen sukututkimus voi auttaa. Ei välttämättä, mutta on sillä jotkut onnistuneet isän etsinnässä. Eli tilaat geenitestin joltain firmalta esim. MyHeritage, FTDna (jota itse suosittelen). Sitten alat seuloa saamiasi matcheja. Jos joku Irwinin sukulainen on myös testauttanut itsensä ja todella olette sukua niin saat sieltä matchin. 

MyHeritage-mätsi lienee jopa harvinaisempi kuin tavis-miehellä tinderissä. Suomessa tuonne dna:nsa antaneita lienee korkeintaan kymmeniä.

Mitä horiset? Käytetyin testifirma Suomessa.

Vierailija
59/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että Robert DeNiro on isäni isä, ovat ihan samannäköisiä. Isääni on usein luultu ulkomaalaiseksi juuri näiden piirteidensä takia. 

Siitä minulla ei ole mitään tietoa, ovatko DeNiro ja mummuni koskaan kohdanneet, koska mummuni on jo kuollut.

Vierailija
60/72 |
17.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Drockila on Speden tytär.

Ei ole ja tämä on varma tieto.