Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahja valittajat!!

Vierailija
12.11.2013 |

Kun kerran ei saa ostaa sitä, ja ei saa ostaa tätä teille, niin ilmoittakaa jo hyvissä ajoin ennen joulua, että teiden perheelle ei hankita tänä jouluna lahjoja. En halua kuluttaa elämästäni sekunttiakaan aikaa teihin, kun kuitenkaan mikään ei kelpaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt sanoa tuota, ettemme halua lahjoja tänä vuonna, mutta arvaa, moniko otti kuuleviin korviinsakaan... Taas turhan krääsän täyteinen joulu tulossa!

Vierailija
2/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, yrittänyt sanoa? Sanot, että me emme ota vastaan mitään lahjoja, turha tuhlata rahojaan, koska kaikki paketit mitä tulee, lahjoitatte pois. Vaikeaako?

Pakkoko niitä paketteja on avata, annatte pois ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssana valittaja ei kestä enää minuttiakaan tämän palstan kielioppi sääntöjä.

Vierailija
4/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilmoitettu ja pyydetty moneen kertaan, että ei ostettaisi aikuisten kesken mitään lahjoja -ei onnistu, viesti ei mene perille. Kippoa, kuppia ja purnukkaa tulee joka joulu, koriste-esineitä, joita meillä ei pidetä esillä, koska emme halua pursuilevaa rihkamakotia. Ja jos et avaa paketteja, niin se loukkaantumisen määrä ja taso!!!

Vierailija
5/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjasuklaasta senverran, että mä en edes tykkää suklaasta ja olen sanonut sen esim. yhdelle kaverille silti se joka helvetin joulu tuo suklaata lahjaks.

Vierailija
6/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, voi ei, hanki ihan oikea elämä ja sisältöä siihen jooko?? Jos ihminen noin vitun tyhmä, että puuttuu keskustelupalstalla kieliopin oikeellisuuteen, niin kannattaa ehkä hiukan mennä itseensä. Jos elämä on noin kamalaa, että ei kestä kirjoitusvirheitä, niin muuta paikka pohjois-koreaan.

Vierailija
7/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6, ajatus, se AJATUS on tärkein!!! Anna se suklaa eteenpäin.

Mä annan kaikki lahjat joille ei ole käyttöä kierrossa eteenpäin, kätevää! 

Tänäkin jouluna menee muutama viime joulun paketti kiertoon sellaisille, jotka niitä tarvii.

Vierailija
8/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän muutenkaan ole mikään pakko ostaa 'kaikille' lahjoja. Omalle perheelle ja muille ihan läheisille halutessaan.

Ylikuluttaminen alkaa saada jo falskiuden merkit, kun jokaiselle kerhonvetäjälle, opelle jne. katsotaan olevan pakko hankkia lahjoja. Kalliita ne eivät voi olla, joten silloin lahjat on pakostakin halpaa roinaa ja sitä löytynee jokaiselta ihan omastakin takaa.

Eli neuvoni on: älä osta!

Vierailija
9/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Pohjois-Korea, isolla

Vierailija
10/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, se on vitun kielipoliisi, niin isolla että sattuu.

Vierailija
11/11 |
12.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo niin iso ja tomera tyttö, että uskallan kiroilla V-sanoilla netissä. Äiti on töissä, ei se saa koskaan tietää. Nii. Pylly, pieru ja kakka kans!!!! Ja paljon huutomerkkejä, kuuluuko!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi